Fonecta Pori - pätevää porukkaa ja parhaat jutut

Fonectan Porin konttori sijaitsee Tampereen ja Turun toimistojen tapaan veden äärellä, aivan Kauppakeskus Puuvillan naapurissa. Punatiilisessä rakennuksessa työskentelevät B2B-myynnin ja -markkinoinnin ammattilaiset.


Porissa hyvä fiilis tulee vastaan jo ovella – hiuka hianoo! Pöhinää riittää joka päivä, sillä Porin fonectalaisista suurin osa on myynnin ammattilaisia. Vaan toisin ko voisi luulla, tiukan kilpailun sijaan nautitaan tiiviistä yhteishengestä.


An ko mää auta! Aina autetaan kaveria ja jaetaan omaa osaamista, ja usein porukalla nähdään myös työpäivän jälkeen, esimerkiksi liikunnan parissa.
Tutustu Porin fonectalaisten meininkiin paremmin blogissamme!

Avulias asiakaspalvelu Fonecta.fi:n ja Fonecta Callerin takana

Oman osansa Porin iloiseen pöhinään tuo Fonectan kuluttajapuolen asiakaspalvelu. Vaikka Fonectan pääalaa ovat digimarkkinoinnin palvelut yrityksille, palvelemme myös kuluttaja-asiakkaita muun muassa Fonecta Callerin, Fonecta.fi-palveluun sekä Fonecta Karttoihin liittyen. Fonecta.fi-palvelua kehitetään jatkuvasti, jotta suomalaiset ihmiset ja yritykset löytäisivät toisensa entistäkin helpommin.


Tässä asiakaspalvelumme pari vinkkiä Fonecta.fi:n käyttöön: kun etsit vaikkapa kahvilaa, voit katsoa Fonecta.fi:stä heti lähimmät, auki olevat kahvilat – ja reitin haluamaasi kahvilaan. Helppoa, eikö? Jos taas yksityishenkilönä huomaat omissa osoite- tai numerotiedoissasi korjattavaa, ota ensin yhteys omaan puhelinoperaattoriisi. Sieltä tiedot päivittyvät oikein meillekin!

Pohjoisranta 11F,  2800 Pori

Työntekijöidemme tunnelmia

  • Tiina Takala kilpailee itsensä kanssa
    03.06.2019
    Mikä merkitys kisoilla ja kilpailuilla on myyjän työlle?

    Yksi myyntityöhön liitettävistä myyteistä on, että myyjät ovat kilpailuhenkisiä. Pitääkö väite paikkansa ja millainen rooli erilaisilla kilpailuilla on myyntityölle? Fonecta on tunnettu vahvasta myyntiorganisaatiostaan ja myyjiä kannustetaankin useilla eri tavoilla menestymään mahdollisimman hyvin työssään. Kysyimme kahdelta Fonectan huippumyyjältä, millainen vaikutus kilpailuilla ja muilla kannustimilla heidän työlleen on.

    Lue lisää
  • Katja Patojoki Fonectalta kiittelee myynnin koulutuksia
    16.04.2019 - Katja Patojoki
    Miksi myyntityössä jatkuva koulutus on niin tärkeää?

    Fonectalla oli suuri ilo toimia tänä vuonna Ammattikorkeakoulujen myynnin opiskelijoiden Best Seller Competitionin pääyhteistyökumppanina. Pääsimme yrityksenä seuraamaan aivan aitiopaikalta myynnin opiskelijoiden valmistautumista kilpailuun sekä luonnollisesti itse loppukilpailua. Omassa roolissani Fonectan henkilöstöjohtajana vastaan myös meidän henkilöstömme osaamistason ylläpitämisestä ja olikin ilo nähdä minkä valtavan työn opiskelijat kisaan valmistautuessaan ja Turussa kilpaillessaan tekivät ja millä omistautumisella he olivat liikkeellä. Samaa intoa näen päivittäin meidän omassa henkilökunnassamme.

    Lue lisää
  • Lilli ja Johanna auttavat yrittäjiä menestymään markkinoinnin avulla.
    27.11.2018 - Johanna Kuusisto & Lilli Päivärinta
    DIGIKUNTOON-KIERTUE PYSÄHTYI OULUUN


    Johanna ja Lilli tästä Fonectan Porin konttorilta taas, moikka!

    Tämä viikko onkin meille poikkeuksellinen kun ollaan koko viikko konttorilla eikä tälle viikolle ole tiedossa lainkaan reissuja. Toki edellisen blogitekstin jälkeen (Lappeenranta-Lahti) nopeat naiset ovat ehtineet käymään jo katsastamassa sekä Forssan että Riihimäen yrittäjät Digikuntoon-tapahtumissa, ja HAMKin tilat kahdessakin eri kaupungissa.
    Lounaspaikkoja ehdimme tutkimaan hyvän määrän ja löydettiin niiden lisäksi tutuksi tuli Riihimäeltä juuri auennut uusi lelukauppa, missä pääsimme itse yrittäjä Janne Katajan kainaloon.

    Oulussa puhetta LinkedInistä

    Viime viikolla olimme mukana Digikuntoon tapahtumassa Oulussa, joka järjestettiin toistamiseen yhdessä BusinessOulun kanssa. Rattoisaan matkaamme sisältyi autossa oleilua 1000 kilometriä sekä 14 istuttua tuntia. HUH! Mutta onneksi Oulu ja oululaiset yrittäjät olivat yhtä ihania kuin ensimmäiselläkin kerralla. Tämä Digikuntoon vol.2 osio keskittyi B2B-puolen asioihin, joten keskusteluja syntyi erityisesti LinkedInistä sekä datasta ja sen hyödyntämisen mahdollisuuksista.

    Tapasimme tilaisuudessa Katri Ravenin Oulun Sydänkeskus Oy:ltä ja hän kertoi mitä asioita hän arvostaa markkinointikumppanissa:
    ”Markkinointikumppanissa arvostan selkeää, suomenkielistä, ymmärrettävää keskustelua sekä selkeitä vastauksia ja tietoa siitä, miten kumppanuus palvelee käytännössä Oulun Sydänkeskusta. ”

    Miksi Sydänkeskus valitsi juuri Fonectan kumppaniksi?

    ”Asiakkuus alkoi ajanvarauspalvelusta ja siitä oli helppo jatkaa yhteistyötä. Arvostan Fonectassa helppoa tavoitettavuutta asiakaspalveluun ja omaan yhteyshenkilöön. Kysymyksiin saa vastauksen asiantuntevasti ja selkeästi.”

    Suosittelisitko Fonectaa myös muille yrityksille?

    ”Suosittelen ja juuri suosittelinkin. Oman yhteyshenkilön kautta on onnistunut kaikki asiat, vaikka ne eivät olisikaan hänen erikoisosaamisaluettaan.”
    Välillä täytyy huilata konttorilla ja nauttia tuttuja lounaita, mutta onneksi ensi viikolla taas pääsemme yrittäjien pariin Vaasaan. 29.11 Uusyrityskeskus Startia ja Fonecta järjestävät Digikuntoon vol.2 tapahtuman Sokos Hotelli Vaakunassa. Jos vain suinkin kykenet ja innostut asiasta niin tule sinäkin paikalle. Stay tuned!! Helsingin Digikuntoon-tilaisuus tulossa 14.12.2018

    Ja juna kulkee taas…

    Kirjoittajat työskentelevät Fonectalla digitaalisen markkinoinnin parissa ja auttavat yrityksiä löytymään verkosta ja kasvattamaan liiketoimintaansa – joka päivä. Johanna ja Lilli puhuvat suomalaisten yrittäjien kanssa markkinoinnista mieluiten porin kielellä epämääräisiä termejä välttäen.

    Lue lisää