Läsnä asiakkaalle aina kun tarvitaan

Jopa 73 % etsii tietoa verkosta jostain muusta kanavasta kuin yrityksen verkkosivuilta. Miten yritys voi varmistaa mahdollisimman laadukkaan asiakaskokemuksen, kun tietoa haetaan kanavista, joita he eivät itse ylläpidä?

Yritysten verkossa olevissa tiedoista lähes 40 % on virheellisiä tai ne puuttuvat kokonaan tärkeistä kanavista - kun tiedot ovat ajan tasalla, luo yritys asiakkaalle positiivisen asiakaskokemuksen ja ylläpitää ehjää brändimielikuvaa. 

Ota yhteyttä

40 %

yritysten tiedoista verkossa on virheellisiä.

73 %

aloittaa tiedonhaun muualta kuin yrityksen verkkosivuilta.

?

kuinka moni asiakkaistasi jää tavoittamatta?

Kokonaisvaltainen asiakaskokemus

73 % löytää yrityksen muualta kuin verkkosivuilta*.

Palvelumme avulla yritys on läsnä asiakkaalle aina, kun hän sitä tarvitsee - kanavasta riippumatta. Verkostoomme kuuluvat mm. Google My Business, useat kartta- ja navigaatiopalvelut, Facebook sekä muita sosiaalisen median kanavia.

*Study of 20,107 business locations conducted by Yext in February 2017

Hallitse kokonaisuutta

Fonecta tarjoaman Kontakti-palvelun avulla tietojen hallinnointi verkossa voidaan automatisoida yli 20 eri kanavaan.


Usein asiakkaat etsivät verkosta toimipaikkojen aukioloaikoja ja osoitetietoja. Kun yritys muuttaa, puhelinnumero vaihtuu tai sesonkiaukioloajat tulevat voimaan, on uusien tietojen päivittäminen haastavaa lukuisiin eri kanaviin.


Kun yrityksen tiedot ovat ajan tasalla useassa verkkopalvelussa, varmistetaan entistä parempi asiakaskokemus ja laadukas brändimielikuva.

Ota yhteyttä


Täytä yhteydenottopyyntö - asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyden mahdollisimman pian.