Data ja mainonnan ohjaaminen

Mainonnan ohjaaminen datan avulla tulee olemaan mitä suuremassa keskiössä. Mainonta 2016 -tilaisuudessa Fonectan kehitysjohtaja Mikko Ketola kertoi, miten datan hyödyntäminen viedään käytäntöön. Katso videolta Mikon puheenvuoro.

Moni yritys kerää dataa eri toiminnoistaan – datan hyötykäyttö bisneksessä koetaan kuitenkin edelleen aika vaikeaksi. Datan käyttöllä on kuitenkin markkinoinnissa yhä keskeisempi rooli kun kuluttajat jo odottavatkin mainonnan olevan heille kohdennettua. Ohjelmallisella ostamisella saavutetaan hyviä tuloksia helposti – ja dataan perustuen. Lue lisää ohjelmallisesta ostamisesta!

Fonectan kehitysjohtaja Mikko Ketola oli Mainonta 2016-tilaisuudessa kertomassa mm.:

  • Mitä kysyä analyytikolta, miten datalla ohjataan mainontaa?
  • Mitä ohjelmallinen ostaminen on?
  • Miksi se on yksi alkaneen vuoden nousevimmista trendeistä?

Katso videolta Mikon esitys ajankohtaisesta aiheesta.

Miten dataa voi hyödyntää markkinoinnissa?