Kotisivut, Google Hakusanamainonta, Yritysprofiili ja monta muuta palvelua...

Referenssit

Nanna Moilanen
New Nordic Oy

020202 Pro vapautti aikaa, vähensi stressiä ja lisäsi yrityksen asiakaspalvelutunteja

New Nordic Oy on yritys, joka rikastuttaa Suomen ravintolisämarkkinoita tuomalla maahan ruotsalaisen emoyhtiönsä New Nordic Healthbrands AB:n tuotteita. Ne perustuvat luonnon aineksiin, joilla on vankka tieteellinen näyttö elinvoiman lisäämisestä ja aktiivisen elämän edellytysten parantamisesta. Menekki on kasvussa ja yhteydenottoja riittää, joten yritys lähti mukaan 020202 Pro -palvelun maksuttomaan kokeiluun.

- Aktiivinen asiakaspalvelu on tärkeä osa toimintaamme. Vastaamme jatkuvasti sekä kuluttajien että luontaistuotekauppiaiden kyselyihin. Tuotteemme ovat myynnissä myös omassa verkkokaupassamme. Lisäksi teemme yhteistyötä jälleenmyyjien kanssa ja panostamme kattotason brändimainontaan, Nanna Moilanen kertoo.

Nannan työpäivä sisältää asiakaspalvelua, verkkotilausten käsittelyä sekä myynti- ja markkinointiaktiviteettien suunnittelua ja toteutusta.

- Lisäksi osa päivästä kuluu hallinnollisten tehtävien parissa.

New Nordic Oy:ssä annetaan arvoa asiakaspalvelulle

- Asiakaspalvelu on avainasemassa. Ilman sitä tuotteita tai yritystä ei ole mahdollista esittää positiivisessa valossa. Tänä päivänä se on todella tärkeää, sillä hyvä asiakaspalvelu luo hyviä asiakassuhteita ja kuluttajat ostavat siltä, jonka asiakaspalvelu on parempaa kuin kilpailijoilla. Automaattinen vastaaja ei palvele, eikä korvaa ihmistä, Nanna sanoo.

Nanna haluaakin pitää huolta, että New Nordicin asiakaspalvelu noudattaa tiettyjä periaatteita. Hyvän asenteen lisäksi tärkeää on tehokkuus ja ammattitaito.

- Meillä hyvään asiakaspalveluun kuuluu, että puheluihin ja sähköposteihin vastataan aina ystävällisesti, nopeasti ja asiantuntevasti. Sellaista yhteydenottoa ei ole olemassa, jota ei voisi hoitaa näiden periaatteiden mukaisesti, vaikka kyseessä olisi väärään numeroon soittanut henkilö, Nanna toteaa painavaan äänensävyyn.

020202 Pro -palvelu oli vastaus selkeään tarpeeseen ja käyttöönotto sujui mutkitta.

- Puhuttuani Fonectan myyntihenkilön kanssa oli itsestään selvää, että lähden maksuttomaan kokeilujaksoon. Yhteistyön aloitus oli vaivatonta ja se onnistui nopealla aikataululla. Palvelu on todella helpottanut yrityksen arkea, Nanna toteaa.

- Puhelinpalvelumme on ontunut resurssipulan takia, 020202 Pro on täydellinen ratkaisu haasteeseen. 020202 Pro:n avulla pystymme tarjoamaan asiakkaille entistä pidemmät palveluajat, sillä ennen palvelimme vain kymmenestä neljään, nyt 020202 Pro -asiakaspalvelijat vastaavat yhteydenottoihin kahdeksasta kuuteen. Siis neljä tuntia enemmän! Se on merkittävä lisä ja parannus, Nanna korostaa innoissaan.

Nanna on ollut tyytyväinen myös palvelun joustavuuteen ja siihen, miten se toimii hänen tarpeidensa mukaisesti.

Minulla on mahdollisuus ottaa tärkeimmät puhelut vastaan mihin aikaan päivää tahansa, asiakaspalvelija yhdistää ne minulle toiveideni mukaisesti. Ja vaikka en olisi toimistolla saan tärkeimmät tiedot heti tekstiviestinä ja voin reagoida välittömästi.

Yrittäjän toiveetkin toteutuvat

- Puheluihin vastataan juuri siten, kun on sovittu – ystävällisesti ja hyvällä palveluasenteella. Kaikki yhteydenotot kirjataan ja lähetetään minulle sähköpostitse tai tekstiviestinä, riippuen asian kiireellisyydestä. Aktiivinen yrittäjä onkin huomannut selkeitä parannuksia ajankäytössään ja työtuntiensa tehokkuudessa.

- Stressiä on vähemmän nyt, kun tiedän, että puheluihin vastaa henkilö automaatin sijaan. Palvelun käyttöönotto on myös tuonut tietynlaista vapautta ja joustavuutta työaikoihin ja henkilökohtaisiin työtapoihin. Ennen kävi usein niin, että puhuin tärkeää puhelua, jonka aikana muut asiakkaat eivät saaneet minua kiinni. Tämä pakotti minut aina reagoimaan heti, kun sain edellisen puhelun puhuttua. Nyt tällaisissa tapauksissa puhelut kääntyvät suoraan 020202 Pro:n asiakaspalvelijalle. Puheluiden merkintämahdollisuus on loistava ominaisuus palvelussa, sillä tiedän heti minkälaiset puhelut minua odottavat. Tätä nykyä minulla on myös parempi käsitys puheluiden kokonaismäärästä ja kyselyiden laadusta, Nanna kertoo.

Työtä riittää, ilman jatkuvaa puhelimeen vastaamistakin, ja asiakkaat ovat entistä tyytyväisempiä.

- Nyt pystyn keskittymään paremmin markkinointi- ja myyntiaktiviteetteihin jälleenmyyjiemme suuntaan. Voin myös liikkua enemmän, huolettomasti ja hyvällä omallatunnolla, sillä asiakkailtani on tullut pelkästään positiivista palautetta palvelusta, Nanna toteaa hymyillen.

Positiivisten kokemusten innoittamana Nanna suosittelee palvelua yrittäjäkollegoilleen varauksetta.

- Suosittelen 020202 Pro -palvelua kaikille yhden hengen firmoille. On epämiellyttävää ja stressaavaa miettiä, että montako puhelua menee hukkaan, kun olet kurssilla, sairaana tai lomalla. Kaikenlaisia tilanteita tulee.

Kolme neuvoa asiakaspalvelun ja tavoittavuuden kehittämiseen, Nanna Moilanen, New Nordic Oy:

  1. Muista, että on kysymyksiä, joihin muutkin kuin sinä pystyvät vastaamaan hyvällä ohjeistuksella. Ohjeistuksen tekeminen myös auttaa näkemään mitä kaikkea voi delegoida ja mikä on hoidettava itse.
  2. Myös asiakkaallasi on aika kortilla. Jokainen kuluttaja tai muu asiakas haluaa vastauksia, tai vähintään tiedon siitä, että milloin vastauksia voi saada.
  3. Asiakaspalvelun parantaminen ei tarkoita, että sinun pitäisi olla aina tavoitettavissa. Asiakaspalvelua ei myöskään paranna se, että olet itse huolissasi vastaamattomista puheluista. Eikä varsinkaan se, ettet voi lomailla tai sairastaa rauhassa.

Ari Hulkkonen, yrittäjä
Ari Hulkkonen Oy

Sekä asiakkaat että työntekijät saavat nyt pomon kiinni

Ari Hulkkonen Oy:n kymmenes toimintavuosi alkoi perustavanlaatuisella asiakaspalvelun laadun ja tavoitettavuuden parannuksella. Yrityksen puhelin soi sellaiseen tahtiin, että Hulkkonen päätti kokeilla 020202 Pro -palvelua.

- 020202 Pro koukuttaa, sanoivat Fonectalla. Uskaltauduin silti kokeilemaan, Hulkkonen naurahtaa.

Kokeilu kannatti, eikä Hulkkosella ole tuloksista muuta kuin hyvää sanottavaa.

Palvelu toimii loistavasti ja asiakaspalvelijat ovat jopa niin hyviä, että osa asiakkaistani on uskonut minun palkanneen oman asiantuntija-assistentin. Tein asiakkailleni gallupin, josta kävi ilmi, että he eivät uskoneet ulkopuolisen tekevän tätä palvelua.

Yli 20 henkeä työllistävä yritys rakentaa omakotitaloja ja loma-asuntoja suoraan yksityisille asiakkaille. Muita toiminnan alueita ovat remontointi, pienet maansiirtotyöt ja yksilölliset metalli- ja rakennuspeltityöt.

- Mieluiten teemme projekteja avaimet käteen -periaatteella, suunnittelusta toteutukseen. Pitkästä tavarasta rakentaminen on ydinosaamisaluettamme, Hulkkonen jatkaa.

Lisää aikaa ja huomiota asiakkaan tarpeille

Myös rakennusalalla pätee yleismaailmallinen laki: toiminnan on oltava asiakaslähtöistä.

- Asiakastyytyväisyys on se kaikkein tärkein asia yrittämisessä, ainoastaan sen avulla voi pärjätä näinä haastavina aikoina, Hulkkonen toteaa.

Arin päivästä suurin osa kuluukin asiakkaiden parissa.

- Tapaamisten lisäksi puhelimessa menee 3-4 tuntia joka päivä. Sähköpostin lukemiseen minulla ei yksinkertaisesti ole aikaa, sillä ajan autolla työn puolesta 70 000–100 000 kilometriä vuodessa. Puhelin on väline, jolla minut tavoittaa parhaiten – sen työntekijät ja vakioasiakkaat myös tietävät, Ari kertoo pilkettä silmäkulmassa.

Yhteistyön aloittamista sekä 020202 Pro -palvelun avaamista ja käyttöönottoa Hulkkonen kuvailee seuraavasti.

- Erittäin rentoa ja helppoa kaikin puolin. Kommunikaatio toimi joustavasti, puheluihini ja kysymyksiini vastattiin nopeasti ja yhteinen tapa toimia löytyi vaivattomasti.

Parempi tavoitettavuus lisäsi yhteydenottojen määrää

Tärkeä osa työpäivää on myös 10 kilometrin kävelylenkki, jolla Hulkkonen joko aloittaa tai lopettaa päivänsä. Muuten päivä kuluu työmaita kierrellen, tarvikkeita tilaten tai tekemällä laskelmia uusia urakoita varten. 020202 Pro:lle oli siis selkeä tarve ja sen tuoma hyöty on muuttanut Hulkkosen arkea.

- Työpäivieni tehokkuus on kasvanut, mutta toisaalta aikaa menee puhelimessa nyt jopa enemmän kuin ennen, koska tavoitettavuuteni on parantunut. Palvelu on helpotus ennen kaikkea minulle soittaville, sillä jatkuvasti varattuun numeroon soittaminen on todella turhauttavaa. Nyt 020202 Pro -asiakaspalvelija vastaa, välittää viestin minulle ja kertoo kaiken olennaisen informaation. Minä voin soittaa takaisin aina seuraavassa sopivassa hetkessä. Joitain asioita asiakkaideni kanssa he ovat jopa pystyneet ratkaisemaan ilman minua, eli palvelu toimii.

Pitkästä kokemuksestaan huolimatta Hulkkonen ei koe voivansa antaa sen kummempia neuvoja yrittäjäkollegoilleen tai yrittäjiksi aikoville.

- Olen huono neuvonantaja, koska niinhän se on, että jokaisen yrittäjäksi lähtevän on itse mietittävä ja ratkaistava omalla kohdaltaan miten firmaansa haluaa kehittää ja viedä eteenpäin. 020202 Pro:ta voin kuitenkin suositella varauksetta ainakin kaikille yli kymmenen työntekijän firmoille, joissa on vain yksi pomo, joka käyttää vähän sähköpostia, ottaa vastaan paljon puheluita ja viettää aikaa tien päällä. Palvelu voittaa ylivoimaisesti automaattivastaajan, johon ihmiset eivät jätä viestejä. Ja vaikka jättäisivät, niin ei niitä kukaan muista kuunnella.

Eija Einola, yrittäjä
Parturi-kampaamo Eitzu

Parempaa palvelua parturikampaamon asiakkaille

020202 Pro -palvelun ansiosta Parturi-kampaamo Eitzun puhelimeen vastataan ammattitaidolla silloinkin, kun yrittäjä itse on kiinni asiakastyössä.

Kouvolassa, Kuusankosken keskustassa sijaitsevan Parturi-kampaamo Eitzu on käyttänyt 020202 Pro -assitenttipalvelua joulukuusta alkaen. Kampaamoyrittäjä Eija Einola kertoo olevansa siihen todella tyytyväinen.

- Tässä ammatissa ei välillä ehdi tai edes pysty vastaamaan puhelimeen. Kädet saattavat esimerkiksi olla hiusvärissä. 020202 Pro:n ansiosta puhelimeen vastataan silloinkin, kun olen itse kiinni asiakastyössä tai muualla. Sen avulla voin keskittyä paremmin kulloisenkin asiakkaan palvelemiseen, Einola iloitsee.

020202 Pro pitää pienyritykseen yhteyttä ottavista asiakkaista huolta silloin, kun yrittäjä itse ei pysty. Se antaa asiakaspalvelutyötä tekevälle yrittäjälle mahdollisuuden keskittyä palveluvuorossa olevaan asiakkaaseen täysipainoisesti.

Vastaamattomat puhelut saattavat merkitä menetettyä rahaa ja asiakassuhteita, sillä tämä on hyvin kilpailtu ala. Kun käytössä on 020202 Pro, asiakkaani ei tarvitse soittaa uudestaan. 020202 Pro:n palvelutiimi raportoi jokaisen yhteydenoton minulle, ja voin itse olla soittajaan yhteydessä heti, kun siihen on mahdollisuus.

"Oletko palkannut uuden työntekijän"

Parturi-kampaamo Eitzulla on asiakkaita laidasta laitaan ja vauvasta vaariin. 020202 Pro palvelee sekä uusia että kanta-asiakkaita. Eija Einola arvioi, että puhelimitse lähestyvistä asiakkaista enemmistö on naisia.

- Otin 020202 Pro -palvelun koekäyttöön Fonectan ehdotuksesta hieman ennen joulua ja koejakson jälkeen päätin jatkaa. Monet vakioasiakkaani ovat ihmetelleet, olenko palkannut uuden työntekijän, Einola naurahtaa.

Fonecta antaa 020202 Pro -palvelun käyttöön 30 päiväksi veloituksetta. Koejakson aikana yrittäjän on helppo huomata, kuinka palvelu todella helpottaa arkea ja mahdollistaa oman ajankäytön suunnittelun uudella tavalla. Koejakson kokemusten perusteella yrittäjä voi valita itselleen sopivimman palvelupaketin. Einolalla on käytössään S-paketti, joka sisältää ylläpidon ja 10 puhelua kuussa. Tämän lisäksi Eija, kuten muutkin 020202 Pro -asiakkaat, saa kuukausittain 10 maksutonta palvelupuhelua 020202 Palveluun.

- Kyllä se on parantanut asiakkaiden palvelua huomattavasti. Esimerkiksi maanantaisin liikkeeni on suljettu, silloin en aina vastaa työaiheisiin puheluihin. 020202 Pro vastaa tuolloinkin, aamukahdeksan ja iltakuuden välillä. Muina kellonaikoina palvelussa toimii vastaajaviesti.

Jaakko Uotila
Frictape Oy

Frictape Oy otti uudet markkina-alueet haltuun analytiikan avulla

Frictape Oy on suomalainen yritys, joka valmistaa ja myy turvaverkkoja helikoptereiden laskeutumisalustoille, niin yksityisjahdeille kuin vaikkapa öljynporauslautoille. Koska Frictapen potentiaaliset asiakkaat sijaitsevat kirjaimellisesti ympäri maailmaa, yrityksen haasteena on oikeiden asiakkaiden tavoittaminen.

Taantuman takia Pohjanmeren markkina-alueella kysyntä oli laskenut, joten myyntiä piti etsiä kauempaa. Frictapen pääasiallinen markkinointikanava on hakukonemainonta, mutta kohdeyleisön kirjavuuden takia oikeiden avainsanojen löytäminen oli hankalaa.

Fonecta Enterprise Solutionsin Snoobi Analytiikka oli ratkaisu, jolla ongelmaa lähdettiin taklaamaan.

Kartoitusvaiheessa löydettiin sivuston löydettävyyteen, navigaatioon sekä konversion ohjaukseen liittyviä haasteita. Sivustolla kävi kyllä potentiaalisia asiakkaita, mutta yhteydenottoja ei saatu halutulla tavalla.

Snoobin avulla pystyimme laajentamaan markkina-aluettamme jopa taantuman aikana. Suosittelen Snoobin palveluita kaikille yrityksille.

Analytiikan avulla löytyneiden kehityskohteiden avulla Frictape pystyi laajentamaan toimintaansa alueille, joille ei oltu aikaisemmin päästy. Toiminnan laajentuminen johti ajan saatossa siihen, että nyt tarvitaan jatkuvaa tietoa siitä, mitä eri markkina-alueiden kysynnässä tapahtuu. Tätä varten Frictapelle on luotu omat mittaristot, joiden avulla muutoksia voidaan ennakoida.

Lisää yhteydenottoja, yhteydenotoista lisätilauksia

Tehtyjen muutosten myötä käyntien määrä on kasvanut, välitön poistumisprosentti laskenut ja yhteydenottojen määrä noussut 20 %. Pian Snoobin suosittelemien toimenpiteiden jälkeen Frictape sai 100 000 € arvoisen lisätilauksen.

- Ilman apua tuota tilausta ei olisi tullut. Olemme olleet Snoobin asiantuntijuuteen erittäin tyytyväisiä. Asiantuntija ymmärtää ongelmamme ja haasteemme, ja tarjoaa meille konkreettisia ratkaisuja.

Jyri Stenberg, kauppias
Ruokanet Oy

Suomen laajin verkkoruokakauppa virkisti myyntiään

Valtakunnallisesti toimiva verkkoruokakauppa Ruokanet halusi kasvattaa myyntiään Google-mainonnan avulla. Nyt asiakkaat löytävät Ruokanetin palvelut nopeammin, verkkonäkyvyys on kohdillaan ja, mikä parasta, kauppa käy.

Ruokanet Oy on netissä toimiva päivittäistavaran verkkokauppa, jonka kautta sekä yksityis- että yritysasiakkaat voivat tilata elintarvikkeet suoraan kotiinsa tai toimipisteelleen. Ruokanet on toiminut verkossa jo yli 15 vuotta. Vuosien aikana sen toiminta on laajentunut pääkaupunkiseudulta koko Suomeen.

Ruokanet toimii vain verkon puolella, joten netissä näkyminen on sille poikkeuksellisen tärkeää. Kauppias Jyri Stenbergin mukaan kaupan potentiaalisimmat uudet asiakkaat ja kasvumahdollisuudet löytyvät nyt nimenomaan netistä.

Verkkoruokakaupalla on hyvät mahdollisuudet menestyä Suomessa. Google- mainonnan avulla emme lähteneet hakemaan yksinomaan lisää näkyvyyttä, vaan selkeästi myös lisää asiakkaita ja myyntiä.

Uudet asiakkaat löytyvät verkosta

Verkossa toimiva ruokakauppa pyrkii helpottamaan asiakkaidensa arkea. Kun kauppaostokset toimitetaan suoraan kotiovelle, kenenkään ei enää ole pakko mennä ruuhkaiseen kauppaan tai raahata raskaita ruokakasseja itse.

Ruokanetin asiakkaita löytyy ympäri Suomea. Yhdistävä tekijänä asiakkaille on Googlen käyttö – se on nostanut Ruokanetin ihmisten tietoisuuteen.

- Asiakkaat ovat löytäneet yrityksemme ja meidän tarjoamamme palvelut valtaosin Googlen kautta, Stenberg linjaa.

Hänen mukaansa oli selvää, että verkossa toimiva yritys tarvitsee luotettavan kumppanin verkkonäkyvyyden toteuttajaksi. Fonectan osaaminen ja Google AdWords -mainonnan kohtuulliset kustannukset olivat ratkaisevia tekijöitä, kun Ruokanet valitsi itselleen yhteistyökumppania.

- Fonectan Google Hakusanamainonnan hinta-laatusuhde on hyvä. Se toimii ja hoitaa asiansa niin kuin on sovittu, Jyri Stenberg tiivistää.

Jesse Kukkola, yrittäjä
Sohvashop

Google-mainonta vauhdittaa huonekalukauppaa

Puhelin alkoi soida ja verkkosivuvierailut lisääntyivät, kun huonekaluliike Sohvashop alkoi mainostaa Fonectan Google Hakusanamainonnan avulla. Yhä useammat huonekaluja etsivät asiakkaat löytyvät nykyisin netistä.

Tuusulassa toimiva Unistudio Sohvashop on vuodesta 1992 alkaen myynyt asiakkailleen erilaisia huonekaluja, kuten sänkyjä ja sohvia. Yritys kaipasi parempaa nettinäkyvyyttä, jotta se tavoittaisi entistä kattavammin verkossa liikkuvat potentiaaliset asiakkaat.

- Meidän näkyvyytemme netissä ei ollut hyvä, ja halusimme siihen muutosta. Vaikeassa taloustilanteessa pitää kaivaa esiin kaikki markkinointikeinot, toteaa Sohvashopin yrittäjä Jesse Kukkola.

Muutosta haettiin ottamalla käyttöön Googlen hakusanamainonta. Sen avulla näkyvyys verkossa on parantunut ja nettisivujen kautta tulevat yhteydenotot ovat lisääntyneet.

Palvelusta on ollut hyötyä, sillä meille tulee nettisivujen kautta enemmän kyselyitä kuin ennen. Kun nettisivuilla on enemmän kävijöitä, myös puheluita tulee enemmän. Oikeastaan kaikenlaiset yhteydenotot ovat lisääntyneet.

Vähittäiskauppa siirtyy verkkoon

Sohvashopin markkinoinnissa ei ennen käytetty hakusanamainontaa tai mitään verkkonäkyvyyttä parantavaa palvelua. Kukkolan mukaan Google-mainonta onkin ollut positiivinen yllätys.

- Olemme todenneet, että netissä näkyminen on tehokasta. Se on hyvä väylä markkinoida ja kaiken lisäksi suhteellisen edullista.

Kukkolan mielestä verkossa mainostaminen kuuluu nykypäivään. Hän arvioi, että Google-mainonnan aloittaminen oli heille oikea päätös.

- Pikku hiljaa kaikki vähittäiskauppa on menossa nettiin. Myös huonekaluja katsotaan netissä koko ajan enemmän ja enemmän, Kukkola kertoo.

Helppoa markkinointia

Fonecta oli ensimmäisiä yrityksiä, joka tarjosi Sohvashopille verkossa markkinointia. Google AdWords -mainonnan lisäksi Sohvashop osti Fonectalta kotisivut, ja yhdessä nämä muodostavat tehokkaan verkkonäkyvyyttä parantavan kokonaisuuden. Kukkolan mukaan kotisivut ovat olleet hyvä lisä verkkomarkkinoinnille.

- Meillä on nyt kotisivut, jotka toimivat todella hyvin. Parasta on, että sivuja voi itse muokata ja ne ovat todella helppokäyttöiset.

Kukkola on tyytyväinen yhteistyöhön Fonectan kanssa. Asiakkaiden yhteydenotot ovat lisääntyneet, ja palvelu on toiminut mutkattomasti.

- Fonectan asiakaspalvelu toimii. Esimerkiksi muutokset ja päivitykset, joita emme voi itse hoitaa, tehdään ripeästi. Kokonaisuudessaan Google-mainonta on täyttänyt ne toiveet, joita sille asetimme, Kukkola lopettaa.

Markku Kupiainen, tuotantosuunnittelija
Suomen Matka-Agentit Oy

Googlen avulla unelmien matkalle

Oikeiden hakusanojen löytäminen ja Google-mainonta ovat tuoneet Suomen Matka- Agentit Oy:lle lisää verkkonäkyvyyttä ja asiakkaita.

Suomen Matka-Agentit Oy on täysin suomalainen ja yksityinen matkatoimisto. Jokin aika sitten se totesi tarvitsevansa nettisivuilleen lisää vierailijoita. Hakusanamainonta oli Matka-Agenteille jo tuttua tekemistä.

- Päivitimme itse Google AdWords -työkalua, mutta järjestelmä söi yllättävän paljon rahaa ja aikaa. Fonectalta saimme saman palvelun pienellä vaivalla ja edullisemmin kuin itse tekemällä, kertoo Matka-Agenttien tuotantosuunnittelija Markku Kupiainen.

Siirtyminen Fonectan tarjoamaan hakusanamainontaan tuntui Kupiaisen mukaan luonnolliselta valinnalta. Kun sopivaa kumppania valittiin, erityisesti Fonectan kokemus hakusanamainonnasta ja palvelun kohtuullinen hinnoittelu olivat ratkaisevassa asemassa.

- Fonectalta otettiin yhteyttä meihin, ja saimme tarjouksen, joka oli juuri meidän tarpeisiimme sopiva. Palvelun toiminta alkoi elokuussa 2013, ja se on toiminut odotuksiemme mukaisesti, Kupiainen toteaa.

Toimivaa palvelua edullisesti

Google-mainonnnan ansiosta Matka-Agentit ovat saaneet entistä enemmän vierailijoita verkkosivuilleen – ja toimivat hakusanat, joiden avulla sekä uudet että vanhat asiakkaat löytävät heidän palvelunsa.

Näkyvyytemme Googlessa on ehdottomasti parantunut. Asiakkaat löytävät meidät ja palvelumme huomattavasti vaivattomammin kuin ennen. Parantuneen näkyvyyden näkee esimerkiksi kiireen lisääntymisenä.

Kupiainen on ollut tyytyväinen Google Hakusanamainontaan. Erityisesti palvelun toimivuuden ja vaivattomuuden vuoksi Kupiainen näkee sen hankinnan järkevänä muillekin verkkonäkyvyyttä hakeville yrityksille.

- Voin suositella Fonectan Google Hakusanamainontaa. Palvelu todella toimii, ja parasta on se, että Google-mainonta on tuloksiin nähden edullinen ja vaivaton. Lisäksi olemme olleet hyvin tyytyväisiä hakusanojen nopeaan päivitykseen, Kupiainen summaa.

Heikki Härkönen, toimitusjohtaja
Siivouspalvelu Härkönen

Siivouspalvelu Härkönen imuroi uusia asiakkaita verkosta

Siivouspalvelu Härkönen tekee kaikkea siivousalaan liittyvää perussiivouksesta lattioiden vahaukseen ja ikkunoiden pesuun, niin yksityisille kotitalouksille kuin yrityksillekin. Sopimussiivoukset täyttävät kalenterista suurimman osan.

Uusia asiakkaita Googlesta

Kyllä voin sanoa, että kaikki uudet asiakkaat tulevat teidän kauttanne. On tosi hienoa huomata, että kyselyitä tulee koko ajan: kotisivut ovat niin hyvin optimoidut ja Google-mainokset loistavasti tehty, että kotisivumme löytyvät mahtavasti!

Vasen käsi tietää, mitä oikea tekee

Härkönen kertoo olleensa todella tyytyväinen Fonectaan ja siihen, että on keskittynyt ottamaan kaikki palvelut yhdeltä palvelutarjoajalta.

- Teillä on homma hanskassa: vasen käsi tietää, mitä oikea tekee. Voin luottaa siihen, että myytte vain tarpeeseen, ette mitään turhaa.

Härkönen kokee saaneensa Fonectalta nopeaa palvelua edullisin hinnoin: kaikki, mistä on keskusteltu, on myös toteutunut. Myös tiedottaminen ja raportointi on ollut hyvää ja antanut suuntaa tekemiselle.

Markkinoinnin tehostamista tulevaisuudessa

Härkönen haluaisi Fonectan tehostaa markkinointiaan entisestään:

- Teillä on tietoa ostokäyttäytymisestä ja siitä, miten asiakkaan parhaiten tavoittaa. Sen pohjalta haluaisin jutella uusista työkaluista ja mahdollisuuksista markkinoida niille, joita netti ei tavoita.

Matti Käkelä, rehtori
Rovaniemen musiikkikoulu
www.rovaniemen​musiikkikoulu.fi

Verkkonäkyvyys edellytys yrityksen toiminnalle

Rovaniemen musiikkikoulu antaa opetusta mm. pianon, kitaran, rumpujen ja saksofonin soitossa. Pääasiallinen asiakaskunta koostuu kouluikäisistä lapsista, mutta he kannustavat kaiken ikäisiä musiikista kiinnostuneita mukaan soittamaan.

- Asenteellisuus "ikärajoihin" pitäisi saada purettua: ihan sama aloitatko jonkun harrastuksen 5- vai 55-vuotiaana, tärkeintä on kiinnostus asiaa kohtaan ja silloin sen voi aloittaa minkä ikäisenä tahansa, sanoo musiikkikoulun rehtori Matti Käkelä.

Uusia asiakkaita netistä

Tyypillisesti asiakkaat löytävät Rovaniemen musiikkikoulun netin kautta, Käkelä kertoo:

Minun mielestäni netti on sellainen paikka, jossa tulee nykyään olla esillä. Kaikki ihmiset siellä ovat ja etsivät tarvitsemiaan palveluita hakusanan ja paikkakunnan avulla.

Rovaniemen musiikkikoulu mainostaa myös paikallislehdissä ja ruokakauppojen ilmoitustauluilla, mutta kokevat nettisivujen olevan paras tapa saada asiakkaita:

- Kyllähän ne kauppojen ilmoitustaulujen ilmoitukset pistävät silmään, mutta kun tarve palvelulle tulee eikä ole ottanut mainosta mukaan, niin nettiinhän silloin mennään. Netti on jokapäiväinen työkalu, joten kyllähän sieltä sinut parhaiten löytää ja mihin aikaan vaan vuorokaudesta. Siksi meilläkin on nettisivut.

Homma rokkaa Fonectan kanssa

Rovaniemen musiikkikoululla oli ennen toisen toimittajan kautta nettisivut, mutta ongelmia oli paljon, jonka takia he vaihtoivatkin Fonectalle. Uusiin nettisivuihinsa he ovat olleet Käkelän mukaan hyvin tyytyväisiä:

- Homma rokkaa hyvin! Toivoisimme vielä neuvontaa siinä, miten kotisivuista saisi kaiken mahdollisen irti ja ihmisiä rohkaistumaan kokeilemaan soittamista, ja välittämään sen viestin nettisivujen kautta.

Ville Mäkinen, toimitusjohtaja
TK-Saneeraus Oy
www.remontti​palveluturku.com

Remonttiyritys hakee kasvua diginäkyvyyden avulla

TK-Saneeraus Oy tekee saneeraus- ja remonttiprojekteja joka lähtöön, pääosin yksityishenkilöille Varsinais-Suomen alueella. Vuonna 2008 perustetussa yrityksessä työskentelee kuusi työntekijää.

- Nyt, kun yritys on jo hieman aikaa toiminut, niin pääsääntöisesti asiakkaamme löytyvät meidät ihan puskaradion kautta. Sana siis kiertää jo. Markkinointiin ei mitenkään hirveästi ole käytetty rahaa, eli hyvillä kotisivuilla on iso rooli, kertoo toimitusjohtaja Ville Mäkinen.

- Päädyin ottamaan Fonectalta kotisivut, kun ammattitaitoinen Fonectan myyjä minulle soitti. Sitä kautta tuli sitten meille ne nettisivut tehtyä ja sitä kautta se on sitten lähtenyt.

Netin kautta tulee päivittäin paljon yhteydenottoja ja sitä kautta paljon liidejä. Asiakkaat käyttävät aika paljon tuota sivujen ota yhteyttä –kaavaketta – oikeastaan päivittäin.

- Tänä koko aikana olen ollut tyytyväinen Fonectan asiakaspalveluun ja palvelutuotantoon. Olen asiakas, joka tarvitsee kysymyksiinsä vastauksen mulle nyt kaikki ja heti- tyyliin. Aina olen saanut vastauksen kysymyksiini ja pääsääntöisesti todella nopeasti.

Taloudellinen taantuma on osaltaan vaikeuttanut alan yritysten näkymiä, mutta TK- Saneerauksen liikevaihtoon eivät kehnot ajat ole vaikuttaneet – ainakaan negatiivisesti.

- Nykyinen taloudellinen tilanne on vaikuttanut alaan yleisesti, mutta meihin ei tuo ole suoranaisesti vaikuttanut, sillä liikevaihdon nousu jatkuu koko ajan. Valitettavasti alalla kuuluu tulevan koko ajan konkursseja ja työvoiman vähennyksiä sekä yleisesti huomaa, että töitä on vähemmän.

Hyvällä työn jäljellä on tietysti osansa yrityksen menestyksessä.

- Tässä pitää kyllä myös todeta, että moni asiakas soittaa myös uudestaankin kun tekee uuden remontin tai muuten vaan tarvitsee apua kohteen remontoinnissa. Eli tässä pitää kyllä todeta, että jotain on silloin tehty oikein.

Mareena Vainio, yrittäjä
Villi Vanilja

Reijo Mäkelä, yrittäjä
Ainalinnan Kukka ja Hautauspalvelu

Hienotunteista markkinointia

Hautausalalla sopivia markkinointikeinoja ei ole monia. Pirkanmaalainen Ainanlinnan Kukka ja Hautauspalvelu luottaa Fonecta.fi-palveluun. Se ohjaa asiakkaat verkkosivuille ja tuo yritykselle toimialaan sopivaa näkyvyyttä. Näkyvyys ja hakusanat Fonecta.fissä kuuluvat tammikuusta alkaen Fonectan uuteen Yritysprofiili –palveluun.

Ainanlinnan Kukka ja Hautauspalvelu tarjoaa asiakkailleen hautauspalveluita ja kukkien sidontaa vahvalla ammattitaidolla ja kokemuksella. Ainanlinnan toiminta jakautuu useamman yrityksen alle, joita yrittäjäpariskunta Pirkko Aarnio-Mäkelä ja Reijo Mäkelä pyörittävät vuosikymmenien kokemuksella. Yrityksien toimipisteet ovat Tampereella ja Nokialla, jossa hautauspalveluita on tarjottu jo 65 vuotta. Pariskunta halusi pitkäaikaisille yrityksilleen näkyvyyttä kanavissa, joita asiakkaat käyttävät.

- Meille tulee puhelinluettelon puolelta paljon kyselyitä. Fonecta.fi sopii siinä mielessä meille hyvin, sillä se on kuin puhelinluettelo, mutta verkossa, Mäkelä tuumii.

Mäkelän mukaan Fonecta.fi hankittiin tuomaan lisää näkyvyyttä, tukemaan nettisivuja ja ohjaamaan asiakkaat tarvittavien tietojen äärelle. Asiallinen ja hillitty näkyvyys on alan luonteen vuoksi tärkeää.

- Hautauspuolella räikeä mainonta on mahdoton ajatus, oikeastaan et voi mainostaa missään. Hautauspalvelun asiakkaat ovat vaikeassa tilanteessa ja voivat joskus olla aika lailla sekaisin. Meidän palveluidemme pitää tällaisessa vaikeassa tilanteessa löytyä helposti ja luotettavasti, Mäkelä kertoo.

Kannattaa valita ammattimainen markkinointikumppani

Fonecta.fi-palvelun kanssa samaan aikaan Ainanlinnan Kukka ja Hautauspalvelussa otettiin käyttöön myös uudet verkkosivut. Verkossa näkyvyys parantui palveluiden käyttöönoton myötä rutkasti. Tämä näkyi myös asiakasvirrassa.

Nykyään ihmiset hakevat todella monia palveluja netin puolelta. Moni on sanonut helpon löydettävyyden ja hienojen kotisivujen vaikuttaneen siihen, että he päätyivät meidän asiakkaaksemme.

Mäkelä on ollut tyytyväinen Fonectaan Ainanlinnan markkinointikumppanina ja näkee Fonecta.fi-palvelun sopivaksi juuri heille.

- Olemme vanha firma, meidät kyllä löytää nimellä etsiessä. Fonecta.fin kautta saamme vierailijoita ja sen mainoksen, mitä tarvitsemme – ja mitä tällä alalla voi olla, Mäkelä tiivistää.

Verkkonäkyvyyttä ja markkinointia tarjotaan nykyään monelta eri suunnalta. Mäkelä mukaan yrittäjien kannattaa olla tarkkoja ja miettiä, millainen markkinointi sopii juuri heille.

Verkossa kannattaa olla, mutta ei kaikissa palveluissa. Ainakin pienyrityksen kannattaa olla yhdessä tai kahdessa keskeisessä palvelussa.

Jaakko Kokkola, tietohallintopäällikkö
Auto-Suni

Nettinäkyvyys on osa autoliikkeen asiakaspalvelua

Autokaupan ja -huollon laaja asiakaskunta ulottuu nykyään myös nettiin, joten siellä näkyminen on välttämätöntä. Autoliike Auto-Suni otti käyttöön Fonecta.fi-palvelun näkyäkseen verkossa kilpailijoitaan paremmin ja parantaakseen asiakaspalveluaan.

Fonecta.fi –näkyvyys on tammikuusta 2015 alkaen osa Fonecta Profiili –palvelua, jolla yrityksen profiili löytyy Fonecta.fin lisäksi myös Fonecta Callerista, Finderista ja 020202 Palvelusta.

Auto-Suni on autojen myyntiä ja huoltoa tarjoava autoliike, joka toimii neljälle eri paikkakunnalla Etelä-Karjalan ja Kymenlaakson alueella. Yli 130 henkilöä työllistävä Auto-Suni on markkinaosuudeltaan alueensa suurimpia autoliikkeitä, jolle netissä näkyvyys on tärkeä osa asiakaspalvelua.

- Meillä on tavoitteena olla asiakaspalvelun laadussa mitattuna toimialan paras yritys. Hyvä tavoitettavuus on meille tärkeää, ja se on myös olennainen osa nykyajan asiakaspalvelua. Jos asiakas tarvitsee autolleen huoltoa, niin meidät tulisi silloin myös löytää helposti ja nopeasti, kertoo Auto-Sunin tietohallintopäällikkö Jaakko Kokkola.

Auto-Sunilla on laaja asiakaskunta ja siksi mainontaa tehdään perinteisten kanavien lisäksi myös verkossa. Kokkola uskoo, että hyvä näkyvyys useissa eri kanavissa on kilpailuvaltti, joka auttaa Auto-Sunia erottautumaan.

Me haluamme nimenomaan olla paremmin näkyvillä kuin meidän kilpailijamme. Ajatuksena on, että paremman näkyvyyden kautta asiakkaat myös ohjautuvat meille.

Vakavasti otettava hakemistopalvelu

Auto-Suni on käyttänyt Fonecta.fi-palvelun lisäksi muitakin Fonectan näkyvyyspaketteja. Kokkolan mukaan Fonectan tunnettuus ja osaaminen olivat ratkaisevassa asemassa verkkomainonnan kumppania valittaessa.

- Fonecta.fi on suurimpia ja parhaiten tunnettuja hakemistopalveluita Suomessa. Ihmiset tuntevat Fonectan palvelun ja siksi myös käyttävät sitä. Fonecta on siksi vakavasti otettava ja myös luotettava kumppani. Kyllä tunnetussa ja tiedetyssä palvelussa kannattaa olla mukana, Kokkola summaa.

Fonecta.fi-palvelu on Kokkolan mielestä tehokas tapa näkyä asiakkaille ja sen toimivuutta on helppo seurata raporttien avulla.

- Melko arvokas palvelu Fonecta.fi on, mutta siitä on oikeasti hyötyä. Palveluun kuuluva statistiikka on kattava ja sen avulla näemme, kuinka saamme uusia asiakkaita palvelun kautta. Esimerkiksi jos me laitamme 100 euroa palveluun näemme oikeasti, kuinka monta klikkausta ja uutta asiakasta se meille tuo, Kokkola kertoo.

Kokkola voi hyvillä mielin suositella Fonecta.fi-palvelua muille yrityksille, mutta kehottaa kaikkia pohtimaan tarkasti markkinointinsa tavoitteita.

- Verkossa markkinointi on nykypäivää, ja se onkin lisääntynyt viime vuosina todella paljon. Jokaisen yrityksen tulee miettiä verkkomarkkinointia omasta näkökulmastaan. Markkinoinnin tavoitteet ja kohderyhmä on tunnettava ja sen kautta kannattaa lähteä suunnittelemaan asiaa tarkemmin, Kokkola neuvoo.

Anita Salo, kuvaaja
Foto-Galleria

Valokuvastudion asiakkaat löytyvät netistä

Valokuvastudio Foto-Gallerian asiakkaat eivät kaipaa kuvauspalveluita päivittäin, mutta Fonecta.fin avulla palvelut löytyvät, kun asiakas niitä tarvitsee. Näkyvyys Fonecta.fi –palvelussa kuuluu Fonectan uuteen Yritysprofiili-palveluun.

Espoon Leppävaarassa sijaitseva valokuvastudio Foto-Galleria tarjoaa asiakkailleen kehittämö- ja valokuvauspalveluita suurella sydämellä. Viime vuonna uusiin tiloihin muuttanut yritys päätti hakea liiketoimintaansa uutta vaihdetta parantamalla nettinäkyvyyttään.

- Halusimme parantaa näkyvyyttämme etenkin netissä ja siksi otimme käyttöön Fonecta.fi-palvelun, kertoo Foto-Gallerian kuvaaja Anita Salo.

Foto-Galleria valitsi nettinäkyvyytensä toteuttajaksi Fonectan, koska aikaisemmat hyvät kokemukset puhuivat sen puolesta.

- Olimme jo ennestään Fonectan asiakkaita ja halusimme pitää palvelut samassa talossa. Meillä on ollut Fonectan kautta muitakin palveluita, ja tiesimme, että ne toimivat luvatulla tavalla, Salo perustelee.

Googlettaminen on nykypäivää

Valokuvastudion kuvauspalveluita käytetään etenkin elämän suurien juhlien aikaan. Kun palveluiden käyttö ei ole osa päivittäistä arkea, yrityksen helppo löydettävyys ja kyky pysyä asiakkaiden mielessä korostuvat.

Meidän tarjoamamme palvelut eivät ole sellaisia, joita tietty asiakas tarvitsisi joka päivä. Siksi nettinäkyvyys on menestyksemme kannalta erityisen tärkeää.

Puskaradio ja asiakkaiden suorat suositukset ovat monelle valokuvastudiolle tehokkaita markkinointikeinoja. Nykyään asiakkaat löytävät sekä kuvaus- ja kehittämöpalvelut että asiakkaiden niistä antamat suositukset yhä useammin myös netin kautta.

- Kun asiakas etsii meidän alamme palveluja, etsintä alkaa yleensä Googlesta ja netistä etsimällä. Silloin yrityksen pitää löytyä netistä helposti ja sijoittua hakutulosten kärkeen, toteaa Salo.

Fonecta.fi on toiminut Foto-Gallerian toivomalla tavalla, ja palvelu on pelannut. Salo suosittelee nettinäkyvyyttä kaikille yrityksille, niin valokuvausalalla toimiville kuin muillekin.

- Kerran viikossa tulee raportti, josta voi seurata palvelun toimintaa. Siitä näkee oikeasti, miten palvelu pelittää. Muutenkin voin kyllä sanoa, että Fonecta on hoitanut hommansa ja toiminut niin kuin se on luvannut

Timo Kautto, myynti- ja markkinointi­vastaava
Hämeen Laaturemontti

Luotettavaa markkinointitukea remonttiyritykselle

Hämeen Laaturemontilla on takana jo lähes 15 vuoden yhteistyö Fonectan kanssa. Se alkoi ilmoituksilla luetteloissa, ja viimeisin yhteistyön muoto on yrityksen näkyvyys Fonecta.fi-palvelussa. Tammikuusta 2015 alkaen Fonecta.fi –näkyvyys sisältyy Fonectan uuteen Yritysprofiili-palveluun.

Hämeen Laaturemontti on ulkoverhous- ja kattoremontteja toteuttava yritys, joka palvelee pääasiassa omakoti- ja rivitaloasujia. Yritys toimii eri puolilla Suomea, niin pienemmillä paikkakunnilla kuin pääkaupunkiseudulla, Turussa, Tampereella ja Oulussa. Seuraavaksi toimintaa on tarkoitus laajentaa Poriin.

Kun yrityksen myynnistä ja markkinoinnista vastaava Timo Kautto totesi yrityksen tarvitsevan lisää näkyvyyttä verkossa, Fonecta.fi-palvelun ottamista käyttöön ei tarvinnut kauaa harkita.

- Yrityksemme on tehnyt Fonectan kanssa yhteistyötä jo lähes 15 vuotta, hän kertoo.

Kasvavalle yritykselle on tärkeää löytää uusia asiakkaita uusilta alueilta, ja sitä varten tarvitaan näkyvyyttä.

Me ajattelemme markkinointia niin, että me emme voi olla vain yhdessä paikassa. Pitää olla useammassa kanavassa, jotta asiakkaan tavoittaa siellä, missä asiakas on.

Kautto on mielissään siitä, että Fonecta raportoi asiakkaalle, kuinka monta kertaa yrityksen tietoja on haettu. Sen avulla hän pystyy arvioimaan, kuinka paljon mahdollisia asiakkaita löytää yrityksen Fonecta.fin avulla.

Oikea viesti oikeassa paikassa

Hämeen Laaturemontti tunnetaan erityisesti nopeasta ja tehokkaasta asennuksesta – he lupaavat asiakkailleen kattoremontin kahdessa päivässä. Lupauksen takana täytyy seistä, ja luotettavuus on keskeinen kilpailutekijä rakennus- ja remonttialalla

- Remonttiala on tunnettu siitä, että siellä on monenlaisia tekijöitä. Sellaista toimijaa, jonka nimi löytyy puhelinluettelosta, pidetään vakiintuneena tekijänä, Kautto kertoo.

Hän vertaa Fonecta.fitä uuden ajan sähköiseen puhelinluetteloon, josta ihmiset etsivät tarvitsemiaan palveluita erilaisin hakusanoin, kuten paikkakunnan nimellä. Lopullisen päätöksen asiakas tekee, kun on arvioinut ja vertaillut yrityksen luotettavuutta.

- Se, että Fonecta on kokonaisuudessaan luotettava yritys, auttaa meidän asiaamme. Kun näymme Fonecta.fin hauissa, Fonectan luotettavuus tukee myös meidän mainettamme luotettavana yrityksenä.

Nimi, osoite ja muut yhteystiedot eivät kuitenkaan yksin riitä verkkomarkkinoinniksi, vaikka ne löytyisivätkin luotettavasta lähteestä.

- Pitää miettiä tarkkaan, minkä viestin haluaa mahdollisille asiakkailleen kertoa. Sen jälkeen pitää kertoa se oikeassa paikassa, Kautto linjaa.

Teemu Almén, yrittäjä
The Clinic

Fonecta.fi tuo tatuointiyrittäjälle mielenrauhaa

Tatuointi- ja lävistysyrittäjän parhaat markkinointikeinot ovat puskaradio ja tyytyväiset asiakkaat, mutta nykyään netissä näkyminen on välttämätöntä. Yhä useammat asiakkaat hakevat tietoa verkosta, jolloin oman studion täytyy löytyä ensimmäisellä haulla.

Yrittäjä Teemu Almén omistaa Lahdessa The Clinic-nimisen tatuointi- ja lävistysstudion, jossa myydään myös koruja ja suunnitellaan asiakkaille tatuointeja alusta alkaen. Yrityksen alkuaikoina, lähes kymmenen vuotta sitten, Almén mainosti palveluitaan satunnaisesti lehdessä. Viimeiset vuodet hän on kuitenkin panostanut verkossa tapahtuvaan markkinointiin. Näkyvyyden varmistamisen Almén uskoi Fonectalle.

- Yrityksen alkuaikoina tuli sanottua kaikkiin hakemistotarjouksiin kyllä, ja huomasin, että rahaa niihin saisi uppoamaan niin paljon kuin sitä löytyy. Muutama vuosi sitten valitsin Fonecta.fin huolehtimaan näkyvyydestäni, koska uskon, että se on minulle paras.

Hakupalvelun hankkiminen toi Alménin mukaan ennen kaikkea mielenrauhaa.

Täyttä varmuutta näkyvyydestä ei varmaan koskaan ole, mutta aika usein teen pientä asiakasseurantaa kysymällä uusilta asiakkailta, mistä he ovat studioni löytäneet. Monesti asiakas on kertonut hakeneensa Googlesta alueen tatuointi- tai lävistysstudioita, ja osuma on vienyt Fonecta.fi-sivuille.

Ensimmäisellä haulla on suurin merkitys

Alménin mielestä verkkonäkyvyys on kaikille yrityksille tärkeää. Oman studion on jäätävä tatuointi- ja lävistyspalveluita etsivän asiakkaan mieleen. Se tapahtuu vain, jos yrityksen sivut ja yhteystiedot löytyvät ensimmäisellä haulla.

- Tällä alalla myynti riippuu pitkälti siitä, miellyttääkö tatuoijan tyyli asiakasta. Jos asiakas katsoo ensimmäiseksi meidän sivujamme, kuvia tiloistamme ja täällä toteutetuista hienoista tatuoinneista, niin mitä luultavimmin ne jäävät jonnekin asiakkaan takaraivoon ja vaikuttavat lopulliseen valintaan, Almén summaa.

Almén voisi huoletta suositella Fonecta.fi-palvelua muillekin pienyrittäjille

- Tällainen palvelu on fiksu, koska kaikki tapahtuu nykyään verkossa. Jos et itse ole verkossa, se on sama kuin et olisi olemassa – vaikka puskaradio olisi kuinka hyvä. Yrityksen täytyy olla asiakkaiden löydettävissä siellä, missä asiakkaat ovat.

Näkyvyys Fonecta.fi –palvelussa kuuluu Fonectan uuteen Yritysprofiili- palveluun.

Kalle Räsänen, yrittäjä
Pizzeria Napoli