Valmiina tulevaan -
me autamme

Yritykset ovat kohdanneet poikkeustilanteen, jossa asiakasmäärä on kääntynyt yllättäen laskuun. Nyt jos koskaan on ensisijaisen tärkeää panostaa yrityksen löydettävyyteen verkossa.

Asiantuntijoiden apua maksutta

Kolme askelta menestykseen

1.

LÖYDY VERKOSTA

Selvitämme yrityksesi näkyvyyden verkon eri kanavissa ja kerromme, miten saat parannettua löydettävyyttä verkossa.

2.

TEHOSTA MARKKINOINTIASI

Nostamme yrityksesi sekä sen tuotteet ja palvelut näkyville tehokkaan, nykyaikaisen markkinoinnin keinoin.

3.

YMMÄRRÄ ASIAKKAITASI

Autamme yritystäsi kasvattamaan asiakasymmärrystä ja kohdentamaan mainontaa oikealle kohderyhmälle tarkasti dataa hyödyntäen.

Osallistu maksuttomaan Digikuntoon-tilaisuuteen!

Asiakkaitamme

"+ 450 % lisää liikennettä"

Kalle Jokinen, yksikön päällikkö, Reteko Oy

Fonecta on suomen suurin digimarkkinoinnin palvelutalo

Fonecta on auttanut suomalaisia yrityksiä ja kuluttajia löytämään toisensa jo vuodesta 2002. Kuluneen 17 vuoden aikana Fonecta on kulkenut pitkän tien ja muuttanut liiketoimintansa 100 % digitaaliseksi. Fonectan palveluvalikoiman avulla yritykset voivat herättää asiakkaiden mielenkiinnon, ohjata heidät tehokkaasti verkkosivuille tai kivijalkaan, sekä sitouttaa olemassa olevia asiakkaita.

Yksi talo, monta mahdollisuutta

Fonectalla työskentelee 350 digitaalisen markkinoinnin ammattilaista, jotka toimivat myynnin tehtävissä sekä
erilaisissa tuotannon ja asiakaspalvelun rooleissa kuudella eri paikkakunnalla (Helsinki, Turku, Tampere, Pori, Jyväskylä, Oulu). Joukossamme on niin uraansa aloittelevia tekijöitä kuin oman alansa pitkän linjan huippuasiantuntijoita. 

Tutustu kokemuksiin Fonectasta ja katso avoimet työpaikkamme!

Tietopankin uusimmat artikkelit

Julkaisemme kuukausittain useita artikkeleita digimarkkinoinnin eri aiheista. Selaa Tietopankkia ja löydä uutta ja ajankohtaista tietoa.

  • LinkedInissä uusi, keskusteleva mainosmuoto, Conversation Ads
    01.04.2020
    Uusi mainosmuoto LinkedInissä – Conversation ads

    LinkedIniin on tullut uusi, mainostajalle mielenkiintoinen uusi mainosmuoto, Conversation Ads. Mainosmuoto toimii samaan tapaan kuin Inmail eli Message Ads. Perinteisestä viestimainoksesta poiketen Conversation ads avaa mainostajalle väylän dialogiin asiakkaan kanssa aivan uudella tavalla.

    Lue lisää
  • Viimeistään nyt on syytä aloittaa Facebook-mainonta
    31.03.2020
    Ota Facebook viimeistään nyt tehokäyttöön

    Koronaviruksen aiheuttama poikkeustilanne on sulkenut ihmiset koteihinsa ja samalla siirtänyt meidät verkkoon. Sosiaalisen median kanavia käytetään nyt enemmän kuin koskaan, Facebookilta kerrotaan, että käyttömäärät ovat kasvaneet valtavasti viimeisten viikkojen aikana.

    Lue lisää
  • Digimarkkinointi kannattaa nyt viimeistään aloitta
    26.03.2020
    Viimeistään nyt on aika aloittaa digimarkkinointi

    Tiukkoina aikoina, kun on pakko säästää menoja, on monen yrityksen ensimmäinen säästökohde markkinointi. Totuus on kuitenkin, että vaikeinakin parhaiten pärjäävät ne yritykset, jotka panostavat digimarkkinointiin. Jos siis et vielä ole aloittanut digimarkkinointia, nyt on viimeistään aika aloittaa.

    Lue lisää