Plusprint: Nopeaa asiakaspalvelua ja liidejä chatin avulla

Haaste

Asiakkaiden yhteydenottopyyntöihin ei pystytty reagoimaan tarpeeksi nopeasti vaan asiakkaille haluttiin vastata nopeammin. 

Ratkaisu

Fonecta Chat

Tulokset

Plusprint tarvitsi tehokkaan keinon jatkuvaan uusien asiakkaiden hankintaan. Tarvittiin parhaita mahdollisia liidejä kaupan tekoon. Myös asiakaspalvelun parantaminen oli tärkeää: haluttiin tarjota hyvää asiakaspalvelua silloin kun asiakkaille parhaiten sopii. Vastauksia asiakkaiden kysymyksiin piti pystyä antaa nopeasti ja tehokkaasti, niin etteivät yhteydenottopyynnöt kasaannu. Chatin käyttöönotto vakuutti nopeasti: asiakkaat saivat palvelua heti halutessaan, ja todella suuresta osasta chat-keskusteluja saatiin myyntiliidejä, joista tehtiin kauppaa.

Tiesitkö että Fonectan tarjoama digimarkkinointi onnistuu kattavasti yrityksen erilaisten tarpeiden mukaan? Löydämme parhaat markkinoinnin kanavat asiakkaillesi - ota yhteyttä! 

0