Autotalo Lohja Oy: Yrityksen hakutulosnäytöt nousuun

Haaste

Autotalo Lohja Oy:n haasteena oli yrityksen heikko verkkonäkyvyys. Yrityksen tiedot eivät olleet kattavasti Internetissä. Ongelma konkretisoitui, kun kiinnostuneet asiakkaat eivät löytäneet yritystä verkosta.

Ratkaisu

Yrityksen verkkolöydettävyys laitettiin kuntoon Fonecta Kontaktin avulla. Palvelun avulla Autotalo Lohjan tiedot, kuten osoite, puhelinnumero ja aukioloajat voitiin lisätä yli 20 Internetin kanavaan. Näin tiedot ovat ajan tasalla aina niissä kanavissa, joista asiakkaat tietoa etsivät. Lue lisää Fonecta Kontaktista.

Tulokset

Fonecta Kontaktin avulla yrityksen sijoitus hakutuloksissa on nyt selvästi keskimääräistä parempi, jolloin kiinnostuneet asiakkaat löytävät Autotalo Lohjan tiedot vaivattomasti. Lisäksi yrityksen eri vastuuhenkilöiden omat yhteystiedot löytyvät myös selkeästi Fonecta.fi -, Finder.fi- ja Fonecta Caller -palveluista.

Lue lisää Fonectan kattavasta digimarkkinoinnin tarjoamasta.

0