Kotisivut yrityksellesi

Tutustu Fonectan monipuolisiin kotisivuratkaisuihin ja nosta yrityksesi esiin kilpailijoiden joukosta. Saat helppokäyttöiset, visuaalisesti houkuttelevat ja hakukoneoptimoidut verkkosivut, jotka puhuttelevat asiakastasi ja tukevat liiketoimintaasi. 

Kotisivu tarjous

25 000+

Toteutettua kotisivua ja jatkuvaa tukea yrityksille. Olemme Suomen johtava kotisivutoimittaja.

Tunnemme toimialasi

Tunnemme suomalaiset ihmiset ja yritykset. Suunnittelemme toimialallesi parhaiten sopivat verkkosivut.

Palvelemme suomeksi

Fonecta on suomalainen yritys, joka palvelee asiakkaitaan suomenkielellä. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Porissa.

Muutetaan kotisivukävijäsi myynniksi

Kun asiakas siirtyy kotisivuillesi, varmista, että hän kokee saman iloisen vastaanoton, kuin kivijalkaliikkeessä tai toimipisteessäsi! Me Fonectalla luomme sinulle yksilölliset, korkealaatuiset kotisivut, jotka vastaa juuri sinun yrityksesi tarpeita ja toiveita. Tarjoamme kustannustehokkaan ratkaisun, joka sisältää kaiken tarvittavan – ja ehkä hieman enemmänkin – varmistaaksemme, että yrityksesi verkossa antama ensivaikutelma on yrityksesi näköinen. 

Fonecta kotisivut - muutetaan sivustokävijät myynniksi

Valitse yrityksesi näköiset kotisivut

Voit tehdä kotisivut itse tai tilata kotisivut valmiina avaimet käteen periaatteella – meiltä löydät sopivan vaihtoehdon. Oli tarpeesi sitten verkkosivusto uudelle yritykselle tai olemassa olevien verkkosivujen uudistaminen, autamme sinua saavuttamaan tavoitteesi.

Fonecta Chat – Chatbot ja Livechat samassa paketissa

Fonecta chat

✔ Tehosta asiakkaasi ostoputkea Chatin avulla
✔ Enemmän ja laadukkaampia tarjouspyyntöjä suoraan verkosta
✔ Chat on nopea yhteydenottokanava asiakkaillesi
✔ Vuorovaikutteisemmat ja myyvemmät kotisivut
✔ Chatbot palvelee asiakkaitasi kellon ympäri
✔ Livechatin avulla osallistut keskusteluun


Valitse palvelu

Tiesitkö, että Fonecta on toteuttanut jo yli 25 000+ kotisivut suomalaisille yrityksille?

Ihan ensikertalaisia ei siis enää sivustojen toteutuksen kanssa olla, mutta taito kuunnella asiakasta on säilynyt! Valitessasi Fonectan kotisivukumppaniksi, hyödynnät ammattilaisten ulkopuolista näkemystä ja teknistä osaamista verkkosivustosi luomisessa.

Hyvä sivusto houkuttelee ja sitouttaa asiakkaitasi

Luodaksesi sivuston, joka todella houkuttelee ja palvelee asiakkaitasi, on elintärkeää keskittyä käyttäjäystävällisyyteen, erityisesti mobiilikäyttäjille. Kun yli 90% suomalaisista älypuhelimen omistajista käyttää laitettaan internetin selaamiseen, sivustosi on skaalauduttava saumattomasti kaikille laitteille. Lisäksi sisällön on oltava selkeää, tietojen löydettävyyden helppoa ja designin heijastettava yrityksesi identiteettiä. Tavoitteenasi on luoda esteettisesti miellyttävä, hakukoneystävällinen verkkosivusto, joka tukee asiakkaan ostopäätöstä aktiivisesti.

Fonecta kotisivut esimerkkejä

Miten asiakkaat löytävät verkkosivusi?

Upeat sivut eivät palvele ketään, jos asiakas ei löydä sinne. Jotta sinun yrityksesi löytyisi Googlen hakutuloksista, on kotisivujen oltava sekä teknisesti että sisällöllisesti hyvät, ja verkkosivuilla tulee käyttää hakusanoja, joilla asiakkaat etsivät tietoa hakukoneista. Ammattitaitoinen tiimimme tuntee sekä toimialasi että hakukoneoptimoinnin salat ja osaa luoda tekstit, jotka vetoavat niin asiakkaisiin kuin Googleen.

Kokenut kotisivukumppani

Valitessasi Fonectan kokeneeksi kotisivukumppaniksi, hyödynnät ammattilaisten ulkopuolista näkemystä ja teknistä osaamista verkkosivustosi luomisessa. Yhtä lailla kuin kirjanpidon ulkoistaminen, myös kotisivujen suunnittelu ja toteutus kannattaa jättää asiantuntijoiden käsiin. He kykenevät asettumaan asiakkaan asemaan ja tuovat tärkeän perspektiivin sivustosi suunnitteluun.

