CHAT-palvelu tuo myyntiä kotisivuilta

Suomalaiset viettävät nyt aikaansa verkossa. Nyt jos koskaan palvelun merkitys myös yritysten verkkosivuilla kasvaa. Chat-palvelun kysyntä on kasvanut voimakkaasti sekä tiedonhakijoiden että yritysten keskuudessa.


Fonecta Chat -palvelussamme chat-myynnin asiantuntijat päivystävät sinun yrityksesi verkkosivuilla. Perehdytämme heidät ohjeidesi mukaisesti ja he ottavat asiakkaat vastaan, kartoittavat heidän toiveensa ja toimittavat sinulle tyytyväisiä, uusia asiakkaita.


Jo pelkästään normaalioloissa 78 % suomalaisista odottaa, että yritykset palvelevat kotisivuillaan myös chatin avulla. Mikä mahtaakaan olla kyseinen luku nyt?

Pyydä yrityksellesi tarjous chat-palvelusta

Asiakkaan kokemuksia

"Saimme Fonectan avulla selville, että meidän sivuilla on paljon liikennettä aukioloaikojemme ulkopuolella eli iltaisin ja viikonloppuisin. Fonecta Chat -palvelu toimii meillä todella hyvin, palvelemme asiakkaat, kun heillä on kysyttävää ja chat-palvelun liideistä saamme kauppaa säännöllisesti.” / Hankintajohtaja Arttu Marttila, Metehe Oy.

Myynnin ammattilaiset

Chat-keskusteluistamme yli 56 % päätyy myyntikontaktiin, kuten yhteydenottopyyntöön.

Palvelua kotisivuilta

Palvelun avulla asiakkaasi saavat palvelua verkossa myös aukioloaikojen ulkopuolella.

Korkeampaa keskikauppaa

Voimme suositella yrityksesi kannattavimpia tuotteita juuri niistä kiinnostuneille asiakkaille.

Miten Fonecta Chat toimii?

Fonecta Chatin toimintaperiaate on yksinkertainen:
  • Perehdytämme ohjeidesi mukaisesti chat-myyjämme toimimaan yrityksesi palveluksessa.
  • Meidän chat-myynnin ammattilaiset päivystävät sinun yrityksesi verkkosivuilla.
  • Kohtaamme asiakkaan ja kuuntelemme heidän toiveitaan.
  • Kartoitamme puolestasi verkkosivukävijöiden tarpeet.
  • Suosittelemme tuotteita ja palveluita, teemme lisämyyntiä sekä toimitamme kiinnostuneet myyntikontaktit sinulle.

Tiedustele tarjousta


Täytä tarjouspyyntölomake - asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyden mahdollisimman pian.