Fonecta display – Kohdennettua näkyvyyttä laatumedioissa

Tiesitkö, että Fonectan oma display-verkosto tavoittaa jopa 3 miljoonaa suomalaista joka kuukausi? Tiesitkö myös, että yritykselläsi on mahdollisuus saada taattua näkyvyyttä Fonectan omassa display-verkostossa?

Fonecta display pähkinänkuoressa

Olet ehkä kuullut Google display -mainonnasta. Fonecta display on Googlen tapaan myös banneri- tai videomainontaa, mutta mainokset voivat näkyä ainoastaan Fonectan tarkkaan valitsemilla, suosituilla kotimaisilla verkkosivustoilla. Fonecta displaytä voi myös räätälöidä erilaisiin tarpeisiin sopivaksi: tarjolla on niin klikkikampanjaa, näyttökampanjaa kuin mobiilikampanjaa. Display-mainonnalla voidaan siis pyrkiä keräämään mahdollisimman paljon klikkejä tai näyttöjä, mobiilissa tai kaikissa laitteissa. Fonecta displayssä mainostajana maksat vain toteutuneista klikeistä tai näytöistä valitsemasi paketin mukaan. Kuten Google displaykin, Fonecta displayn seuranta on hyvin helppoa ja sen tuottama hyöty on selkeästi mitattavissa.

Fonecta display -mainonnan edut

Fonectan oma display-verkosto kattaa hieman yli 100 tarkkaan valittua julkaisijaa, joiden sivustot kuuluvat Suomen suosituimpiin oman alansa sivustoihin. Mukana on esimerkiksi uutissivustoja, blogeja, keskutelufoorumeita sekä lifestyle-sivustoja. Sivustot toimivat niin pöytätietokoneilla kuin mobiilissa, mikä takaa mainostajille parhaan mahdollisen näkyvyyden kaikissa kuluttajien päivittäin käyttämissä laitteissa.

Fonecta displayn näyttökampanjoissa on myös mahdollista valita kampanjalle hyvinkin tarkkoja kohdennuksia, jotka auttavat suuntaamaan yrityksesi mainontaa entistä tehokkaammin kaikista potentiaalisimmille tuleville asiakkaillesi. Lisäksi Fonecta displayn verkostossa sinulla on näyttökampanjoissa käytössäsi taatusti huomiota herättävä bannerikoko: 900 x 400 pikseliä täyttävä paraatibanneri, jota  Google display ei tarjoa omassa valikoimassaan. Paraatibannerilla saat takuuvarmasti kaipaamaasi näkyvyyttä ja tunnettuutta!

Kun halutaan tosissaan erottua…

…kannattaa tutustua Fonectan tarjoamiin Rich Media -ratkaisuihin. Jos tavallinen 300 x 250 pikselin kokoinen banneri tuntuu hieman tylsältä, miten olisi koko sivun taustan täyttävän tapetin ja sivun yläosan valtaavan paraatibannerin yhdistelmä? Tai vaikka Mobile Swipe, puhelimessa näkyvä kuution muotoinen mainos, jota voi pyyhkäistä pyörimään oikealle tai vasemmalle. Parhaiten juuri sinun yrityksellesi sopivan mainosratkaisun löydät ottamalla yhteyden media-asiantuntijoihimme jotka kartoittavat yrityksesi tarpeet ja tavoitteet display-mainonnalle.

Kohdentaminen palvelee niin mainostajia kuin asiakkaita

Jos olet nainen, niin haluaisitko nähdä mainoksen miehille suunnatusta hammastahnasta, joka saa naispuoliset enkelit lakoamaan tahnaa käyttävän miehen jalkoihin? Tai jos olet mies, haluaisitko nähdä jatkuvasti vierailemasi uutissivuston laidassa selluliitin poistavan ihmevoiteen bannereita? Niinkin yksinkertainen asia kuin mainosten kohdentaminen sukupuolen mukaan on elintärkeä kustannuskysymys joillekin mainostajille. Miksi ihmeessä siis maksaa näyttömäärästä, josta puolet menisi oletettavasti hukkaan, jos mainostettava tuote tai palvelu olisi tarkoitettu vain toiselle sukupuolen edustajalle? Samankaltaista tehostamista mainonnan osuvuuteen saadaan tiettyihin ikäryhmiin kohdentamisella sekä maantieteellisellä aluekohdistamisella, jotka molemmat voivat olla hyvin relevantteja ja tarpeellisia kohdennuskriteerejä monelle mainostajalle. Fonecta displayssä on kuitenkin näitäkin paljon edistyneempiä kohdennustapoja, joiden avulla voidaan tavoittaa tiettyjen aihepiirien tuotteista tai palveluista kiinnostuneita kuluttajia kuten myös Fonectan omiin ostokäyttäytymisluokkiin kuuluvia henkilöitä. Edellä mainittujen kohdentamistapojen avulla mainokset saadaan näkymään hyvinkin potentiaaliselle ostajakunnalle tuoden hyvin relevanttia liikennettä mainostajan tuotteiden tai palveluiden piiriin.

Mille yrityksille Fonecta display soveltuu?

Fonecta display soveltuu sellaisille yrityksille, jotka ovat valmiita kasvattamaan tunnettuuttaan ja panostamaan laadukkaaseen näkyvyyteen Suomen suosituimmissa verkkomedioissa. Aivan muutaman kympin mediabudjetilla verkostosta ei vielä saada sen koko potentiaalia irti, mutta hieman suuremmalla sijoituksella tulet kyllä saamaan rahoillesi vastinetta verkkonäkyvyydessä.

Laadukkailla bannereilla onnistunut kampanja

Kampanjan teknisten valintojen lisäksi suositeltavaa on panostaa myös mainonnassa näkyviin bannereihin – ilman laadukkaita ja asiakkaan huomion positiivisella tavalla kerääviä bannereita kampanjan kohdistamiset ja valitut mainospaikat valuvat hukkaan, jos bannerit eivät kannusta asiakasta klikkaamaan sitä tai jos ne eivät jää kunnolla asiakkaan mieleen. Fonectalta saat tarvittaessa ammattitaitoiset graafiset palvelut bannerien tekoon, jottei Fonecta display -kampanjasi onnistuminen jäisi ainakaan bannereista kiinni!