Kun tarkastellaan tuhatta haetuinta nimeä tai numeroa, 60 % tiedoista on sellaisia, jotka vain Fonecta tunnistaa.
Mikään muu soittajan tunnistamisen sovellus ei ole yhtä kattava kuin Fonecta Caller. Fonectalla on julkisten yhteystietojen lisäksi merkittävä määrä yhteystietoja omassa tietokannassaan, ja määrä kasvaa koko ajan. Yhteensä Fonectalla on käytössään noin neljä miljoonaa yhteystietoa.
Fonecta tunnistaa poikkeuksellisen paljon soittavat numerot ja Caller-käyntikortit. Nämä antavat tärkeää tietoa puhelun vastaanottajalle siitä, kannattaako puheluun vastata.
Suurin osa soittajan tunnistuksista on soittajia, jotka soittavat poikkeuksellisen paljon
Tuhannen haetuimman nimen tai numeron listalla puolet Fonecta Caller -sovelluksen automaattisen soittajan tunnistuksen tiedoista tulee Fonectan omasta tietokannasta. Jopa 40 % soittajan tunnistuksista on soittajia, jotka soittavat poikkeuksellisen paljon.
25 % Fonecta Caller -sovelluksessa tehtyjen tuhannen suosituimman haun tiedoista tulee Fonectan omasta tietokannasta ja 60 % Fonecta Callerin verkkosivuhauista tulee Fonectan omasta tietokannasta. Fonectalla olevien lisätietojen määrä varmistaa sen, että asiakas löytää useimmiten haluamansa nimen tai numeron.
”Haluamme pitää kiinni siitä, että meillä on Suomen laajin yhteystietokanta. Sen avulla voimme tarjota asiakkaillemme mahdollisimman paljon tietoa soittajasta sekä luotettavan yhteystietohaun. Kehitystiimimme on tälläkin hetkellä suunnittelemassa sovellukseen uutta ominaisuutta, jonka avulla voimme tulevaisuudessa tunnistaa aiempaa useammin saapuvat puhelut ja kertoa entistä enemmän tietoa soittajista”, kertoo Fonecta Callerin Business Lead Toni Wistbacka.