sesongit luovat kysyntäPiikin

Hankintoja tehdään yhä enemmän verkossa ja ostokäyttäytymisen muutos kannattaa hyödyntää loppuvuoden sesonkien lähestyessä - kysyntä lähtee kasvuun jo lokakuun alussa. Miten sinun yrityksesi valmistautuu kasvavaan kysyntään? Anna markkinoinnin asiantuntijoidemme auttaa ja kuulet tehokkaista ratkaisuista syksyn markkinointiin!

Valmistaudu kysyntään asiantuntijoidemme opastuksella

Kolme askelta menestykseen

1.

LÖYDY VERKOSTA

Selvitämme yrityksesi näkyvyyden verkon eri kanavissa ja kerromme, miten saat parannettua löydettävyyttä verkossa.

2.

TEHOSTA MARKKINOINTIASI

Nostamme yrityksesi sekä sen tuotteet ja palvelut näkyville tehokkaan, nykyaikaisen markkinoinnin keinoin.

3.

YMMÄRRÄ ASIAKKAITASI

Autamme yritystäsi kasvattamaan asiakasymmärrystä ja kohdentamaan mainontaa oikealle kohderyhmälle tarkasti dataa hyödyntäen.

Asiakkaitamme

"+ 450 % lisää liikennettä"

Kalle Jokinen, yksikön päällikkö, Reteko Oy

Tietopankin uusimmat artikkelit

Julkaisemme kuukausittain useita artikkeleita digimarkkinoinnin eri aiheista. Selaa Tietopankkia ja löydä uutta ja ajankohtaista tietoa.

  • Google analytics 4 on tullut jäädäkseen
    27.10.2020
    Mikä muuttui Google Analyticsissa?

    Google Analytics -työkalun uusi versio, Google Analytics 4 (GA4) -ominaisuus tuo mukanaan monia uusia piirteitä, jotka varmasti sekä parantavat että helpottavat sen käytettävyyttä. Ensi katsannolta näyttäisi siltä, että kaikki on muuttunut: ainakin ulkoasu, raportointi ja datankeruu ovat erilaisia vanhaan verrattuna.

    Lue lisää
  • Mitä tarvitset virtuaalitapahtuman järjestämiseen
    01.10.2020
    Mitä tarvitset, kun järjestät virtuaalitapahtuman?

    Kaikki, jotka ovat osallistuneet verkkokokoukseen tai tapahtumaan, tunnistavat ne tilanteet, joissa asiat alkavat mennä metsään. Tekniikka ei toimi, ääni katkeilee, esiintyjä ei näy kunnolla. Kiinnostavinkaan sisältö ei jaksa kantaa, jos käytännön asioissa epäonnistutaan. Kokosimme alle vinkit onnistuneen verkkotapahtuman järjestämiseen.

    Lue lisää
  • Osaako julkinen sektori markkinoida?
    14.09.2020
    Miksi julkisen sektorin pitäisi markkinoida?

    Markkinointi, erityisesti digitaalinen markkinointi ja mainonta, ei suinkaan tapahdu vain yritysten ja kuluttajien välillä. Myös julkisen sektorin toimijat, kuten kunnat, järjestöt, yhdistykset ja säätiöt hyötyvät digitaalisesta markkinoinnista. Kun vielä muutama vuosi sitten vaikkapa sosiaalisessa mediassa saattoi saada näkyvyyttä orgaanisilla sisältönostoilla, on näkyvyyttä nykyään vaikea saada ilman mainontaa.

    Lue lisää
  • Mitä hakukoneoptimointi eli SEO on?
    14.09.2020
    Mitä on hakukoneoptimointi?

    Yksinkertaisuudessaan hakukoneoptimoinnilla (Search Engine Optimization eli SEO) pyritään parantamaan verkkosivua niin, että se nousee hakukoneiden luonnollisissa hakutuloksissa oikeilla hakusanoilla mahdollisimman korkealle. Hakukoneoptimoinnin tavoitteena on aina Googlen ensimmäinen sivu, mutta matka sinne voi olla pitkä, eivätkä kaikki sinne koskaan pääse. Mitä hakukoneoptimointi siis pitää sisällään ja miksi se on yritykselle tärkeää?

    Lue lisää
  • Mitä display-mainonta tarkoittaa?
    09.09.2020
    Mitä on display-mainonta?

    Display-, banneri- tai näyttömainonta, ohjelmallinen ostaminen - tällä jos jollain mainontamuodolla on monia nimiä. Vaikka rakkaalla lapsella onkin monta nimeä, on perusajatus kuitenkin yksinkertainen: display-mainonta näyttää mainoksia nettisivuilla.

    Lue lisää
  • Esa Töykkälä kertoo, mitä Google-asiantuntijuuden pitäisi nykyään olla
    03.09.2020 - Esa Töykkälä
    Automaatio pakottaa asiantuntijan luomaan nahkansa

    Google-mainonta oli vielä viime vuosikymmenellä varsin virtaviivaista palvelua sekä asiakkaan että asiantuntijan näkökulmasta. Asiakas maksoi kuukaudessa tietyn summan siitä, että asiantuntija hoitaa mainoskampanjoita.

    Lue lisää