Lataa Näin tunnet kohderyhmäsi onnistuneesti -opas

Nykypäivän yritykselle kertyy asiakkaistaan monin verroin enemmän dataa kuin ennen. Keskeiset tietolähteet ovat siirtyneet digitaaliseen muotoon. On tilaushistoriaa, asiakasrekisteriä, yhteydenottoja, verkkokävijöitä, asiakasarvioita, ehkä jopa paikkadataa. Digitaalisuus puolestaan mahdollistaa datan käsittelyn, yhdistelyn ja penkomisen. Johtopäätösten vetäminen kaikenkirjavasta datamössöstä saattaa kuitenkin tuntua sen kuuluisan neulan etsimiseltä heinäsuovasta – mikä avuksi?

Tiedätkö, miten voisit tuntea kohderyhmäsi paremmin – ja miten hyödyntää tätä tietoa? Asiantuntijamme pureutuivat kohderyhmän tuntemiseen ja kertovat muun muassa, mikä on tärkeintä, mitä asiakasymmärryksestä pitää oppia.
Täytä oheinen lomake ja toimitamme oppaan sähköpostiisi saman tien.

Ota tästä oppaasi

Kiitos oppaan tilauksesta. Saat oppaan pian sähköpostiisi.
Täyttämällä lomakkeen et sitoudu mihinkään, vaan annat Fonecta-konserniin kuuluville yhtiöille luvan olla sinuun yhteydessä.