Digimarkkinointia
jo vuodesta 2002

Olemme olleet mukana suomalaisten yritysten arjessa jo täysi-ikäisyyden verran. Palvelemme sinua digimarkkinoinnissa ja yrityksesi verkkonäkyvyydessä, vahvalla tekemisen meiningillä ja lujalla ammattitaidolla. Lähde alkuun selvittämällä, löytävätkö kiinnostuneet asiakkaat yrityksesi tiedot netin eri kanavista?

Miten yrityksesi näkyy netissä tällä hetkellä?

Kolme askelta menestykseen

1.

LÖYDY VERKOSTA

Selvitämme yrityksesi näkyvyyden verkon eri kanavissa ja kerromme, miten saat parannettua löydettävyyttä verkossa.

2.

TEHOSTA MARKKINOINTIASI

Nostamme yrityksesi sekä sen tuotteet ja palvelut näkyville tehokkaan, nykyaikaisen markkinoinnin keinoin.

3.

YMMÄRRÄ ASIAKKAITASI

Autamme yritystäsi kasvattamaan asiakasymmärrystä ja kohdentamaan mainontaa oikealle kohderyhmälle tarkasti dataa hyödyntäen.

Asiakkaitamme

"+ 450 % lisää liikennettä"

Kalle Jokinen, yksikön päällikkö, Reteko Oy

Digimarkkinoinnin tietopankki

Digimarkkinointi pitää sisällään kattavasti eri osa-alueita. Julkaisemme kuukausittain useita artikkeleita digitaalisen markkinoinnin eri aiheista ja trendeistä. Selaa Tietopankkia ja löydä uutta ja ajankohtaista tietoa.

 

Digitaalinen markkinointi sisältää paljon vaikeaselkoisia termejä ja lainalaisuuksia. Sen vuoksi sitä on joskus vaikea ymmärtää. Tietopankkimme avulla digimarkkinointi on helpompaa oivaltaa. Saat artikkeleistamme kattavasti ja käytännönläheisesti lisätietoja tuloksellisen markkinoinnin pyörittämiseen.

  •  Korona-ajan sopimukselle kättä päälle. Fonectan ja Oikion toimitusjohtajat Patrik Sallner ja Heikki Yrjölä kättelevät virtuaalisesti Teamsissa.
    30.04.2021
    Fonecta ja OIKIO yhdistävät voimansa – tavoitteena ravistella alan toimintamalleja

    Digimarkkinoinnin uudistaja OIKIO Digital Performance Agency ja digimarkkinointitoimialan markkinajohtaja Fonecta aloittavat kumppanuuden, jonka tavoitteena on ravistella digimarkkinoinnin toimintamalleja. Fonectasta tulee OIKIOn omistaja ja OIKIO vauhdittaa kasvuaan itsenäisenä yrityksenä suuremman kumppanin kanssa.

    Lue lisää
  • menestyvän verkkokaupan perustaminen
    27.04.2021
    Verkkokaupan markkinointi: onnistuneen nettikaupan perustaminen ja mainostaminen

    Nettikaupan perustaminen on nykyään helppoa, ja kaikille mahdollista. Verkkokaupan perustaminen ja menestyvän verkkokaupan perustaminen ovat kuitenkin kaksi eri asiaa. Siksi koostimme sinulle kattavan infopaketin, josta selviää miten rakennetaan toimiva nettikauppa ja aloitetaan strateginen verkkokaupan markkinointi.

    Lue lisää
  • näkyvyys hakukoneissa
    20.04.2021
    3 vinkkiä, joilla varmasti löydyt verkossa

    Moni yritys luottaa siihen, että asiakkaat löytävät heidät, mutta onko niin että luottamus perustuu turhalle optimismille? Suomalaiset ovat nimittäin erittäin aktiivisia verkossa ja usein vieläpä ostoaikeissa.

    Lue lisää
  • LinkedIn on luotetuin somekanava
    13.04.2021
    LinkedIn lunastaa lupauksensa luotetuimpana somekanavana

    LinkedIn on tällä hetkellä luotetuin sosiaalisen median kanava käyttäjien keskuudessa. Mikä tekee LinkedInistä luotettavan ja miten tämä näkyy mainoskäyttäytymisessä?

    Luotettavuus rakentuu erityisesti kahdelle pilarille: ovatko järjestelmälle annetut tiedot turvassa ja onko kanavassa näkyvä tieto aitoa. Business Insiderin US Digital Trust Studyn mukaan LinkedIn koetaan kaikkein turvallisimmaksi ja luotetuimmaksi sosiaalisen median alustaksi. Tutkimuksen mukaan lähes kolme neljäsosaa (73 %) LinkedIn-käyttäjistä oli sitä mieltä, että kanava suojaa heidän yksityisyyttään ja tietojaan. LinkedIn on saavuttanut kärkisijan vuosittain toteutetussa tutkimuksessa jo neljä kertaa peräkkäin, eikä se juurikaan ole saanut osakseen median huomiota tietosuojaan liittyvissä kysymyksissä.

    ”LinkedIn panostaa nyt erityisesti yksityisyyden suojan ja datan käsittelyn kehittämiseen. Kanava tekee myös paljon töitä sen eteen, että feikkiprofiilit tuhotaan heti, jos niitä ilmenee. LinkedInin käyttäjäehdoissakin on määritelty, että käyttäjän tulee olla todellinen”, kertoo Fonectan LinkedIn Relationship Manager Emmi Mikkola.

    Lue lisää
  • LinkedInin kehityskaari
    13.04.2021
    LinkedIn-mainonnassa huimia kehitysharppauksia

    LinkedInin merkitys etenkin suomalaisyritysten B2B-mainonnassa on kasvanut merkittävästi. Samalla mainoskäyttäytyminen LinkedInissä on muuttunut rohkeammaksi. Loppuun asti silotelluista sisällöistä on siirrytty rennompaan ja mainonnasta on tullut huomattavasti monimuotoisempaa.

    Suomalaisten B2B-yritysten lisäksi myös B2C-mainonta on selkeästi alkanut nostaa päätään. LinkedIn-mainonta on kasvanut Suomessa monia Euroopan maita nopeammin ja koronapandemia on kiihdyttänyt tahtia. Isojen yritysten lisäksi myös moni pk-yritys on aktivoitunut ja alkanut hyödyntää kanavan tuomia mainosmahdollisuuksia, mikä näkyy esimerkiksi maansiirron toimialalla.

    Lue lisää
  • Hakukäyttäytyminen on muuttunut
    09.04.2021
    Markkinointipodcast: Hakukäyttäytymisen muutos

    Markkinointipodcastin vieraana on tällä kertaa Tiina Takala Fonectan myynnistä, joka kertoo ihmisten hakukäyttäytymisen muuttumisesta ja siitä, miten Google on samalla muuttunut.

    Lue lisää