Tietopankki - data, markkinointi, asiakasymmärrysDigikanava data

Tietoa, jota olet etsinyt

Tietopankista löydät data-aiheista sisältöä asiantuntijoidemme kirjoittamana. Selaa sisältöjä aihealueittain tai tutustu yleisesti datan ja analytiikan maailmaan niin markkinoinnin kuin asiakasymmärryksenkin näkökulmasta. Voit tilata sisällöt myös sähköpostiisi, ja pysyt ajan tasalla uusimmista trendeistä.

Autokaupan muutos
Asiakasymmärrys
18.09.2018

Ostokäyttäytymisen muutos vaikuttaa autokauppaan

Autokaupan muutoksesta on uutisoitu jo muutama vuosi, mutta tämän kevään ja kesän aikana eri toimijat ovat tulleet asian kanssa näkyvämmin esille.

Case Fonecta: Datasta asiakasymmärrykseen
Asiakasymmärrys
12.09.2018

Case Fonecta: Datasta asiakasymmärrykseen

Fonectan Liiketoimintajohtaja Vesa-Pekka Kirsi vieraili Markkinoinnin viikolla kertomassa, miten datasta kasvatetaan asiakasymmärrystä.

Markkinoinnin automaatio
Markkinointi
30.08.2018

Mikä ihmeen markkinoinnin automaatio?

TYÖNTEKIJÄN KYNÄSTÄ: Tiedätkö, mitä markkinoinnin automaatio on? Tai luuletko tietäväsi? Ehkä koet tekeväsikin sitä, onhan markkinoinnin automaatiosta puhuttu jo vuosia ja sen toimivuutta ja helppoutta on eri kanavissa kovasti hehkutettu.

Online- ja offline-data
Asiakasymmärrys
21.08.2018

Miksi asiakkaista kannattaa kerätä tietoa?

Nykypäivänä asiakkaiden tietojen kerääminen voi saada helposti negatiivisen sävyn. Koetaan, että tietojen kerääminen loukkaa yksityisyydensuojaa, tai että yritykset saattavat saada asiakkaista arkaluontoisia tietoja.

Jukinen sektori ja asiakasymmärrys
Julkinen sektori
15.08.2018

Julkinen sektori: näin lisäät asiakasymmärrystä

TYÖNTEKIJÄN KYNÄSTÄ: Kymmenessä vuodessa julkinen ja kolmas sektori ovat tottuneet käyttämään ennen vierastettua a-sanaa: Asiakas. Sanassa ei ole mitään pahaa: asiakashan on ihminen, jolla on sinulle asiaa.

Tilaa uusimmat sisällöt!
Haluaisitko saada uusimmat sisällöt suoraan sähköpostiisi kerran kuukaudessa?
Verkkosivustollamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi sekä mainosten näyttämiseksi. Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa evästeistä
OK