Suomen ainoa virallinen LinkedIn-kumppani palveluksessasi
Suunnitelmissa uuden tuotteen lanseeraus, brändin vahvistaminen tai yrityspäättäjien tavoittaminen? Saat kauttamme käyttöösi kattavan valikoiman erilaisia mainosmuotoja erilaisiin tarpeisiin. Olemme Suomen ainoa virallinen LinkedIn-kumppani - tukenasi on ammattitaitoisten asiantuntijoiden joukko, sekä ainutlaatuiset työkalut, joita muut yritykset eivät voi tarjota. Kanssamme et tarvitse mainontaan luottokorttia.

LinkedIn on johtava B2B-päättäjien yhteisö, jossa viestisi tavoittaa päättäjät tehokkaasti ja kohdennetusti

Johtava B2B-yhteisö

LinkedIn on johtava B2B-yhteisö, jonka kautta kohdennat viestisi tarkasti juuri yrityksesi sisällöstä kiinnostuneille päättäjille. Kun sisältö on hyvin suunniteltu ja kohdennettu, päättäjät ovat valmiita kuulemaan yrityksestäsi ja seuraamaan sen tarjoamia sisältöjä paremmin kuin missään muualla.

Suomen ainoa LinkedIn-yhteistyökumppani

Fonecta on ainoa virallinen LinkedIn-kumppani Suomessa. Tarjoamme asiakkaillemme LinkedIn Marketing Solutions –tarjoaman. Teemme kaiken käsityönä ja hyödynnämme Linkedinin laajaa mainosmuotojen valikoimaa. Lisäksi käytössämme on kaikki LinkedInissa oleva tieto, mikä mahdollistaa tarkat kohdennukset ja analyysit.

Käytössäsi on monta tehokasta LinkedIn-mainosmuotoa

Sponsored Content – Sponsoroitu sisältö

Etsitkö pitkäjänteistä ja sitouttavaa ratkaisua? Sponsoroidut sisällöt ovat mainosnostoja, jotka näkyvät kaikilla päätelaitteilla käyttäjien uutisvirrassa. Ne voivat olla yritysprofiilissa julkaistuja tilapäivityksiä tai vain tietyille kohderyhmille näkyviä nostoja.

Dynamic Ad – Dynaamiset mainokset

Haussa kova konversio tai seuraajia? Dynaamisesti personoidut mainokset herättävät huomion, sillä niihin on generoitu käyttäjän profiilikuva, tiivis tekstisisältö ja kehote toimintaan. Mainosmuoto voidaan ostaa desktop-laitteille koossa 300 x 250.

Display Ad – Bannerimainos

Rakentamassa tunnettuutta tai brändiä? Bannerimainos sopii tarkoitukseen mainiosti, sillä se tavoittaa valitun kohderyhmän 100 % tarkkuudella. Mainokset näkyvät desktop-laitteilla määrätyillä mainospaikoilla koossa 300 x 250 px.

InMail – Suoraviesti

Haluatko saada liidejä ja sitouttaa kohderyhmääsi? Suoraviestit ovat sähköposteja muistuttavia, LinkedIn-postilaatikkoon lähetettäviä viestejä, joiden kohderyhmää voidaan rajata hyvin tarkasti. Viestillä on korkea huomioarvo, sillä sen voi saada vain kerran 60 päivässä.

Tieto lisää tehoa. Alta näet, mitä mahdollisuuksia tietojen hyödyntämiseen on tarjolla.

Panorama-analyysi

Millainen kohderyhmäsi on? Missä he työskentelevät? Miten he käyttävät LinkedIniä?

Content Marketing Score

Miten pärjäät suhteessa kilpailijoihin? Millainen vaikutus yritykselläsi on LinkedInissä?

Followers-analyysi

Millaisia ovat yrityksesi seuraajat?

Trending Content -analyysi

Mitkä sisällöt kiinnostavat eniten tietyllä alueella, kohderyhmässä tai kategoriassa?

Tavoita päättäjät, jotka ovat liikkeellä tositarkoituksella

Tilaa maksuton Content Marketing Score -analyysi, niin tiedät, miten pärjäät LinkedInissä kilpailijoihisi verrattuna. Kun jätät yhteystietosi, otamme yhteyttä ja voit kertoa meille, mihin kilpailijoihin haluat yritystäsi verrata.

Täyttämällä lomakkeen et sitoudu mihinkään, vaan annat Fonecta-konserniin kuuluvalle yhtiölle luvan olla sinuun yhteydessä.

Kiitos analyysin tilaamisesta!

Asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä.

Tutustu eroihin Fonectan tarjoaman ja itsepalvelutyökalun välillä

Fonectan tarjoama
Suomenkielinen, monipuolinen palvelu  
Laskutuspalvelu  
Kaikki data ja analyysit käytössä  
Itsepalvelutyökalu
Ei tukipalveluja  
Vain luottokorttilaskutus  
Vain peruskampanjadata  
Ladataan...

Katso myös:

EsittelyMainosmuodotData ja työkalutKilpailija-analyysiVertaile vaihtoehtoja

Kysy lisää LinkedInin eri mahdollisuuksista. Asiantuntijamme kertovat sinulle mielellään lisää.

Lähetä meille viesti

Soita meille*

020 692 999

Anna meidän soittaa sinulle

* Arkisin klo 8-16. Matkapuhelimista 8,35 snt/puhelu + 18,05 snt/min. Kiinteästä puhelinverkosta 8,35 snt/puhelu + 6,55 snt/min.

Lähetä viesti

Valitettavasti yhteydenottopyynnön lähettäminen epäonnistui. Yritäthän myöhemmin uudelleen!

Kiitos yhteydenottopyynnöstä!

Kiitos, olemme vastaanottaneet yhteydenottopyyntösi. Asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä.

Anna meidän soittaa sinulle

Valitettavasti yhteydenottopyynnön lähettäminen epäonnistui. Yritäthän myöhemmin uudelleen!

Kiitos yhteydenottopyynnöstä!

Kiitos, olemme vastaanottaneet yhteydenottopyyntösi. Asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä.

Etkö ole varma, mistä lähteä liikkeelle?

Selvitä lyhyen kyselymme avulla, mikä palvelu sopii parhaiten yrityksesi tarpeisiin.

Fonecta on Google Premier Partner. Kumppanuus takaa palvelun korkean laadun ja hinnoittelun läpinäkyvyyden.
Suomen ainoana virallisena LinkedIn-kumppanina tarjoamme käyttöösi monipuoliset mainosmuodot ja analyysit.
Fonecta on Uusyrityskeskusten valtakunnallinen digimarkkinoinnin koulutuskumppani.
Tuemme rehtiä kilpailua. Panostamme avoimuuteen ja huolehdimme, että lakisääteiset velvoitteet ovat ajan tasalla.
Fonecta – Suomen ainoa virallinen LinkedIn-kumppani

Verkkoyhteisöpalvelu LinkedIn on johtava bisnesorientoitunut sosiaalisen median palvelu, jonka suosio on viime vuosina kasvanut jatkuvasti. LinkedIn on kuin B2B-yritysten ja niiden henkilöstön Facebook, jossa eri alojen ammattilaiset ja yrityspäättäjät voivat verkostoitua ja rakentaa sekä omaa että yrityksensä brändiä. Koska LinkedInissä liikkuvat ammattilaiset, on se erinomainen kanava tehdä tuloksellista B2B-mainontaa.

Fonecta on Suomen ainoa virallinen LinkedIn-kumppani. Meidän kanssa voit suunnitella ja toteuttaa tehokkaan, juuri oikeat ihmiset tavoittavan mainoskampanjan. Käytössämme on kaikki LinkedIniin kertynyt tieto sekä LinkedInin monipuolinen mainosmuotojen valikoima. Pitkä kokemus ja roolimme ainoana LinkedIn-kumppanina takaa sen, että tiedämme varmasti, mikä on juuri sinun yrityksellesi paras tapa mainostaa LinkedInissä. Tunnemme kohderyhmät ja tehokkaimmat keinot niiden tavoittamiseksi. Tiivis yhteistyö LinkedInin kanssa takaa myös sen, että tiedämme aina uusimmat kehitysalueet LikedInissä. Aloita tuloksellinen LinkedIn-mainonta kanssamme!

B2B-mainonta LinkedInissä on uskottavaa ja tehokasta

Muista sosiaalisen median kanavista poiketen LinkedIn keskittyy pelkästään yritysmaailmaan ja kanavan suurimpia vahvuuksia onkin sen asiallisuus. Kissavideot, hassunhauskat testit ja arkikuvahaasteet loistavat poissaolollaan ja käyttäjät jakavat, lukevat ja kommentoivat vain asiakeskeisiä sisältöjä. Juuri LinkedInin asiallisuus ja luotettavuus tekevät siitä hyödyllisen ja tarkoituksenmukaisen mainostuskanavan.

LinkedInissä yrityspäättäjät ovat paremmin tavoitettavissa ja mainonnan kohdentaminen heille tai muulle tavoittelemallesi kohderyhmälle onnistuu tarkasti. Asiakeskeisessä kanavassa B2B-mainonta koetaan hyödylliseksi, koska käyttäjät ovat palvelussa puhtaasti ammatillisin tarkoitusperin. Aloita LinkedIn-mainonta jo tänään

LinkedIn on B2B-yritykselle erinomainen markkinointi- ja myyntikanava. Palvelun käyttäjät ovat suurimmaksi osaksi jo vuosia työelämässä toimineita ammattilaisia ja yrityspäättäjiä, jotka ovat avoimia yrityksesi viesteille ja suhtautuvat mainontaan myönteisesti. LinkedIn-mainontaa voi tehdä useilla eri tavoilla aina display-mainonnasta henkilökohtaisiin viesteihin – mikä kohderyhmällesi vain parhaiten sopii. Kun B2B-mainonta LinkedInissä kiinnostaa, käänny Fonectan ammattilaisten puoleen. Kerromme sinulle mielellämme lisää!

Takaisin ylös >
LinkedIn tavoittaa yrityspäättäjät

LinkedIn on johtava B2B-yhteisö, jossa ammattilaiset voivat verkostoitua, vaikuttaa ja brändätä sekä itseään että yritystään. Vaikka LinkedIn luetaankin sosiaalisen median kanavien joukkoon, erottuu se ammatillisen statuksensa johdosta asiallisena, luotettavana ja hyödyllisenä kanavana erityisesti B2B-yrityksille ja niiden päättäjille sekä työntekijöille.

B2B-mainonta toimii LinkedInissä erityisen hyvin, sillä palvelun käyttäjät ovat jo lähtökohtaisesti bisnesorientoituneita ja vastaanottavaisia mainonnalle. LinkedInissä liikkuvat, ostoista ja hankinnoista vastaavat yrityspäättäjät voi tavoittaa helposti LinkedInin tarkan datan ja sen pohjalta kohdennetun mainonnan avulla.

Datan avulla tarkkaan kohdennettua LinkedIn-mainontaa

LinkedInissä markkinointi ja liidien keruu on kustannustehokasta, sillä yritys voi kohdentaa B2B-mainontaa tarkasti tavoittelemalleen kohderyhmälle. Kohdennus perustuu dataan, jota LinkedIn kerää käyttäjistään. Valittavana ovat perinteiset demografiset tekijät, kuten ikä, sukupuoli ja maantieteellinen sijainti. Saatavilla on myös tarkempia ja B2B-mainonnan kannalta arvokkaita kohdennustekijöitä, kuten missä asemassa henkilö on yrityksessä, millä alalla ja yrityksessä hän työskentelee ja minkä kokoluokan yritys on kyseessä. Muun muassa näiden tietojen pohjalta voimme suunnitella ja toteuttaa yrityksellesi tehokkaan mainoskampanjan, joka tavoittaa yrityspäättäjät.

Takaisin ylös >
Miten hyödynnän InMailia markkinoinnissa

LinkedInissä B2B-markkinointi tapahtuu kätevästi, sillä sen toteuttamiseksi on useita mahdollisuuksia. Tavallisimpia mainostusmuotoja ovat itse tuotetun ja omalla yrityssivulla julkaistun sisällön sponsorointi, Google-mainonnan puoleltakin tutut display-mainokset, persoonalliset dynaamiset mainokset sekä yksinkertaiset tekstimainokset. Edellä mainittujen mainosratkaisujen lisäksi hyödyllinen ja tehokas markkinointiväline LinkedInissä on InMail eli suoraviesti, jonka käyttö on lisääntynyt LinkedInissä tasaisesti.

Mikä on InMail?

InMail on henkilökohtainen viesti, joka lähetetään suoraan vastaanottajan omaan LinkedIn-postilaatikkoon. InMail koostuu itse viestiosasta sekä Call-to-Action -painikkeesta, joka rohkaisee viestin saajaa toimimaan. Vaikka InMail onkin puhdas markkinointiviesti, se tuntuu vastaanottajalle paljon henkilökohtaisemmalta kuin tavallinen mainos; InMail saapuu aina vastaanottajalleen henkilön eikä yrityksen nimissä, jolloin viesti saa kasvot. InMailin muoto mahdollistaa sen, että viesti on helppo personoida eikä se tunnu mainokselta.

Minkälainen on hyvä InMail-viesti?

InMaililla kannattaa lähettää vain hyödyllisiä ja toimintaan kannustavia viestejä. Voit esimerkiksi rohkaista tarttumaan ohittamattomaan tarjoukseen, kutsua vastaanottajan tapahtumaasi, kehottaa lataamaan uusimman oppaasi tai tilaamaan uutiskirjeesi. Kirjoita viestisi lyhyesti ja ytimekkäästi; jos viesti on liian pitkä, voi vastaanottajan mielenkiinto herpaantua ja konversio jää saavuttamatta. Hyvä InMail-viesti on myös tarkasti kohdennettu; näin vastaanottaja voi lukea häntä oikeasti kiinnostavaa sisältöä, eivätkä InMail-markkinointiin käyttämäsi eurot mene hukkaan.

B2B-markkinointi helposti & kustannustehokkaasti LinkedInissä

LinkedInin avulla B2B-markkinointi on helpompaa ja kustannustehokkaampaa kuin koskaan. Tarkasti kohdennettu markkinointi on mahdollista yhteisössä, joka koostuu vain ammattilaisista ja yrityspäättäjistä, jotka ovat jo lähtökohtaisesti avoimia ja myönteisiä mainoksille ja uusille yhteistyökuvioille. Fonectan ammattilaiset auttavat sinua laatimaan tehokkaan InMail-kampanjan ja tavoittamaan juuri ne tahot, joita haluatkin.

Takaisin ylös >
Miksi LinkedIn-mainonta on tehokasta?

LinkedIn on maailman suurin verkkoyhteisö. Vaikka LinkedIn luetaan sosiaaliseksi mediaksi, on sen käyttötarkoitus puhtaasti ammatillinen. LinkedInissä tavoitatkin valtavan määrän yritysten päättäjiä ja muita B2B-vaikuttajia. Mainostaja hyötyy LinkedInin bisneslähtöisestä luonteesta; sen käyttäjät ovat otollisessa mielentilassa liiketoimien kannalta, he ovat jo valmiiksi avoimia uusille innovaatioille, bisnesideoille ja palveluille. LinkedIn-mainonta on tehokasta, koska:

1. Se on kohdennettua. LinkedInissä pystyt kohdentamaan mainoksesi tietyn alan ja ammattiryhmän ihmisille tarkemmin kuin missään muussa kanavassa. B2B-mainonta on kohdennettavissa juuri oikealle kohderyhmälle useiden tekijöiden, kuten iän, sijainnin, yrityksen, tittelin, taitojen, kiinnostuksen kohteiden ja sukupuolen perusteella. Näin tavoitat juuri ne vastaanottajat, jotka haluatkin eikä huteja tai hukattuja mainoseuroja tule.

2. Se on uskottavaa. Asiakeskeisen, bisneslähtöisen ympäristön sekä oikean kohdennuksen ansiosta LinkedInin mainontaa ja sponsoroitua sisältöä pidetään hyödyllisyyden lisäksi myös uskottavana. Käyttäjät näkevät heille kohdennettuja, tarkkaan suunniteltuja ja toteutettuja mainoksia, jotka liittyvät heitä kiinnostaviin asioihin. Siksi LinkedIn-mainontaan suhtaudutaan myönteisesti ja sitä ei koeta rasitteena, vaan mahdollisuutena.

3. Sen mittaaminen & optimointi on helppoa. Mainostajana on tärkeää tietää, miten mainoskampanja toimii kohdeyleisölle ja kuinka hyvin siihen upotetut eurot tuottavat konversiota. LinkedIn-mainonta on erittäin kustannustehokasta, sillä voit helposti nähdä, ovatko toimenpiteesi johtaneet haluttuihin tuloksiin vai pitäisikö niitä muokata. Saat tietoa esimerkiksi siitä, kuka klikkaa mainoksiasi, miten ihmiset toimivat nähtyään mainoksen, ovatko he kohdeyleisöäsi ja niin edelleen. Mikäli tulokset eivät vastaa tavoitteitasi, voit helposti optimoida kampanjasi sisältöä, kohdennuksia ja budjettia.

Aloita tehokas B2B-mainonta kanssamme!

Jos B2B-päättäjien jakamaton huomio on tärkeää sinun yrityksellesi, on LinkedIn-mainonta sinua varten. Fonecta on Suomen ainoa virallinen LinkedIn-mainospartneri; tarjoamme asiakkaillemme koko LinkedIn Marketing Solutions -tarjooman, hyödynnämme kaikkia LinkedInin mainosmuotoja ja käytössämme on kaikki LinkedIniin kertynyt tieto. Avullamme luot varmasti tehokkaan & toimivan B2B-mainoskampanjan!

Takaisin ylös >