Rakennuspalvelu P & P Heikkinen sai lisää näkyvyyttä mainoskampanjoiden avulla

Rakennuspalvelu P & P Heikkisen tavoite oli löytyä hakukoneista juuri oikeilla hakutermeillä ja markkinoida tehokkaasti yrityksen rakentamaa uutta rivitalokohdetta.

Yrityksen löydettävyyttä hakukoneissa alettiin parantaa pitkäjänteisesti ja kokonaisvaltaisesti. Bannerikampanjalla kasvatettiin tietoisuutta yrityksestä. 

Parempi näkyvyys poiki yhteydenottoja

Yrityksen löydettävyyttä Fonecta.fi-, Finder.fi- ja Fonecta Caller -palveluissa on parannettu jatkuvasti. Kevään 2017 ja 2018 välisenä aikana yritykselle on tuotettu lisää suoria yhteydenottoja 2,5 kertaa enemmän kuin vuotta aikaisemmin. Lisäksi käyntejä yrityksen profiilisivulla sekä hakutulosnäyttöjä Fonectan hakutuloksissa on kaksi kertaa enemmän kuin aiempana vuonna.

Google-mainonta tavoittaa asiakkaat

Google-hakusanamainontaa on kasvatettu ajan kuluessa. Mainonnan avulla verkkosivuille on tuotu keskimäärin 150 potentiaalista asiakasta kuukaudessa ja saatu 1 900 mainosnäyttöä kuukausittain.

Google Displayn ja remarketing-mainonnan avulla uudiskohteen mainosta (aikavälillä 1-4/2018) on näytetty yli 600 000 kertaa, joista noin 1 800 asiakasta on saatu tutustumaan kohteeseen tarkemmin.

Tilaa Fonectalta digimarkkinointi yrityksesi tarpeen mukaan - ota yhteyttä! 

0