Hyödy Googlen valtavasta mainosverkostosta
Haluatko ulottaa mainoksesi kaikkialle, sovelluksesta ja laitteesta riippumatta? Googlen display-verkoston mainoksia näytetään yli kahdella miljoonalla verkkosivustolla ja jopa 650 000 sovelluksessa. Verkoston kautta tavoitat asiakkaasi monipuolisten mainosmuotojen avulla kaikkialla siellä, missä he ovat.

Google Display on vertaansa vailla oleva mainosverkosto sekä tavoitettavuudessa että tehokkuudessa

Valitse sertifioitu kumppani

Google Premier Partner -kumppanuutemme takaa palvelun laadukkuuden ja hinnoittelun läpinäkyvyyden. Toteuta kampanjasi sertifioidun kumppanin kanssa, niin tiedät aina, missä mennään.

Ammattilaiset apunasi

Kokemuksemme Google Display -kumppanina on vertaansa vailla. Yli 70 000 toteutetun Google -kampanjan kokemuksella tiedämme, mikä toimii parhaiten yrityksesi toimialalla.

Kohdistaminen takaa parhaat tulokset

Mainontaa voi kohdistaa eri kriteerien, kuten demografioiden tai kiinnostuksen kohteiden, mukaan. Asiantuntijamme valitsevat parhaat kohdennustavat tavoitteidesi mukaan.

Display-mainonnan avulla tavoitat laajan yleisön tehokkaasti

Display-mainonta eli näyttömainonta tai bannerimainonta on tehokas tapa tavoittaa kohdennettuja tai laajaa kohdentamatonta yleisöä kustannustehokkaasti. Display-mainonnassa näytetään yrityksen kuvabannereita erilaisilla sivustoilla tai mobiilisovelluksissa. Banneria klikkaamalla asiakas päätyy mainostavan yrityksen sivustolle tai sovellukseen.

Display-mainontaa voidaan toteuttaa myös remarketing-mainontana eli uudelleenmarkkinointina, jossa bannereita näytetään vain sellaisille henkilöille, jotka ovat vierailleet yrityksen sivustolla jo aikaisemmin. Remarketing on todettu todella tehokkaaksi mainonnan keinoksi, sivustolla kertaalleen vieraillut kävijä on paljon todennäköisempi ostamaan kuin ensi kertaa sivulle saapuva kävijä.

Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin

Mitä Googlen Display -mainonta käytännössä tarkoittaa?

Google Display -mainonta tarkoittaa banneri-, teksti- tai animoituja mainoksia, joita näytetään erilaisilla verkkosivustoilla, mobiilisovelluksissa tai internetvideoiden yhteydessä. Yleisin display-mainosmuoto on banneri, displayta kutsutaankin myös bannerimainonnaksi tai näyttömainonnaksi.

Milloin bannerimainokset näkyvät?

Displaymainoksilla ei ole kiinteitä mainospaikkoja display-verkoston eri sivustoilla tai sovelluksissa, vaan mainonta toimii samalla peruaatteella kuin Googlen hakusanamainontakin. Mainokset osallistuvat huutokauppaan mainospaikoista joka kerta kun käyttäjä tekee haun.

Mille yrityksille display-mainonta soveltuu?

Display-mainonta soveltuu periaatteessa kaikille yrityksille. Jos kyseessä on kuluttajille tarjottava tuote tai palvelu, bannerimainonta on erinomainen työkalu yrityksen brändimainontaan ja tuotteista tiedottamiseen. Erityisen hyvin bannerimainonta soveltuu uusien tuotteiden ja palveluiden lanseeraukseen.

Bannerimainoksilla voidaan hakea suoraan klikkejä esimerkiksi verkkokauppaan ja sitä kautta suoria ostoja. Vaihtoehtoisesti display-mainonnalla voidaan hakea näkyvyyttä yrityksen nimelle tai tuotteelle, tällöin kampanjan tavoitteena on kerätä mahdollisimman paljon näyttöjä.

Sopiiko bannerimainonta verkkokaupoille?

Verkkokaupoille bannerimainonta on erityisen kustannustehokas, helposti mitattava ja raportoitava mainosmuoto. Varsinkin jos kyseessä on uusi tuote, jota kuluttajat eivät osaa vielä hakea Googlesta, on bannerimainonta edullinen tapa saada tuotteelle ja verkkokaupalle potentiaalista näkyvyyttä.

Entä remarketing, miten se liittyy display-mainontaan?

Display-mainonnan tukena kannattaa ehdottomasti hyödyntää remarketingia, eli uudelleenmarkkinointia. Lue lisää remarketingin-mahdollisuuksista.

Suosituimmat Google Display -pakettimme

M-paketti
Max. 220 €/kk (alv. 0 %)
Sopimuskausi 3, 6 tai 12 kk
Mainosbudjetti max. 120 € / kk  
Palvelupalkkio max. 100 € /kk  
Starttimaksu 99 €  
Mainostoteutus 400 € / 5 mainosmuotoa  
Remarketing  
Kohdistus myös ulkomaille  
Raportointi  
Oma Fonecta -palvelu  
L-paketti
Max. 310 €/kk (alv. 0 %)
Sopimuskausi 3, 6 tai 12 kk
Mainosbudjetti max. 185 € / kk  
Palvelupalkkio max. 125 € / kk  
Starttimaksu 99 €  
Mainostoteutus 400 € / 5 mainosmuotoa  
Remarketing  
Kohdistus myös ulkomaille  
Raportointi  
Oma Fonecta -palvelu  
XL-paketti
Max. 450 €/kk (alv. 0 %)
Sopimuskausi 3, 6 tai 12 kk
Mainosbudjetti max. 280 € / kk  
Palvelupalkkio max. 170 € /kk  
Starttimaksu 199 €  
Mainostoteutus 400 € / 5 mainosmuotoa  
Remarketing  
Kohdistus myös ulkomaille  
Raportointi  
Oma Fonecta -palvelu  

Näiden lisäksi löydät meiltä lukuisia muita vaihtoehtoja. Ota yhteyttä ja kysy Google Displayn mahdollisuuksista.

Ladataan...

Katso myös:

EsittelyMitä on display-mainonta?FAQPaketit ja hinnat

Asiantuntijamme kertovat sinulle mielellään lisää Google Displayn mahdollisuuksista. Ota yhteyttä!

Lähetä meille viesti

Soita meille*

020 692 999

Anna meidän soittaa sinulle

* Arkisin klo 8-16. Matkapuhelimista 8,35 snt/puhelu + 18,05 snt/min. Kiinteästä puhelinverkosta 8,35 snt/puhelu + 6,55 snt/min.

Lähetä viesti

Valitettavasti yhteydenottopyynnön lähettäminen epäonnistui. Yritäthän myöhemmin uudelleen!

Kiitos yhteydenottopyynnöstä!

Kiitos, olemme vastaanottaneet yhteydenottopyyntösi. Asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä.

Anna meidän soittaa sinulle

Valitettavasti yhteydenottopyynnön lähettäminen epäonnistui. Yritäthän myöhemmin uudelleen!

Kiitos yhteydenottopyynnöstä!

Kiitos, olemme vastaanottaneet yhteydenottopyyntösi. Asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä.

Etkö ole varma, mistä lähteä liikkeelle?

Selvitä lyhyen kyselymme avulla, mikä palvelu sopii parhaiten yrityksesi tarpeisiin.

Fonecta on Google Premier Partner. Kumppanuus takaa palvelun korkean laadun ja hinnoittelun läpinäkyvyyden.
Suomen ainoana virallisena LinkedIn-kumppanina tarjoamme käyttöösi monipuoliset mainosmuodot ja analyysit.
Fonecta on Uusyrityskeskusten valtakunnallinen digimarkkinoinnin koulutuskumppani.
Tuemme rehtiä kilpailua. Panostamme avoimuuteen ja huolehdimme, että lakisääteiset velvoitteet ovat ajan tasalla.