Onko yrityksesi henkilörekisteri ajantasalla?
Tiedätkö mitä vaikutuksia yrityksen henkilörekisterin virheellisillä tiedoilla voi olla? Vuonna 2018 voimaan astuneen GDPR:n myötä henkilörekisterin päivitys on jokaisen yrityksen velvollisuus. Ajantasainen henkilörekisteri on edellytys myös onnistuneelle tiedottamiselle ja markkinoinnille - jos rekisteri ei ole ajan tasalla, tiedote ei tavoita oikeita henkilöitä tai yritys voi kontaktoida henkilöitä, joille ei ole lupaa markkinoida.

Ajantasainen rekisteri mahdollistaa tulokselliset markkinoinnin ja myynnin toimenpiteet

Pidä asiakkaiden yhteystiedot ajan tasalla

Tuloksellisen liiketoiminnan lähtökohtana on vahva asiakasymmärrys, joka pohjautuu ajantasaiseen asiakastietoon. Asiakasrekisterin avulla pidät yhteyttä asiakkaisiisi ja kerrot ajankohtaisista tarjouksista. Rekisteristä ei kuitenkaan ole apua, jos tiedot eivät ole oikein. Avullamme pidät rekisterisi aina ajantasaisena, joko kertapäivityksellä tai jatkuvana palveluna. Autamme oikean päivitystavan, -sisällön ja -rytmin valinnassa.

Mitä tietoja voi päivittää?

Saat asiakasrekisteriisi ajantasaiset nimi- ja osoitetiedot, puhelinnumerot sekä tiedot asiakkaiden kuolemista. Saat päivitettyä ajoneuvon hallintasuhteen sekä tiedon myös kaksoiskappaleista. Tietolähteinä käytetään Liikenteen turvallisuusvirasto Trafin Ajoneuvoliikennerekisteriä, Väestörekisterikeskuksen väestötietojärjestelmää (VTJ) ja Fonectan tilaajatietokantaa.

Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin

Voidaanko rekisteriin täydentää/lisätä puhelinnumeroita?

Kyllä, silloin kun rekisterissä on kuluttajan nimi- ja osoitetiedot. Toki yrityksesi lakisääteisten rekisterinpitäjän velvoitteet tulee olla kunnossa (esim. rekisteriseloste).

Milloin riittää kertapäivitys ja milloin kannattaa aloittaa jatkuva päivitys?

Tähän ei ole yhtä oikeaa vastausta, mutta kannattaa aloittaa miettimällä, miten rekisteriä käytetään: Jos yrityksesi tekee pari postitusta vuodessa, riittää kertapäivitys. Jos asiakkaita kontaktoidaan säännöllisesti, kannattaa harkita jatkuvaa päivitystä. Asiantuntijamme auttavat oikean päivitystavan valinnassa.

Miten tiedot päivittyvät yritykseni asiakasrekisteriin?

Toimittamamme päivitetty aineisto sisältää kaikki alkuperäisen aineiston tiedot ja näiden perässä päivityksessä sovitut tiedot. Asiakas vastaa rekisterin pitäjänä päivitettävien tietojen viennistä omaan rekisteriinsä. Saat asiantuntijoiltamme vinkkejä tietojen käsittelyyn.

Ladataan...

Katso myös:

EsittelyRekisterin kuntotestiFAQ

Ota kaikki irti asiakasrekisteristäsi! Ota yhteyttä.

Lähetä meille viesti

Soita meille*

020 692 999

Anna meidän soittaa sinulle

* Arkisin klo 8-16. Matkapuhelimista 8,35 snt/puhelu + 18,05 snt/min. Kiinteästä puhelinverkosta 8,35 snt/puhelu + 6,55 snt/min.

Lähetä viesti

Valitettavasti yhteydenottopyynnön lähettäminen epäonnistui. Yritäthän myöhemmin uudelleen!

Kiitos yhteydenottopyynnöstä!

Kiitos, olemme vastaanottaneet yhteydenottopyyntösi. Asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä.

Anna meidän soittaa sinulle

Valitettavasti yhteydenottopyynnön lähettäminen epäonnistui. Yritäthän myöhemmin uudelleen!

Kiitos yhteydenottopyynnöstä!

Kiitos, olemme vastaanottaneet yhteydenottopyyntösi. Asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä.

Etkö ole varma, mistä lähteä liikkeelle?

Selvitä lyhyen kyselymme avulla, mikä palvelu sopii parhaiten yrityksesi tarpeisiin.

Fonecta on Google Premier Partner. Kumppanuus takaa palvelun korkean laadun ja hinnoittelun läpinäkyvyyden.
Suomen ainoana virallisena LinkedIn-kumppanina tarjoamme käyttöösi monipuoliset mainosmuodot ja analyysit.
Fonecta on Uusyrityskeskusten valtakunnallinen digimarkkinoinnin koulutuskumppani.
Tuemme rehtiä kilpailua. Panostamme avoimuuteen ja huolehdimme, että lakisääteiset velvoitteet ovat ajan tasalla.