Bloggaajat

Fonectan blogissa fonectalaiset digitaalisen markkinoinnin, myynnin ja asiakaskokemuksen asiantuntijat julkaisevat kirjoituksiaan ja videoblogeja oman asiantuntija-alansa aiheista. Tutustu bloggaajiin, seuraa heitä somessa ja haasta keskusteluun. Esittelyssä näkyvät nykyiset kirjoittajat, blogikirjoituksia on myös jo Fonectalta lähteneiltä asiantuntijoilta.

 

Petri Berglund

Päällikkö, Ohjelmallinen ostaminen
Petri työskentelee Fonectalla Programmatic Buying Managerina. Hän on hankkinut rautaisen ammattitaitonsa työskentelemällä niin ohjelmistoalan puolella kuin ostajana mediatoimistossa.

Sami Honkanen

Palveluasiantuntija

Sami on asiakaskokemuksen kehittämisen eturintamataistelija ja syttyy erityisesti yhteistyöllä hoidettujen asiakkaiden palautteesta. Työporukan oivaltava ja monimuotoinen huumori värittävät tätä hetkittäin Don Quixotemaista elämäntehtävää herkullisesti. Aika ajoin toiston tarve turhauttaa, muttei kuitenkaan niin etteikö tunnelmaa saisi lukemalla tai liikunnalla parannettua. Nykyisten asiakkaiden eduista huolehtiminen on Samin tekemisen ytimessä, osana hyvää joukkuetta tätä vastuuta kantaa mielellään.

Tero Kallioinen

Analytiikkajohtaja

Tero Kallioinen vetää Fonectan analytiikkatiimiä, joka vastaa sekä yritysasiakkaille tuotettavasta ulkoisesta analytiikasta että Fonectan oman toiminnan ohjaamiseen tarvittavasta sisäisestä analytiikasta. Työroolissa Teron suurin intohimo on analytiikan löydösten kääntäminen käytännön toiminnaksi esimerkiksi asiakkuuksien hoitomallien, markkinoinnin automaation tai liidigeneroinnin kautta. Vapaa-aikansa Tero viettää mieluiten perheen parissa, lenkkipoluilla tai boulderseinällä.

Mikko Ketola

Kehitysjohtaja

Verkkomainonnan kehittäminen ja myynti on ollut Mikon intohimona jo vuodesta 1998 – oppiminen on tapahtunut eri kansainvälisten ja kotimaisten toimijoiden kautta, asiakas keskiössä. Nykyhetkessä Mikko haluaa viedä eteenpäin mainonnan tehokkuutta datan ja anlytiikan kautta, tehden asiat myös asiakkaalle helpoksi. Mikon vapaa-ajan aikatauluttaa jalkapallo valmennuksen ja junioripelaajien kanssa toimimisen kautta.

Vesa-Pekka Kirsi

Liiketoimintajohtaja

Vesa-Pekka Kirsi luotsaa Fonectalla B2B-liiketoimintaa. Vesku seuraa silmä kovana