Kuuntele asiakastasi ja tehosta asiakaspalveluasi

Panostamalla asiakaspalveluun sitoutat asiakkaasi ja kasvatat myyntiä

Liiketoiminnan tehostaminen

Miksi?

Tyytyväinen asiakas palaa takaisin. Tyytyväinen asiakas tehostaa myös uus­asiakas­hankintaasi ja ostaa enemmän. Varmista­malla asiakas­palvelun korkean tason varmistut asiakkaidesi tyyty­väisyydestä ja tarjoat heille mahdol­lisuuden osallistua liike­toimintasi kehittämiseen.

Mitä?

Saat meiltä huippu­laadukkaan asiakas­palvelu­ratkaisun, joka päivystää puolestasi puhelimessa, chatissa ja sähkö­postitse. Ota ratkaisu käyttöösi ja voit olla varma siitä, että asiakkaasi saavat laadukasta ja henkilö­kohtaista palvelua kaikissa tärkeimmissä kanavissasi.

Panosta asiakaspalveluun - tuotteet ja palvelut

02 Pro Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelua juuri siellä ja silloin, kun asiakkaasi sitä kaipaa.

  1. Skaalautuva ja osaava asiakaspalvelu nostaa asiakas­tyytyväisyyttäsi

    02 Pro hoitaa asiakas­palvelu­resurssin sinne, missä asiakkaasi on: palvelu vastaa sovitusti puheluihin, chatteihin ja sähkö­posteihin, kun et itse ehdi. Tyytyväinen asiakas, jonka ongelmaan vastataan heti, on lojaali ja ostaa enemmän ja useammin.

  2. Tehosta asiointia sekä omien asiantuntijoidesi ajankäyttöä

    Nopean reagoinnin lisäksi asiakkaat arvostavat asioinnin helppoutta ja yksin­kertaisuutta. 02 Pro voi hyödyntää yrityksesi omia tausta­järjestelmiä, jolloin yhä useampi asiakas­tilanne saadaan ratkaistua kerralla 02 Pron toimesta, ja samalla yrityksesi omien asian­tuntijoiden ajan­käyttö tehostuu.

  3. Palvelu helposti käyntiin kattavan alku­kartoituksen kautta

    02 Pro -palvelun käyttöönotossa asian­tuntijamme kartoittavat yleisimmät asiakas­palvelu­tilanteet ja kuhunkin parhaiten sopivan ohjeistuksen. Tavoitteena on, että mahdol­lisimman moni asia ratkaistaan 02 Pron toimesta ja pääset hyötymään palvelusta välittömästi.

02 Pro auttaa sinua olemaan läsnä silloin, kun asiakas sinua tarvitsee. Kun ongelmiin ja pulma­tilanteisiin reagoidaan nopeasti, jopa rekla­maatio­tilanne on hyvin hoidettuna mahdollisuus lujittaa asiakassuhdetta ja tehdä lisämyyntiä. 02:n yli 200 asiakas­palvelun ammattilaista varmistavat nopean vastausajan kaikissa tilanteissa, myös iltaisin ja kaikissa kanavissa. Jokaisesta 02 Pro -palvelussa hoidetusta tapahtumasta tehdään kirjaus, joka näkyy reaali­aikaisesti Oma Fonecta -palvelussa.

Chat-palvelu tarjoaa asiakkaalle helpon kanavan kysyä täydentäviä kysymyksiä ja hakea tietoa yrityksesi tuotteista ja palveluista. Mikäli asia ei ratkea 02 Pron välityksellä, voidaan chat-keskustelu siirtää sovitulle tiimille hoidettavaksi, tai kartoitettu yhteyden­otto­pyyntö välittää yrityksesi asian­tuntijalle. Asian­tuntija voi kontaktoida asiakkaan itse tai kertoa tarvittavat tiedot, joiden pohjalta 02 Pro jatkaa asiakkaan palvelemista.

Ohjeistus sovitaan yrityksellesi tyypil­lisimpiin asiakas­palvelu­tilanteisiin. Yhteyden­otto­pyyntöjä varten sovimme, mitä tietoja asiakkaalta kysytään. Ohjeistuksessa huomioidaan myös vastuu­henkilöt eri tilanteissa ja toiminta­tavat eri aikoina.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä.

Yhteydenottopyynnön jättäminen ei sido sinua mihinkään.

Täyttämällä lomakkeen et sitoudu mihinkään, vaan annat Fonecta-konserniin kuuluville yhtiöille luvan olla sinuun yhteydessä.

Valitettavasti yhteydenottopyynnön lähettäminen epäonnistui. Yritäthän myöhemmin uudelleen!

Kiitos yhteydenottopyynnöstä!

Kiitos, olemme vastaanottaneet yhteydenottopyyntösi. Asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä.