Lähetä viesti
Lähetä viesti

Luomme elinympäristöjä tuleville sukupolville

Viesmannin tavoite on tarjota lämmitysratkaisuja, jotka auttavat luomaan elinkelpoisia elinympäristöjä tuleville sukupolville. Viessmann hyödyntää tuotekehityksessään pitkäaikaista kokemusta sekä kestäviä valmistustapoja ja raaka-aineita, jotka tekevät yrityksen tuotteista markkinoiden vastuullisimpia.

Viessmannin konserni on maailmanlaajuisesti yksi merkittävimmistä lämmityslaitteiden valmistajista. Perheyhtiö on perustettu vuonna 1917.

Lämmön tuottaminen helposti, taloudellisesti ja ympäristöä vaalien sekä sen tarjoaminen tarpeen mukaan ovat olleet Viessmannin perheyritykselle tärkeitä lähtökohtia jo kolmen sukupolven ajan.

Yritysperiaatteitamme ovat huippulaatu, innovaatiot, tehokkuus, luotettavuus, kansainvälisyys, täydellisiä tuoteohjelmia, vastuu ja reiluus.

Oli sitten kyseessä omakotitalo, rivitalo, kerrostalo, kauppa- ja teollisuusrakennukset tai kaukolämpöverkot - Viessmann tarjoaa sopivan järjestelmän lämmityslähteeksi, kaikille polttoaineille teholuokissa 1,5 - 120 000 kW.

Täydellinen tuoteohjelma kaikille energianlähteille

Viessmannin tuoteohjelma on valmiina vastaamaan tulevaisuuden haasteisiin. Ohjelmassa on huipputehokkaita kondenssitekniikkalaitteita öljylle ja kaasulle sekä edistyksellisiä uusiutuvan energian lämmitysjärjestelmiä auringolle, puulle tai maalämmölle. Voit tutustua tuotteisiin osoitteessa http://www.viessmann.fi.

Jälleenmyyjät ja asennusliikkeet

Etsitkö lämmitysalan ammattiliikettä tai sertifioitua lämpöpumppujälleenmyyjää, joka tuntee tuotteemme? Tai yhteistyökumppania kokonaisen lämmitysjärjestelmän rakentamiseksi? Hae lähin jälleenmyyjä osoitteessa http://webapps.viessmann.com/dealerLocator/restapi/#/?country=fi&lang=fi

Yrityksen tarina

Sitoutuminen

Sitoutuminen on yksi tärkeistä perusteista kansainvälisessä markkinointikonseptissamme. Sillä nostamme pysyvästi Viessmann merkin tunnettavuutta, liitämme sen urheiluun ja urheilijoiden menestyksen myötä luomme positiivista imagoa johon myös kumppaneidemme on helppo samaistua.

Markkinoilla on jatkuvasti enemmän toimitsijoita ja tuotevalikoimaa, tuotemerkin erottuminen liikekumppaneille ja asennusliikkeille auttaa meitä suoraan tuotteiden myynnissä. Tunnetut ja positiivisesti näkyvät merkit, joihin asiakas myös luottaa, myyvät helpommin.

Sponsoroinnin tavoitteet yleisesti:

- Tuotemerkin tunnettavuus merkin tunnettavuuden nostaminen kuluttajille

- Tuotteen imago positiivisen imagon lisääminen ammattilaisille / kuluttajille

- Tuoteuskollisuus työntekijöiden ja asiakkaiden samaistuminen tuotemerkkiin parantaa tuotteiden myyntiä ja asiakkaidemme palvelua

Miksi juuri talviurheilu?

- Talvi ja lämmitys liitetään vahvasti toisiinsa

- Erilaisia medioita kuten televisiota seurataan talvella enemmän

- Talvilajeja on vähemmän kuin kesälajeja (korkempi näkyvyys)

- Talviurheilunäkyvyydellä tavoitetaan erittäin monta maata

- Hyvä tuotemerkin sopivuus (huippulaatu, innovaatio, tehokkuus, kansainvälisyys), asiakassitouttamistoimenpiteet

Viessmannin tuotemerkin näet seuraavissa urheilulajeissa:

- Kelkkailu

- Ampumahiihto

- Mäkihyppy

- Yhdistetty

- Bob

- Formula E

Viessmann Oy, Vantaa
Viessmann Oy, Vantaa
Viessmann Oy, Vantaa
Viessmann Oy, Vantaa
Viessmann Oy, Vantaa
Viessmann Oy, Vantaa
Viessmann Oy, Vantaa
Viessmann Oy, Vantaa
Tuotemerkit
Vitocal 333-G, Vitocal 343-G, Vitocal 200-S, Vitocal 222-S, Vitocal 242-S, Vitosol 200-F, Vitosol 200-T, Vitocal 200-G, Vitocal 300-G, Vitocal 222-G, Vitocal 242-G, Vitocal 350-G, Vitocal 350-A, Vitoplex 100, Vitoplex 200, Vitomax, Vitocell, Vitotronic, Vitocom, Vitosolic, Vitotrans, Vitotrol, Vitovolt, Vitocaldens, Pyrot, Pyromat

Kokemuksia yrityksestä Viessmann Oy

piilota/avaa sisältö
Yrityksestä ei ole vielä yhtään kirjoitettua kokemusta.