Näin otat käyttöösi Fonecta Chat -myyntipalvelun

Fonecta Chat on palvelu, joka tekee yrityksesi kotisivuilla vierailevista kävijöistä asiakkaita. Yli puolet käymistämme chat-keskusteluista päättyy myyntiin, liidiin tai tarjouspyyntöön. Palvelun käyttöönotto on helppoa.

Selvitä, miten kotisivusi toimivat ja kiilaa kilpailijoidesi ohi verkossa!

 

Chat-asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä

Tehdessäsi sopimuksen Fonecta Chat -palvelun käyttöönotosta myyjämme sopii kanssasi ajankohdan, jolloin asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä. Yleensä ensimmäinen yhteydenotto tapahtuu joidenkin päivien kuluttua sopimuksen syntymisestä. Tämän yhteydenoton aikana asiantuntijamme tarjoaa vastauksia sinua mahdollisesti askarruttaviin kysymyksiin. Lopuksi sovitaan käyttöönottopalaverin ajankohta.

Käyttöönottopalaverissa selvitetään taustatiedot

Käyttöönottopalaveri pidetään puhelimitse ja sen kesto on yleensä puolesta tunnista tuntiin. Palaverin aikana asiantuntijamme keskustelee kanssasi yrityksesi tarpeista ja esittää sinulle mm. seuraavat kysymykset:

  • Mistä tuotteesta tai palvelusta toivot saavasi enemmän liidejä tai tarjouspyyntöjä?
  • Mitä tietoja toivot meidän kartoittavan liidejä tai tarjouspyyntöjä varten?
  • Mitä tuotteita toivot meidän tarjoavan lisämyyntinä?
  • Mikä tai mitkä ovat yrityksesi kilpailuedut?
  • Millaisia asiakkaita yrityksesi tavoittelee?

Tekninen valmistelu alkaa

Käyttöönottopalaverin jälkeen suoritamme tarvittavat tekniset valmistelut, laadimme palveluohjeistuksen ja aloitamme chat-myyjien kouluttamisen. Noin kymmenen päivän päästä chat-palvelu on valmis otettavaksi käyttöön.

 

Chat-palvelu otetaan käyttöön

Palvelu näkyy yrityksesi kotisivuilla seuraavalla tavalla: kun vierailija tulee yrityksen sivuille, chat-ikkuna ponnahtaa automaattisesti esiin ennalta määritellyn ajan kuluttua ja antaa automaattisen tervehdyksen. Chat-keskustelun saa auki myös painamalla chat-nappia. Suunnittelemme chat-ikkunan, -napin ja -tervehdyksen yrityksesi sivuille sopiviksi.

Chat-myyjä huomioi jokaisen sivuillesi saapuvan. Myyjä pyrkii tuottamaan sinulle mahdollisimman paljon liidejä ja tarjouspyyntöjä, tilauksia ja varauksia. Tuotteistasi ja palveluistasi kiinnostuneiden asiakkaiden tarjouspyynnöt ja liidit välitetään sinulle aina joko sähköpostilla tai tekstiviestillä. Kaikki yhteydenotot ja chat-keskusteluista tehdyt yhteenvedot kirjataan myös maksuttomaan Oma Fonecta -palveluun.

Mitä Fonecta Chat -palvelu sisältää?

Fonecta Chat -myyntipalvelu sisältää:

  • yrityksellesi suunnitellun chat-ikkunan
  • (puhelimitse käytävän) käyttöönottopalaverin chat-asiantuntijamme kanssa
  • chat-myyjiemme perehdyttämisen yrityksesi palvelukseen
  • chat-alustan kuukausimaksun ja teknisen ylläpidon
  • chat-myyjien jatkuvat myyntikoulutukset ja osaamisen ylläpidon
  • chat-myyntipalvelupaketin, joka sisältää valitsemasi määrän keskusteluja. Palvelu on käytössä ma–su klo 8–22 (ei sisällä arkipyhiä ja pyhäpäiviä)
  • Raportoinnin.

Haluatko ottaa enemmän tehoja irti kotisivuistasi? Ota yhteyttä ja kysy lisää chat-myyntipalvelustamme!

Hyvä asiakaspalvelu on tehokasta markkinointia. Lue, kuinka onnistut siinä!