Aktiivinen yhteistyö ja osallistuminen prosessin aikana vahvistavat lopputulosta. Fonectan pitkä kokemus ja 25 000 onnistuneesti toteutettua projektia pienyrityksille puhuvat puolestaan.

Junnun Korjaamo kotisivut mobiilissa

Etsitkö sitä oikeaa kotisivukumppania? Ota yhteyttä!

Nimi
Markkinointilupa*
Hidden
Tämä kenttä pitää olla jokaisessa lomakkeessa. Älä muokkaa tai poista kenttää.
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden

Yritysten usein kysytyt kysymykset kotisivuihin liittyen

Kotisivujen hinta riippuu siitä kuinka paljon töitä olet valmis tekemään itse kotisivujesi eteen. Avaimet käteen -kotisivupalvelumme hinnoittelu perustuu palvelupaketteihin. Pakettien sisältö on avattu sivuillamme läpinäkyvästi, eikä niihin sisälly piilokuluja. Tutustu palveluun tarkemmin täällä. Avaimet käteen kotisivupalveluumme sisältyy muun muassa ulkoasun suunnittelu, toteutus ja hakukoneystävällisen sisällön kirjoittaminen ja tuotanto.

Kun otat yhteyttä, autamme valitsemaan sinulle parhaiten sopivan kotisivupaketin tavoitteidesi mukaan. Asiantuntijamme kertovat mielellään myös saatavilla olevista lisäpalveluista ja niiden hinnoista. Fonecta Kotisivuihin lisäät tarvittaessa helposti esimerkiksi enemmän kuvagallerioita, tuoteluettelon tai kieliversiot sivustostasi.

Tutkimusten mukaan yli 98% ihmisistä hakee itselleen tuntemattomasta yrityksestä tietoa verkosta. Kuudesosa jättää yrityksesi kokonaan huomiotta, jos eivät löydä sitä verkosta. Toisin sanoen, jos yritykselläsi ei ole kotisivuja tai ne eivät nouse esille hakukoneissa, et ole potentiaalisten asiakkaittesi näkökulmasta olemassa.

Kilpailijoillasi on todennäköisesti myös kotisivut ja mitä laadukkaammat heidän sivunsa ovat, sitä paremman löydettävyyden ja mielikuvan potentiaaliset asiakkaavat saavat juuri heistä. Tämä on asia, mitä ei kannata jättää vähälle huomiolle.

Yrityksiä ei etsitä pelkästään nimen perusteella, vaan monet hakevat tuotteita ja palveluita sekä niiden toimittajia. Uusien asiakkaiden hankinnassa on olennaista tulla näissä hauissa esiin.

Tiesitkö, että  yritysten vanhatkin asiakkaat hakevat tietoa ja tutustuvat tarkemmin palveluihin nimenomaan kotisivujen kautta, vaikka yritys olisikin entuudestaan tuttu? Esimerkiksi Taloustutkimuksen selvityksessä 88% ihmisistä kertoo, että vaikka yritys on tullut esille esimerkiksi tuttavan suosituksen perusteella, hakevat he silti lisätietoa yrityksestä netistä.

Vaikka Facebook onkin Suomen suosituin sosiaalisen median kanava, eivät ihan kaikki sitä kuitenkaan käytä. Nähdäkseen yrityksen Facebook-sivun kaikki sisällöt on käyttäjän oltava kirjautuneena Facebookiin, sillä ilman kirjautumista tiedoista näkyy vain osa. Voiko yritys siis luottaa siihen, että kaikki se tieto, jota asiakkaat etsivät, on heidän saatavillaan – myös niiden, jotka eivät Facebookia käytä?

On hyvä, että yrityksen tiedot ovat esillä ja oikein mahdollisimman monessa paikassa. Kuitenkin kotisivut ovat se kanava, joka on aina yrityksen itsensä pystyttämä ja hallinnoima, ja jonka asiakkaat mieltävät myös helpoimmin virallisen tiedon lähteeksi. Sosiaaliseen mediaan voi kuka tahansa perustaa yritykselle vaikkapa fanisivuston, mutta kotisivut ovat yrityksen oma käyntikortti verkossa. Niinpä monesti se viimeisin ja oikea tieto käydään hakemassa nimenomaan kotisivuilta.

Kotisivut ja Facebook palvelevat eri tarkoitusta, yhdessä nämä kanavat muodostavat toisiaan tukevan kokonaisuuden, josta myös asiakkaat saavat parhaan hyödyn irti.

Fonecta.fi on Suomen suurin paikallinen hakupalvelu. Sieltä löydät yritykset, palvelut, yhteystiedot, kartat ja reitit helposti aina, kun tarvitset. Fonecta.fi -palvelua käyttää kuukausittain yli 1,5 miljoonaa suomalaista. Vaikka yrityksen tiedot löytyisivätkin Fonecta.fi -palvelusta, se ei kuitenkaan ole sama asia kuin kotisivut.

