Fonecta on mukana kevään 2020 Best Seller Competitionissa!

Korkeakoulujen myynnin opiskelijat kilpailevat jälleen ensi vuonna parhaan myyjän tittelistä. Haaga-Helian järjestämän kilpailun sponsoreita ovat Lime Technologies, Fonecta, Canon, Lindström sekä Academic Work. 

“Best Seller Competition on loistava tapahtuma yrityksille, joissa myynnin osaaminen ja kehittäminen, sekä myyntityön arvostuksen nostaminen ovat keskiössä. On tärkeää, että Fonecta on mukana tukemassa uusien myynnin ammattilaisten kehitystä. Kilpailu tarjoaa paitsi katsauksen myyntikoulutuksen nykytilaan, varmasti myös uusia ajatuksia oman organisaatiomme taitojen kehittämiseen”, kertoo Fonectan toimitusjohtaja Mari Eklund

Best Seller Competitionissa kilpaillaan vuosittain siitä, kuka myynnin korkeakouluopiskelijoista suoriutuu parhaiten vaativan henkilökohtaisen yritysmyynnin asiakastapaamisessa. Haaga-Helian lisäksi kisaan osallistuu opiskelijoita Turun, Kaakkois-Suomen, Jyväskylän ja Tampereen ammattikorkeakouluista. Finaalissa on mukana neljä alkueristä jatkoon päässyttä kilpailijaa, joista yksi kruunataan voittajaksi.

Kisassa mukana olevat yritykset haluavat nostaa ammattimaisen myyntityön arvostusta Suomessa sekä lisätä positiivista mielikuvaa myynnistä, koska myyntityö on vaativaa ja hyvistä myyntityön osaajista on pulaa Suomessa. 

Seuraava Best Seller Competition järjestetään Haaga-Helian Pasilan kampuksella 16.4.2020 ja kilpailun johtajana toimii Pirjo Purovesi.

Fonecta tarjoaa yrityksille tehokkaat digitaaliset ratkaisut verkosta löytymiseen, markkinointiin sekä parempaan asiakasymmärrykseen. Palveluvalikoima kattaa kaikki ostoprosessin eri vaiheet aina mielenkiinnon herättämisestä ostoon ja sitouttamiseen. Fonectan missio on auttaa suomalaisia yrityksiä parantamaan digitaalista kilpailukykyään. Fonecta työllistää viidellä paikkakunnalla yhteensä n. 350 asiantuntijaa, jotka palvelevat 36 000 yritysasiakasta ympäri Suomen.

0 0