Data ja kohdentaminen markkinoinnissa -opas

Miten asiakaskokemusta voidaan ohjata tiedon avulla? Miten rakennetaan sellaista sisältöä, jonka asiakas kokee arvokkaaksi? Miten markkinoinnin automaatiosta ei tule spam-konetta, joka häiriköi asiakasta sähköpostissa ja tulee silmille turhana display-mainontana?

Vastaus löytyy hyvästä asiakasymmärryksestä ja laadukkaan sisällön oikea-aikaisesta tarjoamisesta. Markkinointiviestinnän tehokkaassa kohdentamisessa on merkittäviä hyötyjä sekä kuluttajalle että yritykselle. Kuluttaja kokee itselleen kiinnostavien tuotteiden mainonnan miellyttävämpänä kuin muiden tuotteiden mainonnan, yrittäjä puolestaan saa parempia tuloksia, kun mainonta saavuttaa oikean kohderyhmän.

Tässä oppaassa kerromme, miten asiakaskokemusta voi ohjata tiedon avulla ja miten palvelet asiakkaitasi paremmin hyödyntämällä dataa markkinoinnissa. Edellytyksenä ovat laadukas asiakastieto ja oikea-aikaisesti tarjotut sisällöt.

0 0