Ajanvaraus asennetaan täysin käyttövalmiiksi puolestasi. Helppokäyttöinen käyttöjärjestelmä toimii kaikilla päätelaitteilla.
Saat ajanvarauksen näkyville kotisivuillesi, varaaverkossa.fi-palveluun sekä Fonectan kanaviin. Varauspalvelu Varaaverkossa.fi kuuluu 150 suurimman kotimaisen verkkomedian joukkoon. Sivuston avulla niin uudet kuin nykyiset asiakkaat löytävät vapaat aikasi helposti.
Ajanvarauskalenteriin tallentuu asiakkaan yhteystietojen lisäksi palveluhistoria, joten kaikki tiedot ovat kootusti ja turvallisesti yhdessä paikassa. SMS-vahvistukset ja -muistutukset varatuista ajoista vähentävät selvästi unohdusten määrää.
Ajanvaraus asennetaan täysin käyttövalmiiksi puolestasi. Helppokäyttöinen käyttöjärjestelmä toimii kaikilla päätelaitteilla.
Saat ajanvarauksen näkyville kotisivuillesi, varaaverkossa.fi-palveluun sekä Fonectan kanaviin. Varauspalvelu Varaaverkossa.fi kuuluu 150 suurimman kotimaisen verkkomedian joukkoon. Sivuston avulla niin uudet kuin nykyiset asiakkaat löytävät vapaat aikasi helposti.
Ajanvarauskalenteriin tallentuu asiakkaan yhteystietojen lisäksi palveluhistoria, joten kaikki tiedot ovat kootusti ja turvallisesti yhdessä paikassa. SMS-vahvistukset ja -muistutukset varatuista ajoista vähentävät selvästi unohdusten määrää.
29 € / kk
4 € / kpl / kk
25 € / kpl / kk
29 € / kk
4 € / kpl / kk
25 € / kpl / kk
Sen lisäksi, että ajanvarausärjestelmän pitää olla helppokäyttöinen yrityksellesi, tulee sen olla helppokäyttöinen myös asiakkaallesi. Asiakkaidesi pitää löytää heille sopivat vapaat ajat mahdollisimman nopeasti, parilla klikkauksella, ilman kirjautumista.
Fonectan Ajanvaraus-palvelulla hallinnoit varauksia helposti, asiakkaan tiedot tallentuvat järjestelmään, voit lähettää asiakkaalle vahvistuksia tai peruuttaa varauksia.
Yhä useammin nettiä selataan liikkeellä ollessa puhelimella tai tabletilla. Onkin ensiarvoisen tärkeää, että palvelu toimii kaikissa tilanteissa moitteettomasti sekä yrityksellesi että asiakkaillesi.
Varaaverkossa.fi-sivusto tarjoaa erinomaisen käyttökokemuksen ja helpon ostamisen millä tahansa laitteella. Vastaavasti yrityksesi työntekijät pääsevät aina hallinnoimaan kalentereitaan ja aikojaan, päätelaitteesta riippumatta.
Ajanvaraus on aivan liiketoimintasi keskiössä – siksi valittavan järjestelmän tulee toimia aina ja kaikissa tilanteissa.
Perehdytämme jokaisen asiakkaamme palvelun käyttöön henkilökohtaisesti puhelimessa. Kirjaudut palveluun Oma Fonectassa, johon saat tunnukset tilauksen yhteydessä. Oma Fonectasta löydät myös hyödyllisiä raportteja ja muuta ajanvaraukseen liittyvää materiaalia. Jos tarvitset lisäapua, niin asiakaspalvelumme palvelee 24/7.
Ajanvarauspalvelussa siirretään yrityksen sydän eli asiakasrekisteri ja varauskalenteri sähköiseen muotoon. Tietoturva ja palvelun käyttövarmuus on ensisijaisen tärkeää.
Seuraamme ajanvarauspalvelumme tietoturvan tasoa jatkuvasti. Palvelun ylläpito hoidetaan hyvien tietoturvakäytäntöjen mukaan, mm. suojaamalla ympäristöt palomuureilla sekä huolehtimalla käyttöjärjestelmien ja ohjelmistojen tietoturvapäivityksistä asianmukaisesti.
Pääsy tuotanto- ja testiympäristöihin sekä tietokantoihin on vain erikseen nimetyillä henkilöillä, jotka tarvitsevat toimenkuvansa takia pääsyn ympäristöihin. Kaikki liikennöinti ympäristöihin tehdään henkilökohtaisilla tunnuksilla ja käyttäen salattua yhteyttä. Myös palvelun palvelinympäristöinä käytettäviltä pilviympäristöiltä vaaditaan asianmukaista tietoturvasertifiointia. Esimerkiksi Amazon AWS on PCI DSS Level 1, SOC 1, SOC 2 sekä ISO 27001 sertifioitu.
Verkkoajanvaraus on tehokas kanava uusasiakashankintaan, sillä jopa 83% kuluttajista aloittaa palveluiden hakemisen verkosta.
Ajanvarausjärjestelmää valittaessa onkin hyvä miettiä, haluatko tarjota helpomman tavan ajanvaraukseen olemassa oleville asiakkaillesi, vai tavoittaa ratkaisun avulla myös uusia asiakkaita. Kilpailussa edukseen erottuvat ne yritykset, joiden ajat löytyvät ja ovat helposti varattavissa.
Varaaverkossa.fi-sivustolla asiakkaat löytävät vapaat aikasi helposti. Saat uusia asiakkaita, jotka eivät muutoin löytäisi palvelujasi. Palvelun taustalla on ruotsalainen Bokadirekt (www.bokadirekt.se), Pohjoismaiden johtava tapa varata aikoja. Ratkaisuun luottaa jo yli 8000 yrityskäyttäjää ja sen kautta tehdään Suomessakin jo yli 37 000 ajanvarausta kuukaudessa.
Varaaverkossa.fi – sivusto toimii asiakkaillesi yleisimmillä laitteilla skaalautuvasti. Kalenterin yrittäjäpuolen hallinnointityökalun käyttö onnistuu sujuvimmin tietokoneella tai tabletilla.
Sopimus on voimassa 12 kk, jonka jälkeen se jatkuu toistaiseksi voimassaolevana yhden kuukauden molemminpuolisella irtisanomisajalla. Laskutus tapahtuu kerran kuussa ja käynnistyy viiden päivän kuluttua tilauksesta. Palvelun maksuehto on 14 päivää netto laskun päiväyksestä. Hintoihin lisätään kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero. Ajanvarauspalvelussa asiakkaalla on mahdollisuus hyödyntää maksullisia lisäpalveluita. Nämä laskutetaan aina voimassaolevan hinnaston mukaan.
Kyllä voi, lisäkalenterit laskutetaan seuraavasta laskusta lähtien. Kalentereiden vähentämisissä noudatetaan yhden kuukauden irtisanomisaikaa. Lisäkalentereiden määrää voi vähentää jo ensimmäisen sopimusvuoden aikana, ainoastaan pääkalenteri noudattaa aluksi 12 kk määräaikaisuutta.
Asiakkaasi ei tarvitse kirjautua varaaverkossa.fi -sivustolle. Ajan varatakseen hänen tulee vain syöttää valitsemasi varaustiedot (nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite yms.) varauslomakkeelle, hyväksyä mahdolliset asettamasi ehdot ja lähettää varaus.
Mikäli asiakas soittaa liikkeeseen ja varaa ajan sitä kautta, pääset puhelun aikana itse varaamaan halutun ajan kalenterista ja syöttämään asiakkaan tiedot asiakaslistaasi hallintatyökalun kautta. Molemmissa tapauksissa asiakkaasi saa varaustiedot ja peruutuskoodin sähköpostitse tai tekstiviestitse.
Asiakkaan on mahdollista peruuttaa aika varaaverkossa.fi:ssä ”Peruuta varaus” -toiminnon kautta, johon peruutuskoodin syöttämällä kyseinen varattu aika peruuntuu. Peruuttaminen on tehty helpoksi, jotta peruuttamatta jätetyt ajat pysyisivät mahdollisimman alhaisina.
Jos asiakkaasi taas soittaa liikkeeseen ja peruuttaa aikansa sitä kautta, pääset näppärästi hallinnointityökalun kautta vapauttamaan varatun ajan uudelleen varattavaksi. Pystyt itse määrittämään ajan, mihin asti peruutuksen voi verkon kautta tehdä (esim. viimeistään 24 tuntia ennen varattua aikaa).
Kaikista varauksista kerääntyy sinulle asiakaslista.
Ei ole, voit käyttää kalenteria myös sisäisesti, jolloin sen näkyminen palvelussamme piilotetaan.
Saat varatuista ajoista ilmoituksen sähköpostiisi ja halutessasi myös tekstiviestitse. Ajanvarauksen hallinta on kuitenkin pääasiallinen varausten tarkistuspaikka.
Kaikki ajanvarauskalenterit sijaitsevat varaaverkossa.fi:ssä, joten palvelu auttaa varsinkin uusia asiakkaita löytämään yrityksesi. Voit lisätä kotisivuillesi ”Varaa aika” -painikkeen, josta asiakkaasi pääsee suoraan ajanvarauskalenteriisi varaaverkossa.fi -sivustolle. Myös yrityksesi Facebook-profiiliin on mahdollista lisätä Varaa nyt -painike.
