Valmiina tulevaan -
me autamme

Yritykset ovat kohdanneet poikkeustilanteen, jossa asiakasmäärä on kääntynyt yllättäen laskuun. Nyt jos koskaan on ensisijaisen tärkeää panostaa yrityksen löydettävyyteen verkossa.

Asiantuntijoiden apua maksutta

Kolme askelta menestykseen

1.

LÖYDY VERKOSTA

Selvitämme yrityksesi näkyvyyden verkon eri kanavissa ja kerromme, miten saat parannettua löydettävyyttä verkossa.

2.

TEHOSTA MARKKINOINTIASI

Nostamme yrityksesi sekä sen tuotteet ja palvelut näkyville tehokkaan, nykyaikaisen markkinoinnin keinoin.

3.

YMMÄRRÄ ASIAKKAITASI

Autamme yritystäsi kasvattamaan asiakasymmärrystä ja kohdentamaan mainontaa oikealle kohderyhmälle tarkasti dataa hyödyntäen.

Asiakkaitamme

"+ 450 % lisää liikennettä"

Kalle Jokinen, yksikön päällikkö, Reteko Oy

Tietopankin uusimmat artikkelit

Julkaisemme kuukausittain useita artikkeleita digimarkkinoinnin eri aiheista. Selaa Tietopankkia ja löydä uutta ja ajankohtaista tietoa.

  • LinkedInissä uusi, keskusteleva mainosmuoto, Conversation Ads
    01.04.2020
    Uusi mainosmuoto LinkedInissä – Conversation ads

    LinkedIniin on tullut uusi, mainostajalle mielenkiintoinen uusi mainosmuoto, Conversation Ads. Mainosmuoto toimii samaan tapaan kuin Inmail eli Message Ads. Perinteisestä viestimainoksesta poiketen Conversation ads avaa mainostajalle väylän dialogiin asiakkaan kanssa aivan uudella tavalla.

    Lue lisää
  • Viimeistään nyt on syytä aloittaa Facebook-mainonta
    31.03.2020
    Ota Facebook viimeistään nyt tehokäyttöön

    Koronaviruksen aiheuttama poikkeustilanne on sulkenut ihmiset koteihinsa ja samalla siirtänyt meidät verkkoon. Sosiaalisen median kanavia käytetään nyt enemmän kuin koskaan, Facebookilta kerrotaan, että käyttömäärät ovat kasvaneet valtavasti viimeisten viikkojen aikana.

    Lue lisää
  • Digimarkkinointi kannattaa nyt viimeistään aloitta
    26.03.2020
    Viimeistään nyt on aika aloittaa digimarkkinointi

    Tiukkoina aikoina, kun on pakko säästää menoja, on monen yrityksen ensimmäinen säästökohde markkinointi. Totuus on kuitenkin, että vaikeinakin parhaiten pärjäävät ne yritykset, jotka panostavat digimarkkinointiin. Jos siis et vielä ole aloittanut digimarkkinointia, nyt on viimeistään aika aloittaa.

    Lue lisää
  • Miten koronavirus on vaikuttanut pieniin yrityksiin?
    26.03.2020
    Miten koronavirus on vaikuttanut pieniin yrityksiin?

    Kysyimme suomalaisilta pienyrityksiltä, miten koronavirus on vaikuttanut yritysten toimintaan. Vaikka koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeustoimien alkamisesta Suomessa on kulunut vasta vähän aikaa, ovat niiden vaikutukset jo nähtävissä yritysten arjessa. Jopa 73% kyselyyn vastanneista kertoo poikkeustilanteen vaikuttaneen liiketoimintaan negatiivisesti. Silti jotain hyvääkin tilanteessa on, neljännes vastaajista joko ei näe muutoksia liiketoiminnassa (21%) tai muutokset ovat olleet jopa positiivisia (5%).

    Lue lisää
  • Näillä vinkeillä tuet yrittäjiä vaikeina aikoina
    20.03.2020
    Miten voit tukea yrittäjiä koronaviruksen aikana?

    Koronaviruksen aiheuttamat varotoimenpiteet ovat vaikuttaneet meidän kaikkien arkeen. Pahimmin poikkeustila osuu kuitenkin yrityksiin ja yrittäjiin, jotka ovat lyhyessä ajassa joutuneet miettimään toimenpiteitä liiketoimintansa kehittämiseksi tai jopa pelastamiseksi.

    Lue lisää
  • Miten asiakas kohdataan etätoimistolta
    19.03.2020
    Asiakkaan kohtaaminen asiakkaan ehdoilla – mutta etänä

    Asiakkaan kohtaamisessa tärkeintä on kohdata hänet siinä kanavassa, jonka asiakas itse valitsee. On tärkeää tunnistaa ja ymmärtää, onko asiakkaan suosima kanava yrityksen verkkosivujen chat, joku monista sosiaalisen median kanavista, sähköposti vai kenties perinteisempi puhelinsoitto. Yritykset, jotka pakottavat asiakkaat yrityksen valitsemiin kanaviin, saattavat luoda huomaamattaan huonon asiakaskokemuksen.

    Lue lisää