Yrityksen verkkosivut ovat yrityksesi kotiovi digitaalisessa maailmassa, ja kuten reaalimaailmassakin, jokaiselle ovelle on osoite (eli domain). Verkkosivuilla voit tuoda helposti, näyttävästi ja kattavasti esille kaiken sen, mitä sinulla on asiakkaillesi tarjota. Lisäksi mikäli haluat esimerkiksi hyödyntää digimainontaa uusien asiakkaiden hankinnassa, sinulla on oltava kotisivut, joille mainonnasta kävijöitä ohjataan.

Kun sinulla on tiedot sekä Fonectan hakupalveluissa että omilla kotisivuilla, sijoitut todennäköisesti korkeammalle myös hakukoneissa. Mitä useammassa paikassa yrityksen tiedot löytyvät, sitä ylemmäs Google sijoittaa yrityksen hakutulossivullaan.

Tällaiset ovat hyvät verkkosivut:

  1. Helppokäyttöiset ja mobiiliystävälliset
  2. Sisällöiltään asiakkaan ostopäätöstä tukevat
  3. Löytyvät hyvin hakukoneista
  4. Visuaalisesti yrityksen näköiset

Verkkosivut vastaavat asiakkaan tarpeeseen.

Aloita verkkosivujen suunnittelu kysymällä, miksi asiakas on saapunut sinne? Yleisiä syitä ovat tiedonhaku johonkin mieltä askarruttavaan kysymykseen, tai tarve ja halu ostaa sinulta jokin tuote tai palvelu. On tärkeää vastata johdonmukaisesti asiakkaiden erilaisiin tarpeisiin ja kysymyksiin – jos he eivät löydä etsimäänsä, tai eivät voi ostaa suoraan verkkosivuiltasi, ovat he nopeasti matkalla kilpailijan sivustolle.

Verkkosivut ovat visuaalisesti hyvännäköiset ja selkeät.

Verkkosivujesi visuaaliset ratkaisut luovat yrityksesi brändi-ilmettä ja tunnelmaa, mutta vaikuttavat myös ratkaisevasti sivuston käyttökokemukseen. Fonttien, värien, kokojen ja muiden elementtien valinta ei ole mikään pikkujuttu. Jos se ei ole sinun juttusi, meillä istuu täällä graafisen alan ammattilaisia, jotka auttavat mielellään luomaan yrityksesi näköisen visuaalisen maailman verkkosivuillesi.

Verkkosivut löytyvät, kun palveluasi etsitään.

Upeat sivut eivät palvele ketään, jos asiakas ei löydä sinne. Jotta sinun yrityksesi löytyisi Googlen hakutuloksista, on kotisivujen oltava sekä teknisesti että sisällöllisesti hyvät, ja verkkosivuilla tulee käyttää hakusanoja, joilla asiakkaat etsivät tietoa hakukoneista. Ammattitaitoinen tiimimme tuntee sekä toimialasi että hakukoneoptimoinnin salat ja osaa luoda tekstit, jotka vetoavat niin asiakkaisiin kuin Googleen.

Verkkosivuja on helppo selata kaikilla laitteilla.

Asiakas ei viivy rakkaudellakaan rakennetulla sivustolla montaa sekuntia, jos sivujen käyttö on hankalaa, epäloogista tai hidasta. Nettiä selataan nykyään niin paikallaan kuin liikkeellä: pöytäkoneella, läppärillä, kännykällä ja tabletilla. Kotisivujesi tulee toimia saumattomasti kaikilla näillä laitteilla, muuten asiakas tuskastuu, ja tuskin palaa takaisin.

Yhteydenoton verkkosivuillasi tulee olla helppoa.

Yrityksen yhteystietojen tulee löytyä helposti ja yhteydenoton tulisi olla mahdollista monella eri tavalla, joista asiakas voi hetkessä valita mieluisimman tavan kommunikoida kanssasi. Yksi suosii puhelinta, toinen sähköpostia, kolmas haluaa laittaa matalan kynnyksen viestin Messengerissä.

Olipas siinä vaatimuksia yhdelle verkkosivustolle. Anna meidän hoitaa nämä kaikki kerralla – tutustu avaimet käteen -kotisivupalveluumme täällä.

Tyypillisesti Avaimet käteen -palvelumme kotisivut saadaan rakennettua esikatseluvaiheeseen 10-15 työpäivän aikana. Laajat sivustot ja lisäpalvelut voivat vaatia enemmän aikaa. Itse julkaisuvaiheeseen tulisi varata lisäksi aikaa etenkin silloin, kun kyseessä on muualta siirtyvät sivut.

Fonecta käyttää laadukkaita ja tietoturvallisia Amazon Web Service (AWS) pilvipalveluita. Palvelimien fyysinen sijainti on Irlannissa.

Muistathan myös, että Fonectalta saat paljon muutakin kuin vain palvelintilan: huolehdimme lisäksi mm. julkaisujärjestelmän tietoturvasta ja päivityksistä, asiakaspalvelusta, tukitoimista liittyen työkaluihin ja muihin Fonectan palveluihin, verkkotunnuksen uusimisesta, sähköpostipalvelusta, varmuuskopioinnista ja kotisivuraportoinnista.