Tervetuloa juhlimaan Fonectan 20-vuotista taivalta

Lue mitä kaikkea juhlavuosi pitää sisällään.

Lue lisää

Digitaalinen kasvukumppani yrityksellesi

Yksittäiset toimenpiteet eivät enää takaa menestystä. Yrityksen täytyy löytyä verkon jokaisesta kolkasta. Autammekin asiakkaitamme kaikessa, mikä liittyy digitaaliseen kasvuun, verkkomainontaan, löydettävyyteen tai vaikkapa sosiaalisen median kanaviin. 

Miten voimme auttaa sinua?

Suurennuslasi-kuvake

Löydy verkosta

Kun löydyt verkosta, olet olemassa asiakkaillesi. Laitetaan yhdessä verkkonäkyvyytesi kuntoon!

Suppilo-kuvake

Tee kauppaa verkossa

Palvelemalla asiakkaitasi verkossa, kuten kivijalkaliikkeessä, muutat verkkosivukävijäsi myynniksi.

Diagrammi-kuvake

Hanki lisää asiakkaita

Mainostamalla verkossa oikeissa kanavissa tavoitat ostavat asiakkaasi juuri oikeaan aikaan.

”Pienelle yritykselle Fonectan palvelut ovat olleet hyvin kannattava sijoitus, josta on oikeasti ollut hyötyä”

Katriina Karpiola, JuurevaPro

Tutustu palveluihimme

"Nykyään yhteydenottoja verkkosivujen kautta tulee päivittäin.”

Jose Ekman, KS Bitumikate Oy

Tutustu palveluihimme

Ajankohtaiset markkinoinnin uutiset

  • Fonectan Antti Tukia kertoo podcastissa ostokäyttäytymisen muutoksesta
    12.05.2022
    Hakukäyttäytymisemme on muuttunut – miten yritysten pitäisi huomioida se?

    Keneltäkään tuskin on jäänyt huomaamatta, että vuosien varrella internet on kehittynyt valtavin harppauksin. Usein unohdetaan kuitenkin, että niin on myös verkkohakukäyttäytymisemme. Ja jos yritykset haluavat pitää huolta kilpailukyvystään verkossa, on hakukäyttäytymisen muutokset syytä ottaa vakavasti.

    Lue lisää
  • Oletko valmiina, kun hakusesonki on kuumimmillaan?
    11.05.2022
    Oletko valmiina, kun hakusesonki on kuumimmillaan?

    Tiesitkö, että kuluttajan ostoprosessi alkaa jopa kuukausia ennen varsinaista päätöksentekoa ja ostotapahtumaa? Esimerkiksi kesän lomamatkoja varataan jo helmikuussa ja tulevia yritystilaisuuksia suunnitellaan syyskuussa. Mitä enemmän tunnet potentiaalisten asiakkaidesi ajatusmaailmaa, sitä paremmin voit tavoittaa heidät juuri oikeaan aikaan. Ja mitä varhaisemmassa vaiheessa ostopolkua asiakkaat löytävät yrityksesi, sitä varmemmin voit vaikuttaa heidän ostopäätöksiinsä.

    Lue lisää
  • Missä mainostat, jos paperi loppuisi?
    10.05.2022
    Missä mainostat, jos paperi loppuu?

    Alkuvuodesta mediat uutisoivat UPM:n lakon ja maailmantilanteen yhdessä aiheuttamista paperin saatavuusongelmista. Lakko päättyi hiljattain, eikä paperi onneksi ole juuri nyt maailmasta loppumassa – mutta se ei silti ole ehtymätön, saati ilmainen luonnonvara.

    Lue lisää
  • Vinkit Facebookin sesonkimainontaan
    08.05.2022
    Viisi vinkkiä Facebookin sesonkimainontaan

    Vuodenaikojen vaihtelu on monelle kuluttajalle merkki lähteä ostoksille. Sesonkiajattelu on kiinteä ja olennainen osa myös Facebook-mainontaa. Keräsimme yhteen viisi ohjetta, joiden avulla et jää sesonkimainonnassa muiden jälkeen.

    Lue lisää
  • Harrasteosa panostaa digimainontaan Fonectan kanssa
    07.05.2022
    Harrasteosa: ”Mainontaan pitää panostaa varsinkin sesonkien ulkopuolella”

    Harrasteosa ei pelkää ottaa riskejä tai kokeilla uusia keinoja tavoittaakseen vapaa-ajan laitteiden huoltoa, korjausta tai varaosia tarvitsevia asiakkaita. Jo yrityksen perusfilosofia on erilainen kuin monella muulla. Toiminnan ytimessä ovat nettikaupan sijaan yrityksen kivijalkaliikkeet, joissa asiakkaita odottavat Harrasteosan asiantuntijat. Missiona on ratkaista asiakkaan ongelma hyvän palvelun avulla.

    Lue lisää