Plusprint: Chatin avulla liidejä ja nopeaa asiakaspalvelua

Plusprint tarvitsi tehokkaan keinon jatkuvaan uusien asiakkaiden hankintaan. Asiakkaiden yhteydenottopyyntöihin ei pystytty reagoimaan tarpeeksi nopeasti, joten asiakkaille haluttiin vastata nopeammin. 

Lisäksi Plusprint tarvitsi parhaita mahdollisia liidejä kaupan tekoon. Myös asiakaspalvelun parantaminen oli tärkeää: haluttiin tarjota hyvää asiakaspalvelua silloin, kun asiakkaille parhaiten sopii. Vastauksia asiakkaiden kysymyksiin piti pystyä antamaan nopeasti ja tehokkaasti niin, etteivät yhteydenottopyynnöt kasaannu.

Chat lisäsi kauppaa ja nopeutti asiakaspalvelua

Ratkaisuksi valittiin Fonecta Chat -palvelu. Chatin käyttöönotto vakuutti nopeasti: asiakkaat saivat palvelua heti halutessaan, ja todella suuresta osasta chat-keskusteluja saatiin myyntiliidejä, joista tehtiin kauppaa.

Tiesitkö että Fonectan tarjoama digimarkkinointi onnistuu kattavasti yrityksen erilaisten tarpeiden mukaan? Löydämme parhaat markkinoinnin kanavat asiakkaillesi - ota yhteyttä! 

0