Mitä haasteita sisältömarkkinoinnin tulevaisuudessa näkyy?

Kristallipalloon katsominen ja tulevaisuuden ennustaminen on aina hauskaa, siinähän ei voi mikään mennä vikaan… Sisältömarkkinoinnin tulevaisuuden pohtimisessa on erityistä hauskuutta, onhan aihe ollut markkinointipäättäjien suosion kasvussa jo pitkään ja sisältömarkkinoinnissa tuntuu tulevaisuus tuovan varsin paljon uutta ja mielenkiintoista. Fonectan Kehityspäällikkö Tommi Eklund kertoo, mitä sisältömarkkinoinnin tulevaisuudessa näkyy.

Haluatko kuulla lisää?

Maailma muuttuu, ja muutos tuo tullessaan sekä haasteita että mahdollisuuksia. Millaisia muutoksia sisältömarkkinoinnille asettavat vaikkapa AI, AR tai ääniohjauksen kehittyminen? F-Studio kysyi näistä, ja monista muista sisältömarkkinointiin vaikuttavista uusista tuulista Tommi Eklundilta, jolla olikin paljon painavaa asiaa.

Tommi pohtii samaa aihetta myös blogissaan.  Jos jäit miettimään, mitä muita sisältömarkkinoinnin trendejä on näkyvissä, niin lue ihmeessä koko blogi!

Oletko kiinnostunut digimarkkinoinnista?