Vaatimustenmukaisuus
Meille on tärkeää, että palvelumme on helppokäyttöinen ja vaivaton kaikille. Tämä seloste kertoo, miten Caller vastaa saavutettavuuden kriteerejä (Web Content Accessibility Guidelines 2.2 eli WCAG 2.2).
Caller on auditoitu maaliskuussa 2025 ja kaikki auditoinnissa löydetyt saavutettavuuden puutteet on korjattu.
Saavutettavuusselostetta on päivitetty viimeksi 26.6.2025.
Kohtasitko saavutettavuusongelman? Kerrothan siitä meille.
Otamme mielellään vastaan Callerin verkkosivujen saavutettavuuteen liittyvää palautetta. Voit lähettää saavutettavuuspalauteen täältä:
Anna palautetta
Huomioithan, että otamme vastaan kysymyksiä ja palautetta ainoastaan suomeksi ja englanniksi. Pyrimme vastaamaan palautteeseen 14 päivän kuluessa.