Fonecta Caller

Fonecta Caller näyttää kuka soitti – ja paljon muuta

Jo yli miljoonaan älypuhelimeen ladattu Fonecta Caller on yksi Suomen suosituimmista hyötysovelluksista. Sen käyttö on ilmaista kun kyseessä on numerohaku, henkilöhaku, osoitehaku, yrityshaku ja palveluhaku. Fonecta Callerin ansiosta suomalaiset yhteystiedot yrityksistä ja yksityishenkilöistä kulkevat aina mukanasi – se on kuin numeropalvelu tai puhelinluettelo taskussasi. Kun tuntematon numero soittaa, katso Fonecta Callerista kenen numero on kyseessä. Android-puhelimilla jopa näet soittajan tiedot etukäteen, ennen kuin vastaat puheluun.

Fonecta Calleriin on tuotu yhteystietojen hakemiseen ja hallintaan käteviä ominaisuuksia. Tallenna-ominaisuuden avulla haet yhteystiedot ja tallennat ne kätevästi puhelimeesi yhdellä napin painalluksella. Puhelinmuistion päivitysominaisuudella tuot ajantasaiset osoitetiedot kaikkiin puhelimeesi tallennettuihin yhteystietoihin – niin ikään yhdellä napinpainalluksella.

Asiakastiedote: Fonecta Caller uudistuu!

Olemme julkaisseet ilolla ja ylpeydellä Fonecta Callerin uuden version. Haluamme palvella nyt vielä entistä paremmin teitä yli miljoonan käyttäjän yhteisöämme.  
  
Olemme kehittäneet käyttökokemusta ja tehneet merkittäviä parannuksia numeron tunnistamiseen ja numeroiden estämiseen. Haluamme antaa sinulle vapauden valita tiedon perusteella, mihin numeroon vastaat. 

Uusi sovellusversio on tällä hetkellä julkaistu satunnaisesti rajatulle ja pienelle yleisölle. Keräämme uudesta sovellusversiosta asiakkailtamme ajatuksia ja kehitämme palvelua palautteen perusteella. Uusi sovellusversio pyritään julkaisemaan koko käyttäjäkunnalle vuoden 2022 aikana. Tiedotamme tästä laajemmin, kun julkaisuaikataulu on varmistunut.

Lataa Fonecta Caller puhelimeesi sovelluskaupasta. Rekisteröitymismaksu on 0,25 € kertamaksu. Voit käyttää sovellusta kertamaksun jälkeen maksuttomasti. Mikäli olet saanut päivityksen yhteydessä käyttöösi Fonecta Callerin uudistetun version, voit maksuttomien ominaisuuksien lisäksi ostaa maksullisia ominaisuuksia.

 

Osoitetietojen haku

Jos haluat vain etsiä nopeasti osoitetietoja, onnistuu se myös selaimella Fonectan hakupalvelusta.

 

Ajoneuvotietojen haut


Ajoneuvotietojen haun maksu suoritetaan mobiililaitteen sovelluskaupan kautta. Mikäli haku ei tuota tulosta tai epäonnistuu muusta syystä, tilille palautetaan maksuton haku.


Haulla saat tietoosi ajoneuvon merkin, mallin sekä omistajan ja/tai haltijan nimen ja kotipaikkakunnan. Saat tietoosi myös esimerkiksi auton moottorin tilavuuden, käyttöönottopäivämäärän, viimeisimmän päivämäärän jolloin ajoneuvo on katsastettu hyväksytysti, sekä seuraavan katsastusajankohdan.


Sisällön tuottaa Traficom.

 

Ajoneuvohakuja voit tehdä myös selaimella Fonectan rekisterinumerohaussa.


Yrityksen tiedot Fonecta Callerissa


Jos haluat muokata yrityksesi tietoja Fonecta Callerissa, teet sen helposti Oma Fonecta -palvelussa.

 

Kirjaudu Oma Fonectaan > 

Fonecta on Suomen suurin markkinoinnin palvelutalo

 

Fonectan avulla kasvatat yrityksesi näkyvyyttä, lisäät myyntiä ja tehostat uusiasiakashankintaa. Löydät kaikki tarvitsemasi digimarkkinointipalvelut helposti saman katon alta, palvelut kuten:

  • Sisältöpäällikkö Minna Tuum on huolissaan suomalaisyritysten verkkolöydettävyydestä
    22.06.2022 - Minna Tuum
    Yrittäjä – kesälomailijat ovat liikkeellä, löytävätkö he sinut?

    Asia, jota olen viime aikoina kovasti miettinyt, ja joka minua jopa huolestuttaa, on suomalaisyritysten heikko verkkonäkyvyys. Kesälomakausi on juuri käynnistynyt ja me suomalaiset olemme sankoin joukoin lähtemässä lomamatkoille, lomasuunnitelmat ovat ihan viimeistään nyt kovassa vauhdissa. Näin itsellänikin. Etsiessäni tulevasta kotimaan lomakohteestani tietoja, törmäsin jatkuvasti siihen, että paikallisten yritysten tiedot ovat verkossa riittämättömät tai jopa väärin.

    Lue lisää
  • 14.06.2022
    Onnistunut muutos edellyttää tietoa, sitkeyttä ja sitouttamista  

    Tiedolla johtamisen tasoja on monia. Ratkaisevaa on, että tieto on eri ihmisten käytettävissä ja että sitä osataan hyödyntää oikein – niin isoissa transformaatioissa kuin päivittäisissä asiakaskohtaamisissakin, kirjoittaa Fonectan muutoshankkeiden ja projektien johtamisesta vastaava Tanja Niittymäki.

    Tiedolla johtaminen tarkoittaa käytännössä sitä, että käytettävissä on riittävästi oikeanlaista tietoa, jota pystyy käsittelemään ja jonka pohjalta voi tehdä päätöksiä. Tällöin päätöksenteko perustuu faktoihin eikä mielipiteeseen tai mutu-tuntumaan.

    Tiedon lähteitä ajatellessa moni miettii ensimmäiseksi tietokantoja, exceleitä tai erilaisia raportteja. Niistä kuitenkin puuttuu tiedon inhimillinen puoli. Yksinkertaisimmillaan tietoa saa kuuntelemalla ja juttelemalla toisten ihmisten kanssa. Kollegat ja asiakkaat ovat erinomaisia tiedonlähteitä, joita kohtaamme päivittäin.

    Mihin niitä exceleitä sitten tarvitaan? Kokemukseni mukaan kvantitatiivinen ja kvalitatiivinen tieto tukevat ja täydentävät toisiaan. Tietokannat ovat monella tapaa hyödyllisiä: niiden avulla voimme kerätä tietoa yrityksistä ja päättäjistä sekä louhia tärkeää tietoa asiakkaiden ostokäyttäytymisestä.

    Kaikilla tulee olla pääsy tietoon

    Tiedon hyödyntämisen tulisi aina johtaa johonkin tekemiseen, välillä ihan konkreettiseen muutokseen. Itse tieto ei sinällään ole arvokasta, vaan se, miten tietoa käyttää. Yritysjohto hyödyntää tietoa strategiseen päätöksentekoon, liiketoimintasuunnitelmien rakentamiseen ja kilpailuympäristön ymmärtämiseen. Operatiivisella tasolla tiedon avulla voi tehdä toimenpiteitä vaikkapa asiakaspoistuman vähentämiseksi.

    Tiedolla johtamiseen liittyy myös vääriä uskomuksia. Kuulen usein väitettävän, että dataa ei ole riittävästi, se ei ole oikeanlaista tai siihen ei ole itsellä pääsyä. Moni myös ajattelee, että tiedolla johtaminen on vain ylemmän johdon agendalla. Näin asia ei ole, vaan kaikilla organisaation tasoilla on oltava pääsy heille asiaankuuluvaan, ajantasaiseen tietoon. Me esimerkiksi käytämme sellaisia järjestelmiä, kuten Salesforcea, johon kaikki pääsevät tarvittaessa.


    Ennakointi ja muutosvalmius olennaista

    Mitkä seikat ovat menestymisen kannalta oleellisia? Yrityksen kuin yrityksen on mielestäni hyvä osata ennakoida ja tunnistaa toimintaympäristössä tapahtuvia muutoksia. Etenkin asiakkaita tulee kuunnella herkällä korvalla.

    Esimerkiksi Fonectalla digitalisoimme koko palvelutarjoomamme, kun huomasimme, ettei printti enää vastaa asiakkaiden tarpeisiin. Toimintaympäristön digitalisoituminen tarkoittaa meille myös sitä, että B2B-asiakkaidemme ostokäyttäytyminen on muuttunut. Se taas tarkoittaa, että meidän on muutettava ja kehitettävä omaa tapaamme palvella asiakkaitamme.

    Näin menestyt transformaatiossa

    Isojen muutosten onnistunut läpivieminen on monen tekijän summa. Kokosin lähes parinkymmenen vuoden kokemukseni perusteella aineksia transformaation tueksi:

    • Hyvä kuva nykytilasta ja selkeä tavoite mihin halutaan päästä. Jos nämä kaksi ovat yrityksellä kunnossa, asiat ovat jo hyvällä mallilla. Tiedolla johtamista kannattaa hyödyntää nimenomaan tilannekuvan muodostamisessa ja tavoitteen kirkastamisessa.

    • Ihmisten mukaan saaminen. Yksikään muutos ei tapahdu ilman siihen sitoutuneita ihmisiä. Tärkeintä on, että ihmiset ymmärtävät, miksi muutos on tarpeen, sillä omia totuttuja tapoja tulee olla valmis vaihtamaan. Tähän liittyvät olennaisesti myös odotusten hallinta ja riittävä viestintä.

    • Kyky konkretisoida haluttu muutos. Muutoksen kuvaaminen ei saa jäädä yläpilvihöttöön, se tulee osata suunnitella ja priorisoida. Usein transformaatiot ovat pitkäkestoisia, jolloin ne pitää pystyä palastelemaan pienempiin kokonaisuuksiin.

    • Herkkyys päivittää suunnitelmaa. Tilanteet ja toimintaympäristö muuttuvat matkan varrella. Asiakkailta ja henkilöstöltä saatu palaute ja sen mukaiset päivitystarpeet tulee huomioida.

    • Muutoksen läpivieminen vaatii sitkeyttä. Suunnitellut asiat pitää viedä kaikkien tasojen läpi. Ensimmäisellä kerralla ei aina onnistuta, joskus vaaditaan enemmän yritystä. Muutos on totta vasta kun tekeminen arjessa on muuttunut.
    • Esimerkillä johtaminen. Kulmahuoneesta käsin on vaikeaa johtaa muutosta. Täytyy olla itse valmis käärimään hihat – silloin muidenkin on helpompi lähteä muutosmatkalle mukaan.

     

    Markkinoinnin murros -blogisarjassa fonectalaiset ottavat kantaa digimarkkinoinnin trendeihin ja tulevaisuuteen.

     

    Lue lisää
  • ICT-alan lakko on päättynyt
    08.06.2022
    Ict-alan lakko on päättynyt

    Osapuolet pääsivät sopuun 7.6.2022

    Lue lisää