fonectan yhteystiedot

Oma Fonecta

Oma Fonecta on itsepalvelukanava yrityksille, jossa voit muun muassa

  • päivittää maksutta yrityksestäsi julkaistavia tietoja Fonectan palveluissa (Fonecta Caller, Fonecta.fi, Finder.fi)
  • ladata laskukopioita
  • muuttaa laskutusosoitetta
  • katsoa tilaustietoja
  • tarkastella raportteja

Yritys­asiakaspalvelu

asiakaspalvelu@fonecta.com

Chat-palvelu avoinna 24/7
Oma Fonecta -itsepalvelukanava 24/7
Puh: 020 692 999, arkisin klo 9-15

Puheluiden hinnat 1.1. 2016 alkaen: soitto matkapuhelinliittymästä 8,35 senttiä / puhelu + 18,05 senttiä / min ja kiinteästä verkosta 8,35 senttiä / puhelu + 6,55 senttiä / min.

Tallennamme asiakaspalvelumme puhelut osapuolten asiointiin liittyvien oikeuksien turvaamiseksi. Käytämme tallenteita asiakaspalvelumme laadun ja osaamisen kehittämiseksi sekä petoksellisen toiminnan ehkäisemiseen. Tallentaminen tapahtuu tietoturvallisesti tietosuoja-asetuksen ja muiden säädösten puitteissa eikä tallenteita käytetä muihin tarkoituksiin eikä niitä luovuteta ulkopuolisille. Puheluiden taltiointeja käsittelevät vain siihen oikeutetut henkilöt, joita koskee vaitiolovelvollisuus.

Kuluttaja­-

asiakaspalvelu

kuluttajat@fonecta.com

029 3000 003, arkisin klo 9-15
(Puhelun hinta mpm/pvm.)

Numero- ja osoitetiedusteluissa palvelemme numerossa: 020202 (palveluhinnat) ja 02-soittoihin, sekä 02-laskutuksiin liittyvissä asioissa numerossa: 09 4272 0877 (mpm/pvm)

Tallennamme asiakaspalvelumme puhelut osapuolten asiointiin liittyvien oikeuksien turvaamiseksi. Käytämme tallenteita asiakaspalvelumme laadun ja osaamisen kehittämiseksi sekä petoksellisen toiminnan ehkäisemiseen. Tallentaminen tapahtuu tietoturvallisesti tietosuoja-asetuksen ja muiden säädösten puitteissa eikä tallenteita käytetä muihin tarkoituksiin eikä niitä luovuteta ulkopuolisille. Puheluiden taltiointeja käsittelevät vain siihen oikeutetut henkilöt, joita koskee vaitiolovelvollisuus.

SNOOBI-asiakaspalvelu

tuki.snoobi@fonecta.com

020 692 999, arkisin klo 9-15

Puheluiden hinnat 1.1. 2016 alkaen: soitto matkapuhelinliittymästä 8,35 senttiä / puhelu + 18,05 senttiä / min ja kiinteästä verkosta 8,35 senttiä / puhelu + 6,55 senttiä / min.

Tallennamme asiakaspalvelumme puhelut osapuolten asiointiin liittyvien oikeuksien turvaamiseksi. Käytämme tallenteita asiakaspalvelumme laadun ja osaamisen kehittämiseksi sekä petoksellisen toiminnan ehkäisemiseen. Tallentaminen tapahtuu tietoturvallisesti tietosuoja-asetuksen ja muiden säädösten puitteissa eikä tallenteita käytetä muihin tarkoituksiin eikä niitä luovuteta ulkopuolisille. Puheluiden taltiointeja käsittelevät vain siihen oikeutetut henkilöt, joita koskee vaitiolovelvollisuus.

Toimipaikat

Helsinki (pääkonttori): Televisiokatu 4, PL 202, 00241 Helsinki

Oulu: Sepänkatu 20, 90100 Oulu

Pori: Pohjoisranta 11 F, PL 506, 28101 Pori

Tampere: Satakunnankatu 18 A, 33210 Tampere

Turku: Joukahaisenkatu 1, 20520 Turku

Yhteystiedot medialle

Oletko median edustaja? Vastaamme tiedotusvälineiden yhteydenottoihin Fonectan viestinnässä (viestinta@fonecta.com).


Löydät viimeisimmät tiedotteemme täältä.

AiNA – Fonectan automaattinen chat- ja puhelinpalvelija

Jos sait soiton numerosta 09 4255 1115, automaattinen chat- ja puhelinpalvelijamme AiNA yritti tavoittaa sinua.

AiNA auttaa fonectalaisia ihmiskollegoitaan pitämään huolta Fonectan yritysasiakkaista. AiNA soittaa asiakkaille automaattisesti ja varmistaa, että asiakkuuteen (esim. laskutukseen) liittyvät asiat ovat kunnossa. Automaattipuheluissa ei koskaan kysytä salasanoja tai PIN-koodeja.