Fonecta Caller

Fonecta Caller näyttää kuka soitti – ja paljon muuta

Jo yli miljoonaan älypuhelimeen ladattu Fonecta Caller on yksi Suomen suosituimmista hyötysovelluksista. Sen käyttö on ilmaista kun kyseessä on numerohaku, henkilöhaku, osoitehaku, yrityshaku ja palveluhaku. Fonecta Callerin ansiosta suomalaiset yhteystiedot yrityksistä ja yksityishenkilöistä kulkevat aina mukanasi – se on kuin numeropalvelu tai puhelinluettelo taskussasi. Kun tuntematon numero soittaa, katso Fonecta Callerista kenen numero on kyseessä. Android-puhelimilla jopa näet soittajan tiedot etukäteen, ennen kuin vastaat puheluun.

Fonecta Calleriin on tuotu yhteystietojen hakemiseen ja hallintaan käteviä ominaisuuksia. Tallenna-ominaisuuden avulla haet yhteystiedot ja tallennat ne kätevästi puhelimeesi yhdellä napin painalluksella. Puhelinmuistion päivitysominaisuudella tuot ajantasaiset osoitetiedot kaikkiin puhelimeesi tallennettuihin yhteystietoihin – niin ikään yhdellä napinpainalluksella.

Lataa Fonecta Caller puhelimeesi sovelluskaupasta. Rekisteröitymismaksun (0,25 € kertamaksu) jälkeen sovelluksen käyttö on maksutonta.

 

Osoitetietojen haku

Jos haluat vain etsiä nopeasti osoitetietoja, onnistuu se myös selaimella Fonectan hakupalvelusta.

 

Ajoneuvotietojen haut


Ajoneuvotietojen haun maksu suoritetaan mobiililaitteen sovelluskaupan kautta. Mikäli haku ei tuota tulosta tai epäonnistuu muusta syystä, tilille palautetaan maksuton haku.


Haulla saat tietoosi ajoneuvon merkin, mallin sekä omistajan ja/tai haltijan nimen ja kotipaikkakunnan. Saat tietoosi myös esimerkiksi auton moottorin tilavuuden, käyttöönottopäivämäärän, viimeisimmän päivämäärän jolloin ajoneuvo on katsastettu hyväksytysti, sekä seuraavan katsastusajankohdan.


Sisällön tuottaa Traficom.

 

Ajoneuvohakuja voit tehdä myös selaimella Fonectan rekisterinumerohaussa.


Yrityksen tiedot Fonecta Callerissa


Jos haluat muokata yrityksesi tietoja Fonecta Callerissa, teet sen helposti Oma Fonecta -palvelussa.

 

Kirjaudu Oma Fonectaan > 

Fonecta on Suomen suurin markkinoinnin palvelutalo

 

Fonectan avulla kasvatat yrityksesi näkyvyyttä, lisäät myyntiä ja tehostat uusiasiakashankintaa. Löydät kaikki tarvitsemasi digimarkkinointipalvelut helposti saman katon alta, palvelut kuten:

  • Hieronta- ja hyvinvointipalvelu Flexori
    07.12.2021
    Kärkipaikka takaa hyvän näkyvyyden Fonectan hakupalveluissa

    Hieronta- ja hyvinvointipalvelu Flexorin toimipiste on Varkaudessa yrittäjä Jari Luukkosen kodin yhteydessä. Monipuolisia hierontapalveluita tarjoavan yrityksen asiakkaat tulevat Varkauden lisäksi pääsääntöisesti Joroisista ja Leppävirralta. Asiakkaita on riittänyt mukavasti koko yritystoiminnan ajan ja siksipä Jarin toiminta onkin laajentunut aikoinaan sivutoimisesta kokopäiväiseksi.

    Suosituimpia Hieronta- ja hyvinvointipalvelu Flexorin palveluita on klassisen ja urheiluhieronnan lisäksi Neurosonic-värähtelyhoidot, mutta Jarilla on hallussa kokonaisvaltaisesti myös muut kehon hyvinvointiin liittyvät asiat.

    Verkossa tapahtuva markkinointi on tehokkainta

    Jari Luukkonen on kartoittanut asiakkaidensa hakutottumuksia aktiivisesti vuosien saatossa ja päätynyt sitä kautta sähköiseen markkinointiin. Fonecta valikoitui markkinointikumppaniksi tunnettuutensa ansiosta. Jari on ollut tyytyväinen tiiviiseen yhteistyöhön Fonectan kanssa. Meiltä saatu apu ja uudet ideat ovat todella tärkeitä juttuja, minkä vuoksi yhteistyö on turvallista ja inspiroivaa.

    Tällä hetkellä Hieronta- ja hyvinvointipalvelu Flexorilla on Fonectan kautta kotisivut, mutta myös Kontakti-näkyvyys Fonectan palveluissa (Fonecta.fi, Finder.fi, Fonecta Caller ja Numeropalvelu 020202). Tiedot ovat ajan tasalla myös kumppaniverkostoissa näkyvyyden ansiosta.

    Kuinka kattavasti yrityksesi tiedot löytyvät netistä? Testaa maksutta!

