Profilointi auttaa sinua ymmärtämään asiakkaitasi ja antaa eväät markkinoinnin ja asiakasviestinnän kohdentamiseen.

Kuluttajaprofilointi

Tunne asiakkaasi

Profiloinnissa analysoimme asiakasrekisterisi ja tuotamme raportin, joka kertoo, miten asiakaskantasi jakautuu erilaisiin luokkiin (mm. sukupuoli, talouden koko ja OKL). Raportin avulla ymmärrät, miten asiakkaasi elävät ja käyttäytyvät. Näet myös, mitkä piirteet korostuvat asiakkaissasi verrattuna väestön keskiarvoon.

Markkinoi kohdennetusti

Profiloinnissa voidaan tarkastella erikseen erilaisia asiakasryhmiä. Profiloimalla esimerkiksi arvokkaimmat asiakkaat ymmärrät, mitkä piirteet korostuvat juuri heissä, ja voit kohdentaa markkinointisi tuottamaan lisää samankaltaisia asiakkaita.

Vaadi faktoja

Profilointi hyödyntää Väestörekisterikeskuksen (VRK) väestötietojärjestelmän (VTJ) tietoja, joten analyysin tulokset ovat tyypillisesti hyvin tarkkoja ja luotettavia.

Ladataan...

Lue myös aiheista:

Kuluttajakohderyhmät »
Kuluttajatietojen päivitys »
Ostokäyttäytymisluokitus »
Kuluttajakohderyhmät »
Fonecta Display »
Ostokäyttäytymisluokitus »