Hanki myyntiä verkosta

Kerää myyntieurot kotiin kanavissa, joissa asiakkaasi haluaa tehdä ostonsa

Liiketoiminnan tehostaminen

Miksi?

Yrityksen tulee olla tavoitettavissa silloin, kun asiakkaalla on tarve, ja niissä kanavissa, joista yrityksen tuotteita ja palveluita haetaan. Yrityksen menestykselle on koko ajan kriittisempää se, miten asiakkaan osto­signaali saadaan konvertoitua kaupaksi. Sekä tuotteiden että palveluiden verkko-ostaminen on kuluttajien ajama muutos, joka vaikuttaa kaikilla toimi­aloilla. Vuosina 2010-2014 on verkko­kaupan kasvu vähittäis­tavara­kaupassa ollut 34 %, ja palveluissa 13 %*, eikä ostamisen siirtymä verkkoon ole ainakaan hidastumassa.

*Lähde: TNS Gallup, 2015.

Mitä?

Tarjoamme käyttöösi tehokkaimmat digitaalisen myynnin työkalut: verkko­kaupan, verkko­ajan­varauksen ja verkko­sivuillasi päivystävän chat-myyjän. Ratkaisuillamme muutat yrityksesi verkko­sivut asiakkaillesi arvoa tuottavaksi verkko­palveluksi ja tarjoat henkilö­kohtaista palvelua suoraan verkko­sivuillasi. Ota työkalut käyttöösi ja varmista, että saat kävijät käännettyä kaupaksi.

Hanki myyntiä verkosta - tuotteet ja palvelut

Ajanvarauspalvelu


Paranna asiakaspalveluasi, käytä työaikasi tehokkaammin ja tavoita asiakkaat sieltä, missä he palveluitasi hakevat.

  1. Palvele kattavammin nykyisiä asiakkaitasi

    Merkittävä osa palveluista varataan iltaisin ja aikaisin aamulla, silloin kun puhelimeen ei vastata. Asiakkaasi odottavat palvelua verkossa 24/7 – ole siis läsnä siellä ja palvele asiakkaitasi paremmin.

  2. Tehosta uusasiakashankintaa

    Yrityksen on tärkeää olla tavoitet­tavissa silloin, kun asiakkaalla on tarve, kanavassa josta yrityksen tuotteita ja palveluita haetaan. Yhä useammalle asiakkaalle verkko­varaus­mahdollisuus on osto­päätös­kriteeri. Suomen johtavassa ajan­varaus­mediassa varaaverkossa.fi, olet siellä, mistä uudet asiakkaat palveluitasi hakevat.

  3. Tunne asiakkaasi ja viesti kohdennetusti

    Ajanvarauksilla kerrytät asiakas­listaasi, sekä halutessasi markki­nointi­lupa­rekisteriäsi. Tämä mahdollistaa entistä kohdiste­tumman ja tehokkaamman markkinoinnin asiakas­kunnallesi.

Ajanvarauksen tarjoaminen verkossa kannattaa: palvelet asiakkaitasi paremmin ja teet kauppaa kellon ympäri – aikasi ovat varattavissa missä ja milloin tahansa. Sinä puolestasi säästät sekä aikaa että vaivaa, kun asiakkaasi voivat itse etsiä ja varata aikansa. Uudet asiakkaat löytävät varaus­kirjasi varaaverkossa.fi:n, Googlen sekä Fonectan palveluiden kautta. Varaukset keskittävä media sekä Fonectan oma, laaja mediaverkko nostavat kaikkien ajan­varaus­palveluun osallistuvien Google-haku­kone­näkyvyyttä.

Hallitset helposti asiakastietojasi, sillä kalenteriin tallentuu yhteys­tietojen lisäksi palvelu­historia. Tiedot ovat kootusti, hallitusti ja turvallisesti yhdessä paikassa ja helposti löydettävissä. Lisäksi tavoitat ajan­varaus­palvelun kautta asiakkaasi helposti teksti­viestillä ja sähkö­postitse. Vähennät unohduksia ja varmistat hyvän palvelu­kokemuksen muistutuksilla ja tilaus­vahvistuksilla. Voit jopa automatisoida muistutuksia asiakkaillesi esimerkiksi siten, että he saavat kutsun varata palvelu aina, kun edellisestä käynnistä on kulunut 30 päivää.

Ajanvarauksen siirtäminen verkkoon käy helposti avullamme. Saat meiltä kalenterit, käyttö­koulutuksen ja yrityksesi näköisen palvelun kaikkine tärkeine yksityis­kohtineen. Ajanvaraus on yrityksesi liike­toiminnan tärkeimpiä järjestelmiä ja me tiedämme sen. Siksi tarjoamme huippu­luokan luotettavuuden, tieto­turvan, sekä ammattilaisten tuen liike­toiminnallesi.

Ota yhteyttä

Verkkokauppa ja moni­kanavaisen kaupan ratkaisut

Koko tuotevalikoimasi hallinta yhdellä ratkaisulla kivi­jalassa ja verkossa – tavoita kuluttajat ja yritykset niin kotimaassa kuin kansain­välisesti.

  1. Ole siellä, missä asiakkaasi haluavat ostaa - ja tehosta myyntiäsi

    Tänä päivänä niin kuluttajat kuin yritykset odottavat pystyvänsä asioimaan kanssasi verkossa, silloin kun heille itselleen sopii. Palvelemalla verkossa tavoitat laajan asiakas­kunnan, myös maan rajojen ulko­puolella, ja kasvatat samalla kivi­jalka­liikkeesi tunnettuutta ja myyntiä.

  2. Hallitse verkko- ja kivi­jalka­myyntiä yhdellä työkalulla

    Kivijalkamyymäläsi ja verkko­kauppasi hallinta onnistuu kätevästi yhdellä ja samalla järjestelmällä, joka sisältää niin varastot, logistiikan ja maksamisen ratkaisut kuin kaiken muun tarpeellisen. Voit hyödyntää ratkaisuamme verkko­kaupassa, kivi­jalka­liikkeessä tai molempien yhdistelmässä.

  3. Tee lisätilaukset yritysasiakkaillesi helpoksi ja kasvata kauppaa

    Yritysasiakkaiden tukku­verkko­kauppa on yrityksellesi oikea valinta silloin, kun haluat tehdä lisä­myyntiä yritys­asiakkaillesi. Helppo­käyttöinen, kuluttaja­verkko­kaupan kaltainen yritys­verkko­kauppa säästää aikaa ja helpottaa lisä­tilausten tekoa - eli kasvattaa myyntiäsi.

Tänä päivänä yrityksiä ja palveluja etsitään ensimmäisenä verkosta. Sen ovat huomanneet myös asiakkaamme, joiden moni­kanavaisen kaupan kokonais­liike­vaihdosta verkko­kaupan osuus on keski­määrin 32%. Verkko­kauppa kasvattaa vääjäämättä myös kivi­jalan myyntiä, parhaimmillaan kymmeniä prosentteja, joten sitä ei voi enää sivuuttaa myynti­kanavana.

Fonectan moni­kanavaisen kaupan ratkaisun avulla hallitset myynti­kanaviesi kokonaisuutta keskitetysti, olipa sinulla yksi tai sata toimi­pistettä, kassa tai kaksi­kymmentä kassaa. Digitaalisen kaupan ratkaisumme joustaa ja muokkautuu tarpeiden mukaan – kompakteista kotimaisista aina laajoihin kansanvälisiin toteutuksiin.

EDI/OVT (Electronic Data Interchange / Organisaatioiden välinen tiedon­siirto) on tehokas tapa hoitaa perus­tuotteiden täydennys­tilauksia, mutta kun haluat myydä enemmän, on valintasi yritys­asiakkaiden tukku­verkko­kauppa. Tarjoamme tukku­asiakkaillesi kaikki samat asiakas­kokemusta parantavat ja keski­ostosta kasvattavat toiminnallisuudet kuin kuluttaja­verkko­kaupassa. Asiakas­kohtaiset hinnat, tallennetut tilaus­pohjat ja tilaus­historia auttavat yritys­asiakastasi säästämään aikaa ja tilaamaan enemmän. Kaikki samasta verkko­kaupasta ja samoilla tuote­tiedoilla kuin kuluttaja-asiakkaillesi.

Ota yhteyttä
Lue lisää

02 Pro Chat

Varmista, että verkkosivuillasi on aina myyjä paikalla, ja jokainen kävijä saa halutessaan henkilö­kohtaista palvelua.

  1. Paranna keskikauppaa ja ostokonversiota verkossa

    Ilman chat-palvelua verkko­sivusto on kuin myymälä ilman myyjää. 02 Pro Chat -myyjä on asiakkaasi käytettävissä verkko­sivuillasi, parantaen myyntiäsi esimerkiksi tarjoamalla sopivia tuotteita, kasvattamalla asiakkaan ostoskoria relevanteilla lisä­tuotteilla ja auttamalla viemään osto­tapahtuman päätökseen.

  2. Skaalautuva ja osaava myyjä­resurssi kaikkiin kanaviin

    Chat-palvelun yleistymisen myötä asiakkaat osaavat edellyttää toimivaa ja nopeaa chattia verkko­sivuilla. 02:n yli 200 asiakas­palvelun ammattilaista varmistavat nopean vastausajan kaikissa tilanteissa, myös iltaisin. Anna asiakkaasi valita kanava, 02 Pro hoitaa halutessasi chatin lisäksi myös puhelut ja sähkö­postit.

  3. Kokonaisuuden helppo käyttöönotto

    02 Pro Chat toteutetaan kokonaisuutena, johon sisältyvät Giosgin chat-alusta ja sen käyttöönotto asiakas­kohtaisine määrittelyineen, ohjeiden ja toiminta­tapojen sopiminen ja 02 Pro -myyjien perehdytys. Asian­tuntijamme auttavat tarvittaessa myös puhelu­siirtojen toteutuksessa.

02 Pro hoitaa myynti­resurssin sinne, missä asiakkaasi on: palvelu hoitaa puolestasi paitsi chatin, halutessasi myös puhelut ja sähkö­postit. 02 Pro -asiakas­palvelijat ohjeistetaan tyypillisimpiin tilanteisiin yrityksesi asiakas­palvelussa. Ohjeistus voi perustua esimerkiksi verkko­kauppasi tietoihin täydennettynä kampanja­eduilla tai ajankohtaisilla tarjouksilla.

Chat-palvelu tarjoaa asiakkaalle helpon kanavan kysyä täydentäviä kysymyksiä ja hakea vahvistusta päätökselleen ostaa kiinnostava tuote tai palvelu. 02 Pro Chat -palvelu voi olla tarjolla taustalla, mutta parhaiten se lisää myyntiä kun chattia tarjotaan aktiivisesti oikeassa yhteydessä. Osana palvelun käyttöön­ottoa ja sen jälkeistä kehittämistä ehdotamme parhaita toiminta­tapoja osto­konversion optimoimiseksi.

Mikäli asiakkaan asia edellyttää syvällisempää asian­tuntemusta, voidaan chat-keskustelu siirtää sovitulle tiimille hoidettavaksi. Chatissa voidaan myös kartoittaa asiakkaan tarve ja siirtää kysely yrityksen asian­tuntijalle, joka ottaa joko itse uudelleen yhteyttä asiakkaaseen tai kertoo tarvittavat tiedot, joiden pohjalta 02 Pro jatkaa asiakkaan palvelemista.

Palvelussa hoidetuista tapahtumista tehdään kirjaukset, jotka näkyvät reaali­aikaisesti Oma Fonecta -palvelussa. Saat lisäksi chat-raportoinnin kautta tietoa verkko­sivujesi asiakkaista sekä chatin vaikutuksesta osto­konversioon ja keski­kauppaan.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä.

Yhteydenottopyynnön jättäminen ei sido sinua mihinkään.

Täyttämällä lomakkeen et sitoudu mihinkään, vaan annat Fonecta-konserniin kuuluville yhtiöille luvan olla sinuun yhteydessä.

Valitettavasti yhteydenottopyynnön lähettäminen epäonnistui. Yritäthän myöhemmin uudelleen!

Kiitos yhteydenottopyynnöstä!

Kiitos, olemme vastaanottaneet yhteydenottopyyntösi. Asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä.