Fonecta Caller

Fonecta Caller näyttää kuka soitti – ja paljon muuta

Jo yli miljoonaan älypuhelimeen ladattu Fonecta Caller on yksi Suomen suosituimmista hyötysovelluksista. Sen käyttö on ilmaista kun kyseessä on numerohaku, henkilöhaku, osoitehaku, yrityshaku ja palveluhaku. Fonecta Callerin ansiosta suomalaiset yhteystiedot yrityksistä ja yksityishenkilöistä kulkevat aina mukanasi – se on kuin numeropalvelu tai puhelinluettelo taskussasi. Kun tuntematon numero soittaa, katso Fonecta Callerista kenen numero on kyseessä. Android-puhelimilla jopa näet soittajan tiedot etukäteen, ennen kuin vastaat puheluun.

Fonecta Calleriin on tuotu yhteystietojen hakemiseen ja hallintaan käteviä ominaisuuksia. Tallenna-ominaisuuden avulla haet yhteystiedot ja tallennat ne kätevästi puhelimeesi yhdellä napin painalluksella. Puhelinmuistion päivitysominaisuudella tuot ajantasaiset osoitetiedot kaikkiin puhelimeesi tallennettuihin yhteystietoihin – niin ikään yhdellä napinpainalluksella.

Lataa Fonecta Caller puhelimeesi sovelluskaupasta. Rekisteröitymismaksun (0,25 € kertamaksu) jälkeen sovelluksen käyttö on maksutonta.

 

Osoitetietojen haku

Jos haluat vain etsiä nopeasti osoitetietoja, onnistuu se myös selaimella Fonectan hakupalvelusta.

 

Ajoneuvotietojen haut


Ajoneuvotietojen haun maksu suoritetaan mobiililaitteen sovelluskaupan kautta. Mikäli haku ei tuota tulosta tai epäonnistuu muusta syystä, tilille palautetaan maksuton haku.


Haulla saat tietoosi ajoneuvon merkin, mallin sekä omistajan ja/tai haltijan nimen ja kotipaikkakunnan. Saat tietoosi myös esimerkiksi auton moottorin tilavuuden, käyttöönottopäivämäärän, viimeisimmän päivämäärän jolloin ajoneuvo on katsastettu hyväksytysti, sekä seuraavan katsastusajankohdan.


Sisällön tuottaa Traficom.

 

Ajoneuvohakuja voit tehdä myös selaimella Fonectan rekisterinumerohaussa.


Yrityksen tiedot Fonecta Callerissa


Jos haluat muokata yrityksesi tietoja Fonecta Callerissa, teet sen helposti Oma Fonecta -palvelussa.

 

Kirjaudu Oma Fonectaan > 

Fonecta on Suomen suurin markkinoinnin palvelutalo

 

Fonectan avulla kasvatat yrityksesi näkyvyyttä, lisäät myyntiä ja tehostat uusiasiakashankintaa. Löydät kaikki tarvitsemasi digimarkkinointipalvelut helposti saman katon alta, palvelut kuten:

  • Reecon Oy
    25.11.2021
    ”Pitkän tähtäimen suunnittelu markkinointiratkaisuissa on tärkeää jalansijan saamiseksi kilpaillulla alalla.”

    Näin toteaa Matti Hautamäki, yksi oululaisen Reecon Oy:n perustajista. Reecon Oy:n henkilöstöllä on vuosikymmenien ammattitaito kattoremonteista, sadevesijärjestelmistä ja kattoturvatuotteista, vaikka itse yritys onkin vielä varsin uusi. Kokemuksen tuoma oppi on ammattimaisuuden lisäksi yksi Reecon Oy:n valttikorteista, kokonaisvaltainen palvelukokemus on heillä hallussa.

    Yritystä ei löydetä, jollei markkinointi ole kunnossa

    Alkuvuodesta koronan aiheuttamien muutosten jälkeen Reecon Oy:ssä havahduttiin siihen, ettei yritystä tahdo löytyä hakukoneista eikä sen nimi ole ihmisille tuttu. Asiaan tuli saada muutos, jotta asiakkaat päätyisivät valitsemaan juuri nämä ammattilaiset alan monen toimijan joukosta.

    Fonecta oli mainoksista tuttu ja Fonectaa oli suositellut myös yksi Reecon Oy:n yhteistyökumppaneista, joten Matti Hautamäki ottikin Fonectaan itse yhteyttä. Helmikuussa 2021 päästiin aloittamaan Google-mainonta. Ennen kesää aloitettiin optimointitoimenpiteet, Facebook-mainonta otettiin haltuun syyskuussa. Viimeisin lisäys kokonaisuuteen on kotisivuilla oleva chat-palvelu.

    Maksuttomat testit ja oppaat

    Testaa maksutta, kuinka yrityksesi tiedot löytyvät netistä! Miten yrityksesi sivut vastaavat hakukoneiden vaatimuksia? Testaa maksutta! Tilaa kattavat maksuttomat oppaat digimarkkinointiin täältä!

    Pitkäjänteisyys on kaiken perusta, mutta tuloksia näkyy lyhyessäkin ajassa

    Matti Hautamäki on ollut alusta asti tietoinen siitä, että markkinoinnissa tulee osata katsoa tulevaisuuteen, jotta saadaan tuloksia aikaiseksi. Fonectan toteuttamat ratkaisut tukevat Matin ajatusta.

    Tavoitteena on, että ensi keväänä sesonkiajan alkaessa Reecon Oy:n markkinointi on tuottanut tuloksia ja asiakkaat ottavat yhteyttä, kun yritys on näkyvissä useassa eri mediassa pitkäjänteisen taustatyön ansiosta. Lopullinen tavoite on, että markkinointi auttaa tasaamaan asiakasvirtaa koko vuoden ajalle.

    Jo menneen kesän sesonkikuukausina voitiin nähdä viitteitä mainonnan onnistumisesta, kun Reecon Oy nousi hakutuloksissa kärkipaikoille omalla alueellaan useammallakin hakukriteerillä. Tämä on upea muutos, kun lähtötilanne oli se, ettei yritystä tahtonut löytyä hakukoneilla lainkaan. Tulevaisuudessa toiveena on laajentua myös Oulun seudun ulkopuolelle ja jo nyt Reecon Oy tekee tarvittaessa töitä jo kauempanakin.

    ”Kysyntä on kasvanut ja meille on soitettu selkeästi aiempaa enemmän.” -Matti Hautamäki / Reecon Oy.

    Sujuva yhteistyö saa kiitosta

    Matti Hautamäki kiittelee vuolaasti yhteyshenkilöään Fonectalla. ”Pidän hänen tyylistään ja siitä, että neuvottelut on saatu aina sovittua omaan kiireiseen aikatauluuni sopivaksi.”

    On hyvä, että Reecon Oy ja Fonecta ovat löytäneet yhteisen sävelen heti yhteistyön alettua, se tuottaa varmasti tuloksia myös jatkossa.

    Tarvitsetko apua yrityksesi löydettävyyden parantamiseen?

    Google-mainonta Hakukoneoptimointi Facebook-mainonta Chat-palvelu

    Haluatko kasvattaa yrityksesi näkyvyyttä ja lisätä myyntiä digimarkkinoinnin palveluidemme avulla? Jätä yhteydenottopyyntö

    Lue lisää
  • 19.11.2021
    Asiakaspalvelutiimi puhaltaa yhteen hiileen

    Tiivis yhteistyö toimii Fonectan asiakaspalvelutiimin peruskivenä. Tiimi myös kehittää tietotaitoon jatkuvasti pysyäkseen ajan tasalla yrityksen monipuolisista digipalveluista ja verkkomaailman muutoksista.

    Fonectan asiakaspalvelun 13 hengen tiimi hoitaa käytännössä kaikki yrityspalveluihin liittyvät moninaiset kysymykset. Ainoastaan Kotisivukone-palvelulla on oma erikoistunut asiakaspalvelu.

    ”Osaamisemme on todella laajaa ja kattaa kaikki Fonectan eri digipalvelut. Näin on oltava, koska me olemme käytännössä ensimmäinen piste, johon asiakas on yhteydessä”, asiakaspalvelutiimin valmentajana ja kouluttajana toimiva Taneli Repo kertoo.

    Tiimiläiset preppaavat taitojaan sisäisillä koulutuksilla, itseopiskelulla, perehdyttämällä toinen toisiaan ja ylläpitämällä osaamistaan myös harvemmin kysyttyjen palveluiden suhteen. Keskinäinen tietotaidon jakaminen on tuiki tärkeää, koska joku voi tietää jostain palvelusta enemmän kuin toinen.

    Kaikki kerralla kuntoon

    ”Pyrimme aina saamaan asiakkaan asian tai ongelman ratkaistua yhdellä kontaktikerralla, nopeasti ja mahdollisimman kokonaisvaltaisesti”, Repo kiteyttää.

    Tavoitteeseen pääsemiseksi ensisijaisen tärkeää on toimiva yhteistyö. Vaikka yksi vuorollaan vastaanottaa asiakkaan puhelun tai viestin, tarvittaessa kaikki puhaltavat yhteen hiileen, jotta kysymykseen saadaan oikea vastaus. Keskimääräinen jonotusaika on noin 15 sekuntia ja tiimi on saanut paljon positiivista palautetta nopeudesta. Ilta-aikoina chatissa apua antaa AiNA-botti.

    Positiivinen ja sisukas tiimi jakaantuu neljälle eri Fonectan konttorille, Tampereelle, Turkuun, Poriin ja Helsinkiin, mutta töitä tehdään sujuvasti etänä. Monella on pitkä työura Fonectalla takanaan, mikä tuo osaamista etenkin asiakaspalvelutyöhön.

    ”Pisin ura on meidän porilaisella Tintillä, joka on ollut talossa jopa 33 vuotta. Jaanalle on kertynyt jo parikymmentä vuotta samoin Elinalle ja Tarulle”, kertoo Repo, joka tuli itse Fonectalle vuonna 2016.

    Työn suolana on se, että käytännössä kukaan ei tee samoja työtehtäviä päivästä toiseen. Näin mikään asia ei henkilöidy yhteen ihmiseen vaan kaikki tekevät kaikkea.

    Konkreettinen vinkki: yritystiedot ajan tasalle

    Jokaisen yritysomistajan kannattaa tarkistaa, että yritystiedot ovat oikein YTJ-yrityshaussa, koska sitä kautta ne päivittyvät automaattisesti lukuisiin yritystietopalveluihin. Lisäksi asiakkaan kannattaa päivittää tietoja helppokäyttöisen Oma Fonecta -palvelun kautta, jonka kautta asiakas pystyy seuraamaan myös raportointia halutessaan.

    ”Erityisesti aukiolotiedot kannattaa muistaa pitää ajan tasalla. Jos ne vaihtelevat esimerkiksi arkipyhän vuoksi ja ovat vaikka kerran väärin, se voi vaikuttaa ratkaisevasti siihen, että potentiaalinen asiakas valitsee kilpailijan.”

    Lue lisää
  • Rakennuspalvelu Pullinen & Timon Mökkivuokraus
    12.11.2021
    Hyvin tehdyt ja toimivat kotisivut toivat Timon molemmat yritykset näyttävästi nettiin

    Tammikuussa 2021 kahden yrityksen nokkamies Timo Pullinen tuli siihen tulokseen, että nyt on viimeinkin aika hankkia kotisivut tukemaan yritystoimintaa. Kotisivujen osoitetta kysyttiin niin monen tahon toimesta, että sellaiset oli nyt aika hankkia. Kotisivut ovat yrityksen käyntikortti netissä, ja tärkeä tiedonhakukanava asiakkaille.

    Fonectalta oli oltu Timoon yhteydessä aiemmin ja tarjottu kotisivuja avaimet käteen -palveluna. Vaikka aikaa tästä yhteydenotosta oli kulunut jo pitkä tovi, Timo muisti asian ja etsi saamansa sähköpostin. Timo oli yhteydessä Fonectaan ja näin yhteistyö sai alkunsa.

    Saumatonta yhteistyötä alusta asti

    Timo Pullinen toimii yrittäjänä kahdessa yrityksessä. Rakennuspalvelu T. Pullinen Oy on täyden palvelun rakennusliike, joka tarjoaa monipuoliset rakennuspalvelut yksityisille ja yrityksille Länsi-Uudenmaan ja Varsinais-Suomen alueella. Timon toinen yritys, Timon mökkivuokraus, vuokraa viihtyisiä mökkejä Raaseporissa. Fonecta teki kotisivut Timon molemmille yrityksille.

    Timo kertoo, että on erittäin tyytyväinen kotisivuihinsa. Tilauksen tekemisestä lähtien kaikki on sujunut mallikkaasti ja yhteistyö on ollut saumatonta. Erityisen tyytyväinen Timo on saamaansa asiakaspalveluun ja asiantuntijoiden neuvoihin.

    ”Olen tyytyväinen siihen, että nyt minulla on kotisivut, koska niitä aina kysytään. Kotisivujen ulkoasuun ja toimivuuteen olen erityisen tyytyväinen, sivut on hyvin tehty. Yhteistyö Fonectan asiantuntijoiden kanssa on sujunut oikein hyvin ja olen saanut jälkeenpäinkin hyviä neuvoja.” -Timo Pullinen, Rakennuspalvelu T. Pullinen Oy / Timon mökkivuokraus

    Enemmän yhteydenottoja kotisivujen avulla

    Rakennuspalvelu T. Pullinen Oy:n sivujen kävijämäärät ovat olleet jatkuvasti kasvussa. Kotisivujen rakenne on selkeä: etusivulla on kerrottu yrityksen rakennuspalveluista yleisesti, palvelut -sivulla on omat osiot ja tarkemmat lisätiedot kaikista palveluista, ja yhteystiedot -sivulta löytyy selkeästi ja helposti yhteydenottokanavat sähköpostiosoitteesta lomakkeeseen ja soittolinkkiin. Asiakkaita on päätynyt sivustolle niin hakukoneiden, nettilinkkien kuin sosiaalisen mediankin kautta. Käy katsomassa, miltä sivut näyttävät: https://www.rakennuspalvelutpullinen.fi/

    Timon mökkivuokrauksen kotisivuraportista huomaa, että kotimaanmatkailu on ollut viime aikoina suuressa suosiossa. Sivusto julkaistiin helmikuussa 2021 ja jo helmikuun aikana sivustolla oli lähemmäs kaksisataa kävijää. Sivut löytyvät hyvin Googlesta ja Timo on saanut niiden kautta vuokralaisia mökilleen. Eikä ihme, sillä sivuilta löytyy helposti mökkien tiedot ja kuvat, ja varaaminenkin on helppoa. Kannattaa käydä kurkkaamassa: https://www.timonmokkivuokraus.fi/

    Tulevaisuus vaikuttaa oikein hyvältä molempien yritysten osalta. Molemmissa yrityksissä liikevaihto on kasvanut viime aikoina, pandemiasta huolimatta.

    Hanki yrityksellesi hyvät kotisivut. Tutustu palveluun täällä.

    Lue lisää