Keskitä aikaa varsinaiselle liiketoiminnalle
Tekeekö puhelinasiakaspalvelusi lisämyyntiä? Paljonko se tuottaa myyntiliidejä tai tarjouspyyntöjä? Mitä yrityksellesi merkitsisi, jos yritykseesi soittavaa asiakasta palveltaisiin Suomen parhaalla ammattitaidolla ja samalla suositeltaisiin tuotteitasi ja palveluitasi?

”Kun asiakkaalla on ostomoodi päällä, niin palvelua pitää antaa. Jos yhteydenotto ei heti onnistu, aika nopeasti otetaan listalta seuraava firma.” -Rustholli Oy

Me Fonectalla vastaamme asiakaspuheluihin, kun et itse ehdi. Palkitut asiakaspalvelijamme hoitavat ammattitaitoisesti kaikki tilanteet ja tuottavat samalla käyttöösi tarjouspyyntöjä ja liidejä, sekä tekevät puolestasi tilauksia tai varauksia. Asiakaspalvelijamme toimivat yrityksesi nimissä ja hoitavat puhelut ohjeittesi mukaan. Säästät aikaa ja resursseja, kun voit keskittyä työntekoon puhelimeen vastaamisen sijaan.

Palvelu räätälöidään sopimaan tarpeisiisi ja tarvittaessa palvelumme on käytössäsi vaikka ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä. Yhdistämällä Fonecta Puhelut ja Fonecta Chat –palvelun voit keskittää meille halutessasi tärkeimpien asiakas- ja myyntikanaviesi hoidon. Asiakkaasi saa aina laadukkaan, yhtenäisen ja asiantuntevan palvelukokemuksen kaikissa kanavissa.

Ota Fonecta Puhelut käyttöön jo tänään!

Voit siirtää puhelusi Fonecta Puhelut –palveluun silloin, kun et itse pysty vastaamaan puhelimeen.

Alkukartoitus

Fonecta Puhelut –palvelun käyttöönoton yhteydessä asiantuntijamme käyvät kanssasi läpi yrityksesi keskeiset tuotteet ja palvelut. Rakennamme yhdessä kanssasi juuri sinun yrityksesi tarpeita vastaavan palveluohjeistuksen.

Työkalut kuntoon

Saat käyttöösi asiakaspalvelun ja myynnin asiantuntijoita, jotka hoitavat puhelusi ammattitaidolla. Vastaamme puolestasi usein kysyttyihin kysymyksiin, otamme vastaan tilauksia ja varauksia, teemme lisämyyntiä tilausten yhteydessä ja palvelemme asiakkaitasi toivomallasi tavalla.

Tulokset talteen

Kaikkien puheluiden tiivistelmät kirjataan maksuttomaan Oma Fonecta –palveluun. Jokainen yhteydenottopyyntö lähetetään lisäksi sinulle toivomallasi tavalla; sähköpostilla tai tekstiviestillä.

Miksi Fonecta Puhelut on sopiva palvelu yrityksellesi?

Voit keskittyä rauhassa työntekoon, kun Suomen parhaat asiakaspalvelijat vastaavat asiakkaittesi puheluihin

”Palvelun laadun kannalta on tärkeää, että on aikaa keskittyä meneillään olevan kurssin osallistujiin. – Ennen näpyttelin vähintään tekstiviestiä toiselle asiakkaalle samalla, kun joku yritti koulutustauolla tulla puhumaan. Nyt voin olla oikeasti kaikkien käytettävissä koko koulutuspäivän ajan.” Teemu Nieminen, Fire21

Vastaamattomat puhelut voivat merkitä menetettyä rahaa ja asiakassuhteita

” – En edes tiennyt paljonko asiakkaita menetin ennen tätä palvelua. Melkein jokaisessa soitossa on kyse ajanvarauksesta.” Kari Varis, Autopesula K. Varis

Markkinointipanostukset ja hyvä maine puskaradiossa eivät valu hukkaan

” – Meillä on arvioitu, että yhden asiakkaan saaminen maksaa markkinointirahana noin 700 euroa. Kun on jo tehty se työ, jonka avulla saadaan asiakas ottamaan meihin yhteyttä, niin panostus on ollut turha, ellei puhelua saada meidän päässä hoidettua.” Jarmo Sassali, Rustholli

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Mitä hyötyä Fonecta Puhelut –palvelusta on?

Voit keskittyä rauhassa työntekoon ja tiedät, että Suomen parhaat asiakaspalvelijat vastaavat asiakkaittesi puheluihin. Saat käyttöösi joustavan henkilöresurssin, joka on tarvittaessa käytettävissä vaikka 24/7 vuoden jokaisena päivänä. Saat kilpailuetua, kun yhteydenottoihin vastataan nopeasti.

Miten palvelunne on auki?

Asiakaspalvelu- ja myyntikeskuksemme on auki läpi vuoden, viikon jokaisena päivänä. Aukioloaika on sovittavissa yrityksesi tarpeiden mukaan. Tarvittaessa olemme käytössäsi 24/7. Suurin osa asiakkaistamme valitsee palveluajat maanantaista sunnuntaihin klo 8 – 22. Tämä on se aikahaarukka, jolloin kuluttaja-asiakkaat ja yrityspäättäjät odottavat saavansa palvelua.

Vastaako yritykseeni tuleviin yhteydenottoihin toimialan asiantuntija?

Fonecta Puhelut –palvelussa vastaavat 020202 Palvelun asiakaspalvelijat. 020202 Palvelu on valittu kuusi kertaa peräkkäin Suomen parhaimmaksi puhelinpalveluksi (Taloustutkimus 2010-2015). Yritykseesi tuleviin yhteydenottoihin vastaavat siis asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaiset, jotka edustavat yritystäsi luotettavasti ja toimivat antamasi palveluohjeistuksen mukaisesti. Emme ole korvaamassa sinun ammattitaitoasi, vaan parantamassa yrityksesi palvelutasoa ja nostamassa myyntiäsi.

Lataa lisää

Mitä käyttöönotto vaatii minulta?

Fonecta Puhelut –palvelun käyttöönoton yhteydessä asiantuntijamme käyvät kanssasi läpi yrityksesi keskeiset tuotteet ja palvelut. Rakennamme yhdessä kanssasi palveluohjeistuksen, jonka perusteella asiakaspalvelijamme vastaavat Fonecta Puhelut –palveluun siirtämiisi puheluihin. Käyttöönotto tehdään puhelimitse ja tarvitsemme yhteensä noin tunnin aikaasi. Käyttöönottopalaverin yhteydessä saat myös helpot ohjeet puheluiden siirtämiseen Fonecta Puhelut –palveluun ja asiantuntijamme opastavat sinua niiden käytössä.

Tarvitsen palvelua vain asiakastapaamisten ajaksi. Voinko valita milloin siirrän puheluni Fonecta Puhelut –palveluun?

Fonecta Puhelut –palvelussa hallinnoit itse puhelunsiirtoja omasta puhelimestasi. Voit aktivoida ja poistaa siirtoja tarpeen mukaan. Voit siis siirtää puhelusi asiakastapaamisten ajaksi Fonecta Puhelut –palveluun ja poistaa siirron tapaamisen päätyttyä.

Haluaisin ensisijaisesti itse vastata puheluihini ja siirtää puheluitani Fonecta Puhelut –palveluun vain, jos en itse ehdi vastaamaan. Onnistuuko tämä?

Tottakai! Fonecta Puhelut –palvelussa on 4 eri siirtovaihtoehtoa. Siirtovaihtoehdot ovat:

  1. Kaikkien saapuvien puheluiden siirtäminen Fonecta Puhelut –palveluun.
  2. Puheluiden siirtäminen Fonecta Puhelut –palveluun, kun et ole itse kerennyt vastaamaan puheluun esim. 10 sekunnin kuluessa.
  3. Puheluiden siirtäminen Fonecta Puhelut –palveluun, kun puhelimesi on varattu.
  4. Puheluiden siirtäminen Fonecta Puhelut –palveluun, kun puhelimesi on kiinni tai verkkoalueen ulkopuolella.

Hallinnoit eri siirtoja kätevästi itse omasta puhelimestasi ja voit valita aina tilanteeseen sopivan siirtovaihtoehdon tai vaihtoehtoja.

Ladataan...

Katso myös:

EsittelyNäin palvelu toimii Miksi Fonecta Puhelut?FAQ

Fonecta Puhelut -asiakkaitamme

Rustholli
Tulokset

Puheluja ei menetetä ja palvelu kasvattaa brändimielikuvaa.

Asiakaspalvelijoiden aikaa vapautuu, kun Fonecta Puhelut kerää alkutiedot asiakkailta.

Lue lisää
Fire21
Tulokset

Yritys on saanut uusia asiakkaita

Yrittäjä voi keskittyä työhön

Lue lisää
Airport Hotel Bonus Inn
Tulokset

Liikevaihdon kasvu yli 20 %

Hotellivarausten kasvu omien verkkosivujen kautta +122 %

Varausten euromääräinen kasvu +103 %

Lue lisää
Tutustu myös muihin asiakkaisiimme »

Voimmeko kertoa lisää siitä, miten yrityksesi hyötyisi Fonecta Puhelut –palvelusta? Ota yhteyttä!

Lähetä meille viesti

Soita meille*

020 692 999

Anna meidän soittaa sinulle

* Arkisin klo 8-16. Matkapuhelimista 8,35 snt/puhelu + 18,05 snt/min. Kiinteästä puhelinverkosta 8,35 snt/puhelu + 6,55 snt/min.

Lähetä viesti

Valitettavasti yhteydenottopyynnön lähettäminen epäonnistui. Yritäthän myöhemmin uudelleen!

Kiitos yhteydenottopyynnöstä!

Kiitos, olemme vastaanottaneet yhteydenottopyyntösi. Asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä.

Anna meidän soittaa sinulle

Valitettavasti yhteydenottopyynnön lähettäminen epäonnistui. Yritäthän myöhemmin uudelleen!

Kiitos yhteydenottopyynnöstä!

Kiitos, olemme vastaanottaneet yhteydenottopyyntösi. Asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä.

Etkö ole varma, mistä lähteä liikkeelle?

Selvitä lyhyen kyselymme avulla, mikä palvelu sopii parhaiten yrityksesi tarpeisiin.

Fonecta on Google Premier Partner. Kumppanuus takaa palvelun korkean laadun ja hinnoittelun läpinäkyvyyden.
Suomen ainoana virallisena LinkedIn-kumppanina tarjoamme käyttöösi monipuoliset mainosmuodot ja analyysit.
Fonecta on Uusyrityskeskusten valtakunnallinen digimarkkinoinnin koulutuskumppani.
Tuemme rehtiä kilpailua. Panostamme avoimuuteen ja huolehdimme, että lakisääteiset velvoitteet ovat ajan tasalla.