    Kärkipaikka on vapauttanut aikaa liiketoiminnalle ja asiakkaiden hyvinvoinnin edistämiselle.

    Erityisen tehokkaaksi ja kannattavaksi Jari on havainnut Fonecta.fi- ja Finder.fi-palveluissa sekä Fonecta Caller -sovelluksessa toimivan Kärkipaikan, jonka ansiosta Hieronta- ja hyvinvointipalvelu Flexorin tiedot ovat hakutulosten kärjessä jo pian toista vuotta haettaessa hierontaa Varkauden alueelta.

    ”Kärkipaikan ansiosta yhteydenotot ovat lisääntyneet ja asiakkaat ovat kertoneet, että löydettävyys on erinomainen”, kertoo Jari.

    Raportti kertoo samaa, Hieronta- ja hyvinvointipalvelu Flexorin tiedot listautuvat hierontaa etsivien tuloksiin kuukausittain yli sata kertaa. Hienoa!

    ”Kärkipaikka on kannattava ja vapauttaa resursseja muusta markkinoinnista.” - Jari Luukkonen, Hieronta- ja hyvinvointipalvelu Flexori

    Hieronta- ja hyvinvointipalvelu Flexorilla on Fonectan kautta Kontakti-näkyvyys ja kotisivut. 

    Haluatko kasvattaa yrityksesi näkyvyyttä ja lisätä myyntiä digimarkkinoinnin palveluidemme avulla? Jätä yhteydenottopyyntö

    Lue lisää
  • Lataa Yrittäjän opas - Toimivien kotisivujen ABC
    07.12.2021
    Lataa yrittäjän opas toimivien kotisivujen rakentamiseen

    Erityisesti uusien asiakkaiden hankita on huomattavasti vaikeampaa, jos yrityksellä ei ole verkkonäkyvyyttä. Vain harvoin puskaradio voi paikata verkkosivujen jättämän aukon markkinoinnissa. Jos yrityksellä ei siis vielä ole kotisivuja on ne syytä hankkia – ja äkkiä!

    Lue lisää
  • Grundium Ocus pöydällä ja patologi tutkii iPadilla näytteitä
    02.12.2021
    Tampereelta maailmalle LinkedIn-mainonnalla

    Grundium Oy on terveysteknologian edelläkävijä. Tamperelainen kasvuyritys suunnittelee, valmistaa ja markkinoi kehittämäänsä digitaalista mikroskooppiskanneria, joka helpottaa patologien työtä ja nopeuttaa sairaanhoitoa.

    ”Esimerkiksi rintasyövän tutkinnassa tyypillisesti otetaan näyte, jonka patologi tutkii. Jos sairaalassa ei ole patologia paikalla, kudosnäyte lähetetään patologille analysoitavaksi. Sitten lääkäri ja potilas jäävät odottelemaan tuloksia päivä- tai jopa viikkokausiksi. Pienikokoinen ja tarkka Grundium Ocus® -skannerimme kuvaa kudos- ja nestenäytteet digitaalisesti ja patologi voi tarkastella niitä nettiyhteyden yli missä tahansa – tarvittaessa vaikka kesken leikkauksen – ja siten diagnoosi voi valmistua päivien sijaan varttitunnissa,” havainnollistaa Grundiumin markkinointijohtaja Mikko Malmivaara suomalaisen innovaation hyödyt.

    Digitaalinen markkinointi mahdollistaa kansainvälisen kasvun myös poikkeustilanteessa

    Hervannassa sijaitseva Grundium on vasta kuusivuotias yritys, mutta työllistää syksyllä 2021 jo lähes 50 henkilöä. Tarkkaan valitut komponentit tilataan ympäri maailmaa, mutta kokoonpano tehdään Suomessa. Markkinat ovat lähes kokonaan ulkomailla.

    ”Päämarkkinamme ovat laboratoriopalveluita tarjoavat yritykset lähinnä Pohjois-Amerikassa ja Keski-Euroopassa. Koronan takia esimerkiksi Yhdysvaltoihin on ollut haastavaa päästä tapaamaan potentiaalisia asiakkaita kasvotusten ja tämän tyyppisiä arvokkaita terveysteknologian hankintoja ei ainakaan vielä osteta verkon kautta,” avaa Mikko lähtötilannetta.

    Kansainvälistä B2B-liiketoimintaa tekevälle yritykselle kohderyhmän ja markkinan ymmärtäminen ovat markkinoinnin suunnittelussa tärkeä vaihe.

    ”Kohderyhmämme on jatkuvan työkiireen myötä asenteeltaan konservatiivista. Lähes kaikki muutos sekä prosesseissa että työvälineissä on heille lähtökohtaisesti haastavaa. Toimialalla ostoprosessit ovat pitkiä ja vuorovaikutteisia. Pandemian aikana potentiaalisia asiakkaita on ollut helpompi saada kiinni digitaalisilla kanavilla, koska aiemmin kohderyhmä käytti enemmän aikaa työmatkoihin. Olen silti yllättynyt, miten paljon he viettävät aikaa sosiaalisessa mediassa”, tiivistää Mikko näkemyksensä asiakaskunnastaan.

    B2B-kohdentaminen ainutlaatuista LinkedInissä – mainostili Fonectalta nopeasti ja maksuttomasti

    Grundium Ocus®40 ilmassa miehen kädessä toimistossa

    Eri maissa ja kohderyhmissä vaihtelevat digitaalisten kanavien käyttötottumukset. Grundiumillakin harkittiin useampaa eri sosiaalisen median alustaa ensisijaiseksi markkinointikanavaksi, mutta LinkedIn osoittautui mainonnan kohdennusmahdollisuuksien takia kiinnostavimmaksi.

    ”Aloitin omatoimisesti LinkedIn-mainonnan tekemisen keväällä 2021. Samoihin aikoihin tiimissäni aloitti Tuomo Lampela digitaalisen markkinoinnin päällikkönä. Päätimme yhdessä ottaa yhteyttä Fonectaan ennen kuin panostamme LinkedIn-markkinointiin enemmän. Tuomolla oli entuudestaan kokemusta Fonectasta, mutta halusin itse kuulla LinkedIn Marketing Solutions -kumppanin tarjoamista hyödyistä”, kertoo Mikko yhteistyön harkintaa.

    Kesäkuussa Mikko ja Tuomo pyysivät etäpalaverin Fonectan LinkedIn-asiantuntijan kanssa. Vielä saman kuun aikana oli Fonectan LinkedIn-mainostili avattuna ja tilillä ensimmäinen kampanja käynnissä. Malmivaara yllättyi yhteistyön aloittamisen (onboarding) helppoudesta ja nopeudesta.

    ”Meillä oli LinkedIn-mainostili entuudestaan, joten olin hieman epäileväinen tästä muutoksesta. Fonectan mainostilin avaaminen ei kuitenkaan muuttanut Campaign Managerin käyttöä mitenkään tai edes maksanut mitään. Velvoitteiden tilalle tulikin mutkattomuutta ja ensiluokkaista asiantuntemusta”, hehkuttaa Mikko Fonectan LinkedIn-mainonnan palveluita.

    Mainostili kannattaa avata Fonectan kautta, koska se helpottaa niin markkinointia kuin taloushallintoa. Muitakin hyötyjä sisältyy maksuttomaan tiliin.

    ”LinkedIn OM -mainostilin avaaminen Fonectalta syrjäytti yritysluottokorttimme käytön ja vähensi kirjanpidollista kuittirumbaa, koska LinkedIn-mainontaan käyttämämme kulut veloitetaan kuukausittain koontina verkkolaskulla Fonectalta. Hallinnollistakin hyötyä tärkeämpää meille on ollut saamamme asiantuntemus ja inhouse-markkinointitiimimme osaamisen lisääntyminen LinkedIn-markkinoinnista”, tiivistää Tuomo hyötyjä.

    Haluatko kuulla lisää LinkedIn-mahdollisuuksista?

    Fonecta auttoi Grundiumia viemään LinkedIn-markkinoinnin uudelle tasolle

    Vaikka markkinointibudjetti on kasvanut onnistuneiden kampanjoiden myötä, Grundiumin liiketoiminta on kapealla markkinalla. Potentiaalisten asiakkaiden löytäminen on yksi haaste, mutta lisäksi mainosten pitäisi myös herättää mielenkiinto ja valittujen mainosmuotojen saada kohdeyleisössä aikaan haluttua toimintaa ostopolun kussakin vaiheessa.

    ”Fonectan LinkedIn-asiantuntija on sparrannut meitä koko yhteistyön ajan – markkinoinnin mittareiden asettamisesta luoviin ydinviesteihin. Käymme avoimesti Fonectan kanssa läpi kampanjaraportit, analysoimme markkinointiamme ja suunnittelemme tulevaa. Olemme oppineet, miten LinkedIn-mainonnalla voi saman aikaisesti rakentaa brändille tunnettuutta ja optimoida liidihankintaa. Parasta on kuitenkin jatkuva oman ymmärryksen kasvaminen LinkedInistä markkinointikanavana ja markkinointitoimenpiteidemme tuloksellisuuden positiivinen kehittyminen. Fonectalta saa asiantuntevaa, henkilökohtaista ja suomenkielistä palvelua”, kehuvat Mikko ja Tuomo yhteistyötä.

    Grundium pärjää jo nyt markkinoinnissa – kansainvälinen kohderyhmä tavoitetaan tehokkaasti. Seuraava askel on markkinoinnin panostusten lisääminen ja toimenpiteiden laajentaminen.

    ”LinkedIn on meille tärkeä. Odotan Fonectan kasvavan yhdessä Grundiumin kanssa. Yhteistyömme tulee tiivistymään entisestään, koska Fonectalta saamamme asiantuntemus tukee voimakasta kasvutavoitettamme”, avaa Tuomo tulevaisuuden odotuksiaan.

    Tarvitsetko apua kansainvälisen kohderyhmän tavoittamisessa? Jätä yhteydenottopyyntö

    Lue lisää