Digimarkkinointia
jo vuodesta 2002

Olemme olleet mukana suomalaisten yritysten arjessa jo täysi-ikäisyyden verran. Palvelemme sinua digimarkkinoinnissa ja yrityksesi verkkonäkyvyydessä, vahvalla tekemisen meiningillä ja lujalla ammattitaidolla. Lähde alkuun selvittämällä, löytävätkö kiinnostuneet asiakkaat yrityksesi tiedot netin eri kanavista?

Miten yrityksesi näkyy netissä tällä hetkellä?

Kolme askelta menestykseen

1.

LÖYDY VERKOSTA

Selvitämme yrityksesi näkyvyyden verkon eri kanavissa ja kerromme, miten saat parannettua löydettävyyttä verkossa.

2.

TEHOSTA MARKKINOINTIASI

Nostamme yrityksesi sekä sen tuotteet ja palvelut näkyville tehokkaan, nykyaikaisen markkinoinnin keinoin.

3.

YMMÄRRÄ ASIAKKAITASI

Autamme yritystäsi kasvattamaan asiakasymmärrystä ja kohdentamaan mainontaa oikealle kohderyhmälle tarkasti dataa hyödyntäen.

Asiakkaitamme

"+ 450 % lisää liikennettä"

Kalle Jokinen, yksikön päällikkö, Reteko Oy

Digimarkkinoinnin tietopankki

Digimarkkinointi pitää sisällään kattavasti eri osa-alueita. Julkaisemme kuukausittain useita artikkeleita digitaalisen markkinoinnin eri aiheista ja trendeistä. Selaa Tietopankkia ja löydä uutta ja ajankohtaista tietoa.

 

Digitaalinen markkinointi sisältää paljon vaikeaselkoisia termejä ja lainalaisuuksia. Sen vuoksi sitä on joskus vaikea ymmärtää. Tietopankkimme avulla digimarkkinointi on helpompaa oivaltaa. Saat artikkeleistamme kattavasti ja käytännönläheisesti lisätietoja tuloksellisen markkinoinnin pyörittämiseen.

  • Brändin rakentaminen verkossa - mitä tulee ottaa huomioon identiteettiä ja imagoa hallitessa
    22.02.2021
    Brändin määritelmä pysyy mutta brändääminen tehdään nyt verkossa

    Brändi on yrityksesi sielu ja persoona, joka erottaa sen muista. Brändin rakentaminen on strategista työtä, jota sanelevat nykyään yhä voimakkaammin Google ja sosiaalisen media. Digimaailmassa suuret mahdollisuudet yhdistyvät sudenkuoppiin, jotka voivat vahingoittaa brändiä nopeasti ja salakavalasti.

    Lue lisää
  • ABM-markkinointi eli Account Based Marketing - lue lisää siitä mitä se on
    22.02.2021
    Account Based Marketing - mitä se on?

    Account Based Marketing on suomeksi sanottuna markkinointistrategian räätälöintiä ja kohdistamista tarkkaan valituille, “käsin poimituille” asiakkaille tai asiakasryhmille massakohderyhmien sijaan.

    Yksinkertaistaen siitä voidaan käyttää myös nimitystä “yrityskohtainen markkinointi”. Tämä edellyttää hyvää asiakastuntemusta ja kykyä valita potentiaalisimmat asiakkaat, joille markkinointipanostukset kohdennetaan.

    Lue lisää
  • Hakusanamainonta on kustannustehokas tapa saada asiakkaita
    22.02.2021
    Onnistunut hakukonemainonta on monen tekijän summa

    Tiesitkö, että hakukoneen kautta alkaa yli 90 prosenttia kaikista ostoprosesseista? Googlen etusivua ei turhaan pidetä maailman tärkeimpänä markkinapaikkana, jossa potentiaalisia asiakkaita voi tavoittaa.

    Lue lisää
  • Monikanavaisuus mahdollistaa paremman tavoitettavuuden
    18.02.2021
    Monikanavaisuus markkinointiviestinnässä tuo tuloksia

    Monikanavaisuus on tämän päivän markkinointiviestintää. Asiakkaasi ovat päivittäin läsnä monissa eri kanavissa, jossa sinun tulee heidät kohdata jättääksesi muistijäljen asiakkaan mieleen.

    Lue lisää
  • Miksi kannattaa kannustaa henkilöstö someen
    09.02.2021
    Miksi yrityksen kannattaa kannustaa työntekijöitä someen?

    Jotkut yritykset haluavat rajoittaa työntekijöidensä aktiivisuutta sosiaalisessa mediassa, toiset taas kannustavat siihen. Onko työntekijöiden aktiivisuus sosiaalisessa mediassa yritykselle uhka vai mahdollisuus?

    Lue lisää
  • Tilaa opas brändimainonnasta LinkedInissä
    08.02.2021
    Tilaa opas brändimainonnasta LinkedInissä

    Brändimainonnalla tavoitellaan tunne-elämyksiä. Tilaa maksuton LinkedIn-oppaamme ja lue lisää onnistuneen brändimainoskampanjan toteuttamisesta!

    Lue lisää