Case: katsastusprosessin tehostaminen datan avulla

Kokemuksia Fonectasta: HelppoKatsastuksen katsastuskutsuprosessi uudistettiin datan ja analytiikan avulla. Uudella pisteytysmallilla saatiin parannettua katsastuskutsujen tehokkuutta merkittävästi.

HelppoKatsastuksen digitaalista markkinointia kehitettiin kerätyn datan ja analytiikan avulla. Ensimmäinen merkittävä muutos tehtiin perinteisenä kirjesuorana toteutettaviin katsastuskutsuihin, jossa kutsuprosessia kehittämällä päästiin jopa tuplasti parempiin tuloksiin. Pienemmillä kutsumäärillä saatiin enemmän autoja katsastuksiin ja kutsujen lähettämisestä tuli samalla kustannustehokkaampaa, kun kutsut tavoittivat autolijat, jotka tulevat katsastukseen todennäköisimmin.

”Fonecta pystyy tarjoamaan asiakkaalle sekä parhaat asiantuntijat että hyvät työkalut.”
/ Tuomo Luoma, toimitusjohtaja

0 0