Data ei ole itseisarvo. Data tuottaa arvoa vasta, kun se ohjaa toimintaa. Mitä tietoja keräät asiakkaistasi ja onko yrityksesi asiakasrekisteri ajan tasalla? Rikastatko asiakasrekisteriäsi ja jos kyllä, niin millä tiedoilla? Pystytkö ennakoimaan asiakkaidesi tulevaa käyttäytymistä? Entä tiedätkö minkälaisia kävijöitä verkkosivuillasi vierailee?
Alla esittelemme keinoja, joiden avulla pystymme auttamaan yritystäsi muuttamaan datan asiakasymmärrykseksi ja sitä kautta tehokkaasti kohdennetuiksi myynnin ja markkinoinnin toimenpiteiksi.
Asiakastieto on yrityksen tärkeimpiä pääomia, mutta vain oikein hyödynnettynä. Ajantasainen ja kattava asiakasrekisteri toimii asiakasymmärryksen ja asiakkuuksien arvon kasvattamisen perustana.
Rikasteet ovat yksittäisiä asiakasta koskevia hyödyllisiä lisätietoja, joita voimme liittää yrityksesi asiakasrekisteriin. Rikasteet ovat kullanarvoisia asiakasymmärryksen muodostamisessa ja markkinointiviestinnän kohdentamisessa.
Mitä saadaan, kun yhdistetään monipuoliset tietolähteet, uusimmat tilastolliset menetelmät ja rautainen analytiikkaosaaminen? Helppokäyttöisiä tilastollisia ennusteita, jotka selittävät ja ennustavat asiakkaiden käyttäytymistä.
Asiakasrekisterin analysoinnin avulla ymmärrät keitä ja millaisia asiakkaasi ovat - voit esimerkiksi löytää erottavia tekijöitä hyvin ja heikosti tuottavien asiakkaiden välillä, tai nykyisten ja entisten asiakkaiden välillä.
Palveluitamme käyttää kuukausittain noin miljoona kirjautunutta käyttäjää. Fonecta Audience Insights -palvelun avulla ymmärrät, minkälaiset henkilöt käyvät sivustollasi. Tiedon avulla räätälöit ja kohdennat viestisi tehokkaammin.