Display

Display-mainonta tuo tuloksia helposti

Display-mainonta on tehokas ja visuaalinen tapa tuoda tuotteet ja palvelut esille verkossa. Yrityksesi näköisellä mainoksella tuot tuotteesi houkuttelevasti esiin ja saat parhaimmillaan suoria ostoja verkkokauppaasi. Jo kampanjan suunnitteluvaiheessa on tärkeää määrittää sille selkeät tavoitteet. Halutaanko mainonnalla herättää kiinnostusta brändiä kohtaan, lisätä kävijöitä verkkosivuilla, myydä tuotetta, tai vaikkapa saada asiakkaat varaamaan aika ajanvarauspalvelusta.

Display-mainonnalla kasvatat yrityksesi näkyvyyttä, herätät asiakkaiden kiinnostuksen ja saavutat halutut tulokset. Mainonnan avulla olet jatkuvasti läsnä ja jäät asiakkaiden mieleen. Tavoitat potentiaaliset asiakkaasi 24/7. Display-mainonnan ansiosta asiakkaasi on verkossa liikkuessaan vain yhden klikin päässä yrityksestäsi. Voit myös mitata tuloksia reaaliajassa, sekä tehdä halutessasi muutoksia kampanjan kohdennukseen.

Lue lisää

Varmista kampanjasi mitattavuus ja teho

Kuten muunkin verkkomainonnan, on Display-mainonnankin ytimessä tulosten reaaliaikainen seuraaminen jo kampanjan aikana. Tulosten mittaaminen ja kampanjan optimointi saavutettujen tulosten mukaan takaa kampanjan parhaan toimivuuden ja saavuttaa myös parhaat tulokset. On turhaa mainostaa kaikkea kaikille, kun parhaat tulokset kampanjalle saadaan nimenomaan oikealle kohderyhmälle kohdentamalla.

Kohdenna mainonta oikealle kohderyhmälle

Kohdentaminen tekee mainonnasta palvelua. Verkossa liikkuvat kuluttajat kokevat mainonnan vähemmän häiritsevänä kun se liittyy heitä valmiiksi kiinnostaviin tuotteisiin tai palveluihin. Samalla mainonnasta saadaan parhaat tehot irti. Display-verkostot tarjoavat mainontaan tehokkaat kohdennukset, voit mainostaa tuotettasi laajemmasta aiheesta kiinnostuneelle (vaikkapa autot, vapaa-aika, matkailu, kauneus) tai sukupuolen, iän tai muun vastaavan määrityksen kautta. Oikealla kohdennuksella voi riittää, että mainoksesi näkyy vain muutamalla sivulla, ja silti saat siitä parhaat tulokset irti. Display-verkostossa mainos näkyy sadoilla eri nettisivuilla

Anna ammattilaisen suunnitella kampanjasi

Display-mainonnan tekeminen itse voi tuntua haastavalta, joten se kannattaakin jättää ammattilaiselle. Samoin mainosbannerin suunnittelussa on hyvä antaa ammattilaisen huolehtia siitä, että mainos on varmasti houkutteleva ja siinä on oikeanlaiset tekstit, joilla saadaan asiakkaat toteuttamaan kampanjalle asetetut tavoitteet. Jos mainosbanneri on huonosti rakennettu, ei se tuota haluttua tulosta, eivätkä asiakkaasi klikkaa sitä. Anna siis asiantuntijan huolehtia kampanjasi suunnittelusta ja kohderyhmän oikeasta valinnasta, niin saat varmasti tehokkaan mainonnan.