Kalenterin muokkaus on hyvin helppoa, pystyt tekemään kaikki tarvittavat muutokset itsenäisesti. Toki me autamme tarvittaessa!
Palveluun voi asettaa esim. 12h varausmarginaalin, joten voit aamulla tarkistaa varaustilanteesi eikä saman päivän aikana synny uusia varauksia kuluvalle päivälle. Pääset kirjautumaan kalenterisi hallinnointiin kaikkialla, missä sinulla on netti käytössä.
Kyllä voi. Voit asettaa esimerkiksi tekstiviestimuistutuksen lähtemään tiettyyn aikaan ennen varatun ajan alkua.
Ruotsissa vastaavalla palvelulla tehdään jopa 500 000 varausta kuukaudessa, eikä juuri ollenkaan valevarauksia. Valevarauksen voi tehdä yhtä lailla myös puhelimella.
Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa ongelmatilanteissa. Voit ottaa meihin yhteyttä soittamalla tai vaikkapa chatin kautta.
Vaikka et itse olisi kiinnostunut netistä, asiakkaasi ovat. Kuluttajista 73 % etsii tietoa yrityksistä niiden kotisivuilta, 68 % käyttää nettiä useasti päivässä ja 78 % on ostanut verkosta. Jos yrityksesi vapaita aikoja ei löydy netistä, harva jaksaa vaivautua muihin yhteydenottotapoihin. Jopa 62 % suomalaisista vaihtaa palveluntarjoajaa, jos ei saa palvelua nopeasti. Varmista siis, että asiakkaat voivat varata aikojasi 24/7.
Varaaverkossa.fi-sivusto toimii hyvinvointialojen hakukoneena.
Nämä kaksi asiaa ovat erittäin kriittisiä asioita ostopäätöksen synnyttämiseksi. Kynnys varauksen tekemiseen on alhainen ja sen tekeminen onnistuu mutkattomasti muutamalla klikkauksella.
Varaaverkossa.fi-sivuston hakutoiminnon avulla asiakkaat löytävät vapaat aikasi helposti. Saat uusia asiakkaita, jotka eivät muutoin löytäisi palvelujasi. Palvelun taustalla on ruotsalainen Bokadirekt (www.bokadirekt.se), Pohjoismaiden johtava tapa varata aikoja. Ratkaisuun luottaa jo yli 8000 käyttäjää ja sen kautta tehdään Suomessakin jo yli 37 000 ajanvarausta kuukaudessa.
Valittavissasi on myös maksulliset lisäpalvelut, kuten esimerkiksi tekstiviestimuistutus, jolla vähennät ikävien ohareiden määrää.
Erottuaksesi joukosta, yrityksellesi luodaan varaaverkossa.fi-palveluun oma personoitu ajanvaraussivu. Sivullasi voit kertoa yrityksestäsi ja palveluistasi sekä ladata kuvia henkilöstöstäsi ja palveluistasi. Selkein palvelukuvauksin ja vakuuttavin esittelyin varmistat kaupat vaivatta.
Varaaverkossa.fi:n lisäksi saat yrityksellesi näkyvyyttä Fonectan palveluissa. Näin varaukset ovat tehtävissä myös Suomen suosituimmissa hakupalveluissa eli Fonecta.fi:ssä sekä Fonecta Caller-mobiilisovelluksessa.
Verkkoajanvarauksella et korvaa henkilökohtaista palvelua vaan tarjoat entisten käytäntöjen rinnalle erinomaisen lisäpalvelun.
Asiakkaat, jotka haluavat henkilökohtaista palvelua, saavat sitä edelleen. Verkkopalvelulla otat huomioon nekin asiakkaat, jotka eivät kaipaa henkilökohtaista palvelua – tai jopa välttävät sitä. Heitä on yllättävän paljon.
* Arkisin klo 8-16. Matkapuhelimista 8,35 snt/puhelu + 18,05 snt/min. Kiinteästä puhelinverkosta 8,35 snt/puhelu + 6,55 snt/min.
Kiitos, olemme vastaanottaneet yhteydenottopyyntösi. Asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä.
Kiitos, olemme vastaanottaneet yhteydenottopyyntösi. Asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä.
Selvitä lyhyen kyselymme avulla, mikä palvelu sopii parhaiten yrityksesi tarpeisiin.
Kiitos, olemme vastaanottaneet yhteydenottopyyntösi. Asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä.