Taputa-asiakaspalaute

Hyvä asiakkaamme,

Taputa-palautepalvelua koskeva asiakkuutesi on siirtynyt Taplause Oy:lle lokakuun aikana. Pyydämme jatkossa kääntymään kaikissa Taputa-palautepalveluun liittyvissä asioissa Taplause Oy:n puoleen www.taplause.fi, kiitos. 

Taputa-asiakaspalaute

Sopimuskausi

Sopimus on 12 kuukautta määräaikainen. Määräaikaisen kauden jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana yhden kuukauden irtisanomisajalla.

Laskutus

Taputa-asiakaspalautteen laskutus käynnistyy viiden päivän kuluttua tilauksesta.

Palvelu laskutetaan kuukausittain etukäteen.

Palvelun käyttöönotto ja hallinnointi

Palvelun käyttöönotto

Fonectan asiantuntijat ovat sinuun yhteydessä, sopivat palautteen antamiseen liittyvistä yksityiskohdista ja pystyttävät palvelun puolestasi.

Palvelun hallinnointi

Vastaat itse palautteen keräämisestä asiakkailtasi.

Fonecta toimittaa tarvittavat linkit ja QR-koodit, joita voit hyödyntää palautteen keräämisessä. Vastaat itse linkkien ja muiden palautteen keräämiseen liittyvistä materiaaleista ja niiden esillepanosta.

Usein kysytyt kysymykset

Voinko tunnistaa palautteen antajan?

Taputa-asiakaspalaute ei edellytä palautteen antajalta yhteystietojen jättämistä. Voit halutessasi täydentää Taputa-asiakaskyselyä lisäpalvelulla, jonka avulla voit kerätä palautteen antajien yhteystiedot ja pyytää lupaa markkinointiin.www.taplause.fi