LinkedIn-partnerit tarjoavat apua kumppaneilleen

Miksi valita partneri Linkedin-markkinointiin?

Yhteisöt ja yhteisöllisyys ovat nyt tärkeämpiä kuin koskaan. Yhteisöt antavat meille resursseja, tukea ja rohkaisua, jota modernissa työmaailmassa yhä enemmän tarvitsemme. Yhteisöt ovat tukenamme silloinkin, kun työskentelemme kotoa – kollegojen, muiden verkostomme jäsenten ja kumppaniemme tuki auttaa meitä saavuttamaan tavoitteemme.

LinkedIn perustettiin auttamaan markkinoinnissa menestymisessä

Erityisesti markkinoinnissa yhteisö on yksi tärkeimmistä vahvuuksistamme. Kun LinkedIn Marketing Partner -ohjelma vuonna 2014 perustettiin, oli tavoitteena silloin nimenomaan vahvan ja toimivan kumppaniverkoston – yhteisön – luominen. Tavoitteena oli luoda ja ylläpitää markkinointipartnereiden verkostoa, joka kaikin tavoin auttaa markkinoijia menestymään LinkedInissä.

Siitä lähtien LinkedInin markkinointipartnerit, kuten Fonecta, ovat auttaneet tuhansia markkinoinnin ammattilaisia suunnittelemaan, toteuttamaan ja mittaamaan kampanjoitaan entistä tehokkaammin. Nykyään jo yli yksi viidestä markkinoijasta käyttää partneria parantamaan LinkedInin kautta saamaansa ROI:ta.

Etua partnerin kanssa työskentelystä

Jos et vielä ole käyttänyt partneria LinkedIn markkinointisi apuna, kannatta viimeistään nyt aloittaa. Kun maailma ympärillämme muuttuu tavalla, jota emme osanneet kuvitellakaan, olemme me partnerina apunasi. Me autamme sinua kohtaamaan uusia haasteita, pysymään tuottavana, autamme raivaamaan esteitä hyvän työnteon edestä sekä rakentamaan joustavuutta liiketoimintaasi.

LinkedIn kehittää jatkuvasti partneritoimintaansa, tuoden mukaan uusia ominaisuuksia ja elementtejä, joiden avulla markkinointia tekevien on entistä helpompi löytää LinkedIn-mainonnasta juuri ne itselleen parhaat ratkaisut. LinkedIn-partnerien avulla mm. kasvatat brändiäsi, konvertoit liidejä ja mittaat investointisi vaikutusta.

LinkedIn-partnerit auttavat kolmella tavalla

1. Teknologiset kyvykkyydet. Teknologiapartnereilla on pääsy LinkedIn Marketing Solutions API:in, jota hyödyntämällä he voivat rakentaa omia työkaluja markkinoijien käyttöön.

2. Rakennamme asiakasarvoa yhdessä LinkedInin kanssa. LinkedIn-partnereilla on pääsy laajaan valikoimaan resursseja aina tuotekoulutuksista asiakasymmärrykseen – näiden avulla tuotamme asiakkaillemme - sinulle - heidän odottamiaan tuloksia.

3. Partnerit työskentelevät yhteisönä. Osana yhteisöä sinulla on laaja valikoima eri ratkaisuja LinkedIn-markkinointiisi. Partnerien verkosto tukee toisiaan: jos yhden kumppanin ratkaisut eivät riitä, auttaa toinen kumppani ratkaisemaan asiakkaasi haasteen.

Päivityksiä LinkedIn Marketing Partner -ohjelmaan

LinkedIn on päivittänyt LinkedIn Marketing Partner -ohjelmansa erityisominaisuuksia, joten on entistä helpompaa saada tukea juuri siihen osaan liiketoimintaasi, jota haluat markkinoinnin avulla kehittää. Markkinoinnin aloittaminen niille, joille LinkedIn partneriyhteisö on uusi tuttavuus, on tehty entistä helpommaksi.

Yleisöt – Markkinoinnin tehokkuuden kehittämisessä kohdentaminen on avainasemassa. Partnerin avulla voit hyödyntää partnerin tarjoamaa dataa tai käyttää omaa dataasi Campaign Managerissa LinkedInin natiiveja kohdennuskyvykkyyksiä tehostamaan.

Kampanjan hallinta – LinkedIn-mainonta tarjoaa laajan määrän mahdollisuuksia kokeilemiseen ja kampanjoiden optimointiin. Oikea partneri auttaa sinut alkuun, auttaa skaalaamaan mainontaasi tehokkaasti ja parantamaan tuottoa sijoituksellesi (ROI). Jos haluat hallinnoida kampanjaasi itse, saat partnerilta hyötyä erilaisista toiminnallisuuksista kuten mainonnan monikanavainen hallinta ja ABM (Account Based Marketing).

Liidituotanto – Liidituotannon käynnistäminen partnerin avulla voi olla nopein ja helpoin tapa saada arvoa investoinnille. Partneri ohjaa saapuneet liidit suoraan haluamaasi alustaan, jolloin säästyt manuaaliselta liidilistojen lataamiselta ja voit keskittyä liidien hoitamiseen ja myyntityöhön.

Raportointi ja ROI – On vaikeaa ymmärtää mainonnan toimivuutta ja optimoida kampanjoita ilman selkeää raportointia. Partneri auttaa sinua rakentamaan kestävän LinkedIn-mainonnan raportoinnin, jota on helppo ymmärtää ja joka tukee muita markkinoinnin toimenpiteitäsi. Raportointi antaa kokonaisvaltaisen näkymän kampanjan toimivuuteen ja ROI:n visualisointiin.

Asiakasymmärrys – Oikean sisällön kohdistaminen oikealle kohderyhmälle markkinoinnin strategiaa ja taktiikkaa tukien voi olla haastavaa. Partnerin kanssa kartoitat oikeat viestit, joiden avulla rakennat sisällöt ja kampanjasi LinkedIniin.

Tilaa maksuton opas ja aloita LinkedIn-markkinointi

0 0