Tilaa Markkinoinnin myytit 2015 -tutkimus!

Markkinoinnin myytit 2015 –tutkimuksen luettuasi tiedät, mitkä ovat markkinointipäättäjien haasteet ja mahdollisuudet digitaalisessa toimintaympäristössä.

Kopla Helsinki ja Fonecta toteuttivat huhti-toukokuussa 2015 markkinoinnin trendejä ja myyttejä luotaavan Markkinoinnin myytit 2015 –tutkimuksen jossa selvitetään suomalaisten markkinoijien arkipäivän haasteita ja näkemyksiä tulevaisuudesta.

Tilaa maksuton tutkimus jättämällä yhteystietosi. Saat latauslinkin sähköpostiisi.

Markkinoinnin myytit 2015 -tutkimukseen osallistui kattava otos markkinoinnin päättäjiä ja yritysjohdon edustajia suomalaisista suurista ja keskisuurista yrityksistä. Tutkimuksen toteutti Fonectalle tutkimusyhtiö Kopla Helsinki ja sen toteutusaika oli maalis-huhtikuu 2015.

Ota tästä oppaasi

Kiitos oppaan tilauksesta. Saat oppaan pian sähköpostiisi.
Täyttämällä lomakkeen et sitoudu mihinkään, vaan annat Fonecta-konserniin kuuluville yhtiöille luvan olla sinuun yhteydessä.