Pidä asiakasrekisterisi ajan tasalla. Ota yhteyttä ja tilaa rekisterin maksuton kuntotesti!

Kuluttajatietojen päivitys

Pidä asiakkaiden yhteystiedot ajan tasalla

Tuloksellisen liiketoiminnan lähtökohtana on vahva asiakasymmärrys, joka pohjautuu ajantasaiseen asiakastietoon. Asiakasrekisterin avulla pidät yhteyttä asiakkaisiisi ja kerrot ajankohtaisista tarjouksista. Rekisteristä ei kuitenkaan ole apua, jos tiedot eivät ole ajan tasalla. Avullamme pidät rekisterisi aina ajantasaisena, joko kertapäivityksellä tai jatkuvana palveluna. Autamme oikean päivitystavan, -sisällön ja -rytmin valinnassa.

Mitä tietoja voi päivittää?

Saat asiakasrekisteriisi ajantasaiset puhelinnumerot, nimi- ja osoitetiedot sekä tiedot asiakkaiden kuolemista. Saat kiinni myös tuplat ja triplat, sekä päivitettyä ajoneuvon hallintasuhteen. Tietolähteinä käytetään Fonectan tilaajatietokantaa sekä Väestörekisterikeskuksen väestötietojärjestelmää (VTJ) ja Liikenteen turvallisuusviraston (Trafi) Ajoneuvoliikennerekisteriä.

Ladataan...

Lue myös aiheista:

Kuluttajakohderyhmät »
Henkilörekisterin analysointi »
Ostokäyttäytymisluokitus »
Henkilörekisterin analysointi »
Kuluttajakohderyhmät »
Yritystietojen päivitys ja rikastus »