Taktinen mainonta LinkedInissä -opasTaktinen mainonta LinkedInissä -opas

Tilaa LinkedIn-opas taktisesta mainonnasta

Opi kuinka tehdä tuloksekasta taktista mainontaa.

Tilaa opas

Sisältää muun muassa:

  • Mitä taktinen mainonta on: rooli ja työkalut LinkedInissä.
  • Markkinoinnin suppilo: miten yrityksesi voi löytää potentiaaliset asiakkaat ja kääntää yrityksestä kiinnostuneet ostajiksi, ja miten markkinoinnin onnistumista seurataan?
  • LinkedInin työkalut taktiseen mainontaan ja seurannan mittarit.
  • Kaikki olennainen LinkedIn Lead Gen Form -mainosmuodosta.
  • Taktisen mainonnan sisällöt: kuinka suunnitella sisällöt vastaamaan ostosuppilon vaiheita.
Sisällysluettelo

Tilaa opas sähköpostiisi

Taktisella mainonnalla tarkoitetaan ostoon tai muuhun ennalta määriteltyyn toimenpiteeseen tähtäävää mainontaa. Taktisessa mainonnassa mainoksen nähneen henkilön odotetaan aina tekevän jotain konkreettista, toisin kuin brändimainonnassa, jossa luodaan mielikuvaa yrityksestä. Taktiseen mainontaan liittyy olennaisesti tulosten seuranta ja kampanjan onnistumisen mittaaminen selkeästi määriteltyjen tavoitteiden kautta.

Tilaa alta maksuton oppaamme ja lue lisää taktisen mainonnan toteuttamisesta Linkedinissä!

Jos et näe lomaketta, tarkistathan mainosesto-ohjelmasi asetukset. Se voi estää lomakkeen latautumisen.

Nimi
Markkinointilupa*
Hidden
Tämä kenttä pitää olla jokaisessa lomakkeessa. Älä muokkaa tai poista kenttää.
Hidden
Hidden
Tämä kenttä pitää olla jokaisessa lomakkeessa. Älä muokkaa tai poista kenttää.
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden