Mainosta verkossa

Suomalainen kodinkoneliike lanseerasi uuden verkkokauppansa valtakunnallisesti verkossa. Rakensimme asiakkaalle Google- ja Display-kampanjan, jota tuettiin uudelleenkohdennuksella Googlen verkostossa. Päivittäiset kävijämäärät verkkokaupassa kasvoivat yli kymmenkertaisiksi ja kaupan liikevaihto kasvoi moninkertaiseksi verrattuna markkinointi-investointiin.

Kohdentamalla verkkonäkyvyytesi oikein olet kohderyhmäsi mielessä ostohetkellä

Digitaalinen markkinointi

Miksi?

Suomalaisten TOP 3 -syyt yrityksen verkkokauppaan päätymiseen ovat yrityksen näkyvyys Googlessa, verkkomainonta ja yrityksen lähettämä sähköpostisuora*. Löytävätkö asiakkaat sinun yrityksesi vai kilpailijasi?

Verkkomainonnan avulla rakennat brändiäsi ja hankit lisää asiakkaita. Varmistat, että yrityksesi on näkyvillä silloin, kun asiakkaasi etsivät tietoa hakukoneista, vierailevat suosituimmilla suomalaisilla sivustoilla tai käyttävät aikaansa sosiaalisessa mediassa. Hyödyntämällä kaikki tärkeimmät kanavat parannat mainontasi tehokkuutta. Kun oikeisiin kanaviin yhdistetään parhaat teknologiat ja osaajat, varmistat näkyvyytesi juuri silloin kun ostopäätöksiä tehdään.

* Lähde: TNS Gallup, Online Shopping 2014 -tutkimus.

Mitä?

Mielenkiintoisella sisällöllä ja täsmällisellä kohdentamisella relevanteille asiakasryhmille kasvatat yrityksesi näkyvyyttä ja kiinnostavuutta, sekä lisäät myyntiä. Display-mainonnalla saat yrityksesi esille laajasti Suomen suosituimmille sivustoille tai kohdennetusti vain haluamillesi kohderyhmille. Hakusanamainonnalla varmistat yrityksellesi kärkipaikat hakutulossivulla, kun tuotteitasi tai palveluitasi haetaan Googlessa.

Kaikki asiakkaasi eivät tee ostopäätöstä heti vieraillessaan kotisivuillasi tai verkkokaupassasi. Uudelleenkohdennuksella (remarketing) voit muistuttaa asiakasta, tarjota houkuttelevia etuja ja saada asiakkaan palaamaan sivustollesi.

Verkkomainonta - tuotteet ja palvelut

Google-hakusanamainonta


Ohjaa asiakas sivuillesi, kun hän etsii yrityksesi tarjoamia palveluja Googlessa.

  1. Kustannustehokas ja joustava mainoskanava

    Hakusanamainonta on kustannustehokasta ja joustavaa, ja investointisi takaisinmaksu täysin läpinäkyvää. Tiedät tarkasti liidi- tai myyntikustannuksesi ja voit tehdä muutoksia kampanjoihisi nopeasti tulosten perusteella.

  2. Valitse sertifioitu kumppani

    Google AdWords Premier SMB Partner -kumppanuutemme takaa sinulle palvelun laadukkuuden, luotettavuuden ja hinnoittelun läpinäkyvyyden. Tiedät aina, missä mennään.

  3. Parhaat markkinoinnin asiantuntijat ja teknologiat käytössäsi

    Yhdistämällä 60 000 Google-kampanjaa toteuttaneet asiantuntijat ja parhaat teknologiat, onnistut varmasti markkinoinnin tavoitteissasi.

Google-hakusanamainonnan avulla olet aina kärkipaikoilla, kun tuotteitasi tai palveluitasi haetaan Googlessa. Asiantuntevat ja kokeneet mainossuunnittelijamme suunnittelevat kampanjasi hakusanat, mainostekstit ja kohdennukset. Näin luomme oikealle yleisölle kohdennetun, tarpeitasi vastaavan ja tehokkaan hakusanamainontakampanjan.

Monipuolinen palveluvalikoimamme kattaa myös mm. konversioseurannan, uudelleenkohdistustoimenpiteet (remarketing) sekä käännöstyöt ulkomaille kohdistettuihin kampanjoihin. Google-hakusanamainonta on kohdennettua, mitattavaa, äärimmäisen kustannustehokasta ja joustavaa markkinointia, jonka avulla tavoitat täsmälleen oikeat kohderyhmät. Tulokset näkyvät nopeasti ja muutoksia pystytään tekemään lennosta kesken kampanjan.

Ota yhteyttä

Fonecta Display


Kasvata yrityksesi näkyvyyttä, herätä kiinnostus ja saavuta halutut tulokset.

  1. Ole jatkuvasti läsnä ja jää asiakkaiden mieleen

    Vahvista brändiäsi ja tavoita potentiaaliset asiakkaasi 24/7. Display-mainonnan ansiosta asiakkaasi on verkossa liikkuessaan vain yhden klikin päässä yrityksestäsi.

  2. Varmista kampanjasi mitattavuus ja teho

    Display-mainonta mahdollistaa tulosten reaaliaikaisen seuraamisen jo kampanjan aikana, täten luoden kampanjaan tehoa ja tuoden suunnitteluun tuloksellisuutta. Tulosten analysoinnissa saat apua Fonectan asiantuntijoilta.

  3. Kohdista viestisi juuri oikealle kohderyhmälle

    Kohdentaminen tekee mainonnasta palvelua. Mainonnan kohdentaminen ja uudelleenkohdentaminen kohdeyleisön tai kuluttajien käyttäytymisen perusteella on tehokas tapa parantaa tuloksia.

Fonectan Display-mainonnalla tavoitat lähes kolme miljoonaa suomalaista, yli sadassa suomalaisessa laatumediassa. Display-mainonta on oiva tapa lisätä yrityksesi tunnettuutta ja näkyvyyttä läpi vuorokauden. Valittavanasi on eri ratkaisuja, joilla saat viestisi koko laajaan verkostoomme tai vain tietylle kohderyhmälle, esimerkiksi matkailusta tai autoilusta kiinnostuneille. Joskus vain muutama tarkkaan valittu sivusto riittää hyvien tulosten saamiseen.

Fonectan kohdentamisvaihtoehdot ovat laajat ja ne kannattaa valita aina harkiten kampanjakohtaisesti haluttujen tavoitteiden mukaan. Voit kohdentaa mainoksesi esim. valituille ostokäyttäytymisluokille, ja muuttaa näin tasapaksun ”kaikkea kaikille” -viestinnän aidosti valittuihin kohderyhmiin vetoavaksi. Tarkan kohdentamisen tarpeellisuus riippuu yrityksesi tarpeista ja kohderyhmästä. Asiantuntijamme auttavat oikean ratkaisun ja kohderyhmän löytämisessä. Saat meiltä tarvittaessa apua myös kampanjan luovaan toteutukseen.​

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä.

Yhteydenottopyynnön jättäminen ei sido sinua mihinkään.

Täyttämällä lomakkeen et sitoudu mihinkään, vaan annat Fonecta-konserniin kuuluville yhtiöille luvan olla sinuun yhteydessä.

Valitettavasti yhteydenottopyynnön lähettäminen epäonnistui. Yritäthän myöhemmin uudelleen!

Kiitos yhteydenottopyynnöstä!

Kiitos, olemme vastaanottaneet yhteydenottopyyntösi. Asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä.