LinkedIn-mainonnan mahdollisuudet

Meillä on tarvittavat työkalut ja osaaminen, sinulla myytävä palvelu. Tarkastellaanko, miten voit kehittää yrityksesi liiketoimintaa LinkedIn-mainonnan avulla?

LinkedIn-mainonnan konsultaatio

Kolme askelta menestykseen

1.

LÖYDY VERKOSTA

Selvitämme yrityksesi näkyvyyden verkon eri kanavissa ja kerromme, miten saat parannettua löydettävyyttä verkossa.

2.

TEHOSTA MARKKINOINTIASI

Nostamme yrityksesi sekä sen tuotteet ja palvelut näkyville tehokkaan, nykyaikaisen markkinoinnin keinoin.

3.

YMMÄRRÄ ASIAKKAITASI

Autamme yritystäsi kasvattamaan asiakasymmärrystä ja kohdentamaan mainontaa oikealle kohderyhmälle tarkasti dataa hyödyntäen.

Osallistu maksuttomaan Digikuntoon-tilaisuuteen!

Asiakkaitamme

"+ 450 % lisää liikennettä"

Kalle Jokinen, yksikön päällikkö, Reteko Oy

Fonecta on suomen suurin digimarkkinoinnin palvelutalo

Fonecta on auttanut suomalaisia yrityksiä ja kuluttajia löytämään toisensa jo vuodesta 2002. Kuluneen 17 vuoden aikana Fonecta on kulkenut pitkän tien ja muuttanut liiketoimintansa 100 % digitaaliseksi. Fonectan palveluvalikoiman avulla yritykset voivat herättää asiakkaiden mielenkiinnon, ohjata heidät tehokkaasti verkkosivuille tai kivijalkaan, sekä sitouttaa olemassa olevia asiakkaita.

Yksi talo, monta mahdollisuutta

Fonectalla työskentelee 350 digitaalisen markkinoinnin ammattilaista, jotka toimivat myynnin tehtävissä sekä
erilaisissa tuotannon ja asiakaspalvelun rooleissa kuudella eri paikkakunnalla (Helsinki, Turku, Tampere, Pori, Jyväskylä, Oulu). Joukossamme on niin uraansa aloittelevia tekijöitä kuin oman alansa pitkän linjan huippuasiantuntijoita. 

Tutustu kokemuksiin Fonectasta ja katso avoimet työpaikkamme!

Tietopankin uusimmat artikkelit

Julkaisemme kuukausittain useita artikkeleita digimarkkinoinnin eri aiheista. Selaa Tietopankkia ja löydä uutta ja ajankohtaista tietoa.

  • Onko Google-näkyvyytesi kunnossa?
    12.02.2020
    Onko Google-markkinointi kunnossa?

    Kun suomalaiset etsivät tuotetta tai palvelua, he lähes poikkeuksetta aloittavat etsinnät verkosta. Yritykselle tämä tarkoittaa, että sen on löydyttävä näissä hauissa oikeilla hakusanoilla. Kun markkinoinnista halutaan saada tulosta, on oikeiden hakusanojen käyttö sekä mainonnassa että luonnollisissa hakutuloksissa kaiken perusta.

    Lue lisää
  • Fonecta Chat -palvelun yhteydenotoista keskimäärin yli 50% päätyy liidiin tai ostoon
    11.02.2020
    Google ja chat – täydellisen palvelun liitto

    Kun asiakas astuu kivijalkamyymälään, hän odottaa, että liikkeessä on palveluhenkinen henkilökunta valmiina auttamaan kaikissa kysymyksissä. Mitä paremmin asiakkaan ja myyjän kemiat kohtaavat ja mitä miellyttävämpi ostotilanne asiakkaalle on, sitä todennäköisemmin hän myös palaa asiakkaaksi.

    Kun kivijalkamyymälän lait ovat kaikkien tiedossa, onkin jopa yllättävää, ettei samaa ajatusmallia sovelleta yhtä itsestään selvästi verkossa.

    Lue lisää
  • Harrasteosa panostaa digimainontaan Fonectan kanssa
    07.02.2020
    ”Mainontaan pitää panostaa varsinkin sesonkien ulkopuolella”

    Harrasteosan ketju- ja myyntipäällikkö Jari Puustinen ei pelkää ottaa riskejä tai kokeilla uusia keinoja tavoittaakseen vapaa-ajan laitteiden huoltoa, korjausta tai varaosia tarvitsevia asiakkaita. Jo yrityksen perusfilosofia on erilainen kuin monella muulla. Toiminnan ytimessä ovat nettikaupan sijaan yrityksen kivijalkaliikkeet, joissa asiakkaita odottavat Harrasteosan asiantuntijat. Missiona on ratkaista asiakkaan ongelma hyvän palvelun avulla.

    Lue lisää