Fonecta caller

Fonecta Caller näyttää kuka soitti – ja paljon muuta

Jo yli miljoonaan älypuhelimeen ladattu Fonecta Caller on yksi Suomen suosituimmista hyötysovelluksista. Sen käyttö on ilmaista kun kyseessä on numerohaku, henkilöhaku, osoitehaku, yrityshaku ja palveluhaku. Fonecta Callerin ansiosta suomalaiset yhteystiedot yrityksistä ja yksityishenkilöistä kulkevat aina mukanasi – se on kuin numeropalvelu tai puhelinluettelo taskussasi. Kun tuntematon numero soittaa, katso Fonecta Callerista kenen numero on kyseessä. Android-puhelimilla jopa näet soittajan tiedot etukäteen, ennen kuin vastaat puheluun.

Fonecta Calleriin on tuotu yhteystietojen hakemiseen ja hallintaan käteviä ominaisuuksia. Tallenna-ominaisuuden avulla haet yhteystiedot ja tallennat ne kätevästi puhelimeesi yhdellä napin painalluksella. Puhelinmuistion päivitysominaisuudella tuot ajantasaiset osoitetiedot kaikkiin puhelimeesi tallennettuihin yhteystietoihin – niin ikään yhdellä napinpainalluksella.

Lataa Fonecta Caller puhelimeesi sovelluskaupasta. Rekisteröitymismaksun (0,25 € kertamaksu) jälkeen sovelluksen käyttö on maksutonta.


Osoitetietojen haku

Jos haluat vain etsiä nopeasti osoitetietoja, onnistuu se myös selaimella Fonectan hakupalvelusta.


AJONEUVOTIETOJEN HAUT


Ajoneuvotietojen haun maksu suoritetaan mobiililaitteen sovelluskaupan kautta. Mikäli haku ei tuota tulosta tai epäonnistuu muusta syystä, tilille palautetaan maksuton haku.


Haulla saat tietoosi ajoneuvon merkin, mallin sekä omistajan ja/tai haltijan nimen ja kotipaikkakunnan. Saat tietoosi myös esimerkiksi auton moottorin tilavuuden, käyttöönottopäivämäärän, viimeisimmän päivämäärän jolloin ajoneuvo on katsastettu hyväksytysti, sekä seuraavan katsastusajankohdan.


Sisällön tuottaa Traficom.


Ajoneuvohakuja voit tehdä myös selaimella Fonectan rekisterinumerohaussa.


YRITYKSEN TIEDOT FONECTA CALLERISSA


Jos haluat muokata yrityksesi tietoja Fonecta Callerissa, teet sen helposti Oma Fonecta -palvelussa.


Kirjaudu Oma Fonectaan > 

Fonecta on SUOMEN SUURIN MARKKINOINNIN PALVELUTALO


Fonectan avulla kasvatat yrityksesi näkyvyyttä, lisäät myyntiä ja tehostat uusiasiakashankintaa. Löydät kaikki tarvitsemasi palvelut helposti saman katon alta, aina kotisivujen tuotannosta LinkedIn-markkinointiin. Tutustu palveluihimme tai lue alta uusimpia artikkeleitamme.

  • Google analytics 4 on tullut jäädäkseen
    27.10.2020
    Mikä muuttui Google Analyticsissa?

    Google Analytics -työkalun uusi versio, Google Analytics 4 (GA4) -ominaisuus tuo mukanaan monia uusia piirteitä, jotka varmasti sekä parantavat että helpottavat sen käytettävyyttä. Ensi katsannolta näyttäisi siltä, että kaikki on muuttunut: ainakin ulkoasu, raportointi ja datankeruu ovat erilaisia vanhaan verrattuna.

    Lue lisää
  • 26.10.2020
    Korona mullisti verkkoruokakauppa Kauppahalli24:n kysynnän

    Viikolla 12 Kauppahalli24:n tilauskanta räjähti. Tilausmäärät kasvoivat yhtäkkiä valtavasti, kun ihmiset jäivät etätöihin ja koululaiset kotikouluun. Yrityksessä reagoitiin nopeasti; ruoantoimitusprosessit viilattiin uusien ohjeistusten mukaisiksi eli kontaktit minimoitiin, lisää työntekijöitä rekrytoitiin ja ruokien toimitusaikoja laajennettiin. Asiakkaat saivat ruokatoimituksia ovilleen jopa kello 24 asti. 

    ”Lisäksi laajensimme toiminta-aluettamme pk-seudun ulkopuolelle ja toimme markkinoille uuden palvelun. Toimitimme Vantaalta käsin koko maahan kuivatarvikeruokatoimituksia. Kun kysyntää oli luonnollisesti uuden tilanteen takia ja tehokkaan markkinoinnin ansiosta, saimme heti kuivatarviketoimitustilauksia ympäri maata”, kertoo Kauppahalli24:n markkinointijohtaja Hanna-Kaisa Risku

    Kasvanut kysyntä kiihdytti verkkoruokakauppojen kilpailua

    Koronan vyöryessä suomalaisten arkeen moni uskaltautui kokeilemaan verkkoruokakauppaa ensimmäisen kerran. Monilla kokeilu jäi päälle ja ruoan tilaamisesta verkosta tuli uusi normaali. Kauppahalli24:n asiakaskunnassa korostuvat lapsiperheet, mutta koronan myötä myös ikäihmisistä saatiin paljon uusia asiakkaita. 

    Kun kysyntä verkosta tilattaville ruokatoimituksille kasvoi, kiihtyi myös verkkoruokakauppojen välinen kilpailu. Kauppahalli24 erottautuu kilpailijoistaan panostamalla raaka-aineiden tuoreuteen, tuotevalikoiman lähi- ja luomupainotteisuuteen, edullisiin kuljetushintoihin sekä asiakkaiden kiittelemään helppokäyttöiseen tilausjärjestelmään.

    ”Asiakas haluaa seurata oman tilauksen etenemistä ja arvioitua saapumisaikaa. Toimitamme asiakkaille tekstarilla linkin, jota kautta voi seurata kuljetuksen etenemistä kartalla. Kun asiakas näkee arvioidun toimitusajan, voi hän arvioida, ehtiikö välissä vielä lenkittää koiran. Linkin kautta asiakas voi myös kuitata toimituksen ilman kontakteja sekä antaa palautetta toimituksesta. Kun asiakas osaa odottaa toimitusta oikeaan aikaan, nopeuttaa ja tehostaa se meidän toimitusprosessiamme”, pohtii Risku.

    Markkinoinnin avulla yritys voi olla monikanavaisesti läsnä asiakkaille verkossa 

    Markkinoinnilla on suuri merkitys yrityksen liiketoiminnalle. Tärkeitä kohderyhmiä tavoitellaan ja heille viestitään mm. Facebookin ja Instagramin, LinkedInin, Googlen sekä ohjelmallisen ostamisen avulla saavutettujen medioiden kautta. 

    ”Koko ajan pitää olla verkon eri kanavissa kertomassa uusille asiakkaille ja muistuttamassa nykyasiakkaille, että olemme olemassa ja valmiina palvelemaan teitä. Koska meidän ostopolku on pitkä, pitää asiakkaan törmätä meihin monessa kanavassa ja siksi monikanavainen markkinointi sopii meille parhaiten. Ennen kuin asiakas tilaa, on hän kohdannut meidät verkossa, minkä jälkeen hän todennäköisesti päätyy keskustelemaan kotona kumppanin kanssa asiasta ja kurkkaa jääkaappiin, että mitä puuttuu. Meidän tilauksista suurin osa tehdään illalla klo 18-21 välillä”, sanoo Risku.

    Kauppahalli24:ssä ei levätä nytkään laakereillaan vaan pian lanseerataan jälleen uusi palvelu; kokonaan luomutuotteisiin keskittyvä valtakunnallinen luomukauppa. Etelä-Suomen alueella asiakkaat saavat pian nauttia kaikista luomutuotteista ja muualle Suomeen toimitetaan aluksi kuivaluomutuotteita. Kunnianhimoinen suunnitelma on laajentaa myös kylmätuotteiden jakelu koko Suomen alueelle tulevaisuudessa.

    Lue lisää
  • Miten yritys voi menestyä loppuvuoden markkinoinnissa?
    16.10.2020
    Webinaari: Miten onnistua loppuvuoden markkinoinnissa?

    Vaikka vuosi on kääntymässä viimeiselle neljännekselleen, on vielä aikaa tehdä markkinointia menetyksekkäästi.

    Lue lisää

Ota yhteyttä

Aloita chat (arkisin klo 8-16)

* Puhelun hinta mpm/pvm 

Asiakaspalvelumme vastaa puhelimeen arkisin klo 9.00-15.00.