Yrittäjä, haluatko myydä enemmän? Tee nämä 6 asiaa

Suomessa on jo yli 3,8 miljoonaa internetin käyttäjää, ja 83 % kuluttajista aloittaa tuotteen tai palvelun etsimisen verkosta. Ostopäätös tehdäänkin yhä useammin verkossa tehtyjen hakujen perusteella. Tässä helpossa oppaassa kerromme, miten saat yrityksesi ja potentiaalisen asiakkaan tiet kohtaamaan tuloksellisella tavalla.

Haluatko lukea oppaan myöhemmin? Lataa koko opas PDF-muodossa täältä!

 

LÖYDY VERKOSTA

 

1. Laita yrityksesi yhteystiedot verkkoon

Löytyykö yrityksesi, kun kuluttaja etsii tietoa tuotteista ja palveluista netistä? On elintärkeää, että yrityksesi oikeat, ajantasaiset yhteystiedot löytyvät tärkeimmistä hakukoneista, numeropalveluista ja muista hakukanavista.

Lue, kuinka varmistat, että yhteystietosi löytyvät verkosta!

Lue lisää


 

2. Hanki yrityksellesi hyvät kotisivut

Kotisivut toimivat yrityksen näyteikkunana, ovena ja parhaassa tapauksessa myyjänä. Hyvät kotisivut ovat yrityksesi ilmeen mukaiset ja toimivat sujuvasti niin puhelimella kuin tietokoneellakin. Voit tehdä yrityksesi kotisivut itse tai tilata avaimet käteen
-paketin.

Lue, kuinka hankit hyvät kotisivut yrityksellesi!

Lue lisää


 

3. Facebook, Twitter, LinkedIn… mitä somekanavia yrityksesi tarvitsee?

Netti on pullollaan erilaisia sosiaalisen median kanavia. Jokaisen yrityksen ei tarvitse olla niissä kaikissa, mutta esimerkiksi Facebook-sivut alkavat olla jo lähes perusedellytys. Tärkeintä on tietää, millaiset kanavat sopivat omalle yritykselle.

Lue, mitkä somekanavat voisivat toimia sinun yrityksellesi!

Lue lisää


LISÄÄ ASIAKKAITA VERKOSTA

 

4. Hanki lisää liikennettä kotisivuillesi oikeanlaisella sisällöllä

Kotisivujen sisällöllä on väliä. Google ja muut hakukoneet laittavat verkkosivut järjestykseen mm. niiden sisällön perusteella. Jos yrityksesi kotisivujen sisältö vastaa sitä, mitä kuluttajat etsivät, niiden sijoitus hauissa nousee, mikä tuo lisää kävijöitä sivuillesi.

Lue helpot vinkit, kuinka luot parempaa sisältöä kotisivuillesi.

Lue lisää


 

5. Tavoita ostoaikeissa oleva kuluttaja Google-hakusanamainonnan avulla

Mitä teet, kun haluat tietoa tuotteesta tai palvelusta? Googlaatko sen? Samoin tekee suurin osa kuluttajista tänä päivänä. Hakusanamainonnan avulla tavoitat ostoaikeissa olevan kuluttajan tehokkaasti ja edullisesti.

Lue vinkit, kuinka pääset helposti alkuun hakukonemainonnassa!

Lue lisää


 

6. Kohdista viestisi tarkasti Facebook-mainonnan avulla

Facebook-mainonnan suurin etu on sen kohdennettavuus. Mainoksiasi näytetään esimerkiksi iän, sukupuolen, paikkakunnan, ammatin tai kiinnostuksen kohteiden perusteella valikoidulle yleisölle. Tällä tavoin tavoitat tehokkaasti kaikkein potentiaalisimmat asiakkaat.

Lue, kuinka Facebook-mainonta voisi auttaa yritystäsi!

Lue lisää


Nappaa opas talteen ja lue myöhemmin!

 

 

Seuraava

1. Laita yrityksesi yhteystiedot verkkoon