Tilaa näyttävät ja hakukoneystävälliset kotisivut ammattilaisten toteuttamina. Testaa nykyisten kotisivujesi laatu!
Kotisivut yrityksille

Avaimet käteen –kotisivut

Toimivat kotisivut

Sekä kuluttajat että yrityspäättäjät aloittavat tuotteiden, palveluiden ja yritysten etsimisen verkosta. Meille onkin ensisijaisen tärkeää, että yrityksesi kotisivut toimivat oikein ja löytyvät hyvin verkosta.

Viimeistelty ulkoasu

Kotisivujen visuaalisesta ulkoasusta vastaa kokeneiden ammattilaisten joukko. Jokainen sivu suunnitellaan yrityksesi toiveita kuunnellen. Visuaalisesti viimeistellyt kotisivut toimivat kaikissa päätelaitteissa, joten asiakkaasti löytävät sinut myös mobiilisti.

Laadukas sisältö

Panostamme erityisen paljon hakukonelöydettävyyteen. Kaikki tekstit ovat kokeneiden ammattilaisen suunnittelemat ja kirjoittamat. Kiinnitämme huomiota mm. siihen, että sivuilla käytettävät hakusanat ovat niitä, joilla asiakkaasi sinua hakevat.

Paikallista palvelua

Fonectan paikalliset kotisivuasiantuntijat rakentavat yrityksellesi juuri sellaiset kotisivut kuin haluat. Kotisivujen avulla esittelet tuotteesi ja palvelusi mieleenpainuvalla tavalla ja teet yhteydenotosta helppoa.

Yrityksesi näköiset kotisivut

Kotisivuprojektin aikana voit kertoa toiveesi kotisivujen sisällöstä ja ulkonäöstä, joiden perusteella toteutamme yrityksellesi modernit ja toimivat nettisivut.

Lue lisää!

Ladataan...

Lue myös aiheista:

Tee itse –kotisivut »
Räätälöidyt kotisivut »
Google Hakusanamainonta »
Hakukoneoptimointi »
Remarketing »

Kysy lisää Avaimet käteen -kotisivujen eri vaihtoehdoista asiantuntijoiltamme!

Lähetä meille viesti

Soita meille*

020 692 999

Anna meidän soittaa sinulle

* Arkisin klo 8-16. Matkapuhelimista 8,35 snt/puhelu + 18,05 snt/min. Kiinteästä puhelinverkosta 8,35 snt/puhelu + 6,55 snt/min.

Lähetä viesti

Täyttämällä lomakkeen et sitoudu mihinkään, vaan annat Fonecta-konserniin kuuluville yhtiöille luvan olla sinuun yhteydessä.

Valitettavasti yhteydenottopyynnön lähettäminen epäonnistui. Yritäthän myöhemmin uudelleen!

Kiitos yhteydenottopyynnöstä!

Kiitos, olemme vastaanottaneet yhteydenottopyyntösi. Asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä.

Anna meidän soittaa sinulle

Täyttämällä lomakkeen et sitoudu mihinkään, vaan annat Fonecta-konserniin kuuluville yhtiöille luvan olla sinuun yhteydessä.

Valitettavasti yhteydenottopyynnön lähettäminen epäonnistui. Yritäthän myöhemmin uudelleen!

Kiitos yhteydenottopyynnöstä!

Kiitos, olemme vastaanottaneet yhteydenottopyyntösi. Asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä.

Kotisivujen tekeminen itse vai avaimet käteen -palveluna?

Jos aikasi riittää, voit hyvin tehdä kotisivut alusta loppuun itse. Tarjoamme käyttöösi helpon alustan, jolla voit rakentaa sivut.Tarjolla on runsaasti erilaisia sivumalleja suunnittelun pohjaksi. Sivuston ylläpito on helppoa ja tarvittaessa sinua auttaa suomenkielinen käyttäjätuki. Valmiit kotisivut ovat responsiiviset, eli niitä on helppo selata myös mobiililaitteilla.

Jos et halua tai ehdi rakentaa yrityksesi kotisivuja itse, Fonectan Avaimet käteen -kotisivut ovat tehokas ja edullinen ratkaisu. Sivusto suunnitellaan sinun ja yrityksesi toiveita ja tarpeita kuunnellen. Kotisivujen visuaalisesta ulkoasusta ja sisällöstä vastaa kokeneiden ammattilaisten joukko. Kaikki tekstit ovat ammattikirjoittajan suunnittelemia ja laatimia. Suunnittelussa kiinnitetään huomiota mm. siihen, että sivuilla käytettävät hakusanat ovat niitä, joilla asiakkaasi sinua hakevat. Fonectan tekemät kotisivut toimivat kaikilla päätelaitteilla, joten asiakkaasi löytävät sinut myös mobiilisti.

Takaisin ylös >
Millaiset ovat näyttävät ja toimivat verkkosivut?

Nykypäivänä on itsestäänselvyys, että yrityksellä pitää olla verkkosivut. Jopa 83% suomalaisista aloittaa tiedon etsinnän verkosta, joten jos yrityksellä ei ole verkkonäkyvyyttä, ei sitä käytännössä ole olemassa.

Verkkosivujen kohderyhmä ja tavoite

Sivuille tulisi nimetä ainakin yksi tai kaksi tärkeintä kohderyhmää, joita haluat sivuillasi puhutella. Yhteystietosi, palvelusi ja erilaiset lomakkeet on hyvä pitää helposti löydettävissä. Muista myös ettet suunnittele sivujasi itsellesi vaan asiakkaillesi. Asiakkaitasi ei välttämättä kiinnosta samat asiat kuin sinua, vaan he haluavat löytää tärkeimmät tiedot nopeasti. Jos näin ei käy, siirtyvät he nopeasti seuraavaan yrittäjän eli kilpailijasi sivuille.

Verkkosivuilla pitää aina olla ainakin yksi tavoite ja näitä tavoitteita pitää myös seurata. Verkkosivujen tavoite voi olla esimerkiksi bränditietoisuuden lisääminen, liidien saaminen myynnille, tuotteiden myynti suoraan sivuilta tai kävijöiden ohjaaminen kivijalkamyymälään.

Lunasta paikkasi hakutuloksissa

Kun asiakas haluaa tietää jotain, etsintä alkaa hakukoneesta. Saat hakutuloksien kärkipaikan helpommin, kun sivustosi sisältö on mietitty ja jäsennelty niin, että hakukone löytää helposti otsikot ja palvelukuvaukset. Hakukoneet pitävät sisällöstä, joka on myös asiakkaiden mielestä merkittävää. Verkkosivut ovat yrityksesi käyntikortti verkossa. Jos päivität sivujasi kerran muutamassa vuodessa, antaa se yrityksestäsi huonon kuvan, vaikka olisit alasi paras toimija. Pidä siis huolta, että yhteystietosi ovat aina ajan tasalla ja sivustollesi päivittyy säännöllisesti uutta sisältöä. Näin pidät sekä asiakkaasi että hakukoneet tyytyväisinä.

Helppokäyttöisyys osaksi asiakaskokemusta

Selkeällä käyttöliittymällä autat etsijää löytämään nopealla vilkaisulla yrityksesi tarjoamat palvelut ja tuotteet. Sivustosi rakenne ratkaisee millainen käyttökokemus asiakkaalle jää. Tee sivuillasi liikkumisesta helppoa, yksinkertaista ja loogista. Jos sivusi latautuvat hitaasti, vierailija usein poistuu sivustoltasi. Mobiilikäyttäjistä 74 prosenttia vaihtaa maisemaa, jos sivut latautuvat yli viisi sekuntia. Hyvin tehdyt ja optimoidut sivut latautuvat puolestaan vauhdilla, mikä lisää liikennettä kotisivuillasi ja kiihdyttää näin liiketoimintaasi.

Visuaalisuudella tuet yrityskuvaasi

Visuaalisuuden avulla annetaan asiakkaille oikea kuva yrityksestäsi. Visuaalisuuteen kuuluu värien, typografian, kuvamaailman ja sommittelun miettimistä, mutta myös paljon muuta. Sivua suunniteltaessa tulee miettiä muun muassa sivuston toimintoja ja niiden sijaintia, helppokäyttöisyyttä myös esim. mobiilissa, oikeaa kulkua sivustolla ja tärkeiden asioiden nostokeinoja muusta sisällöstä. Visuaalisuus on käytettävyyden viimeistelevä taso, joka voi pelastaa tai tuhota käyttäjäkokemuksen.

Takaisin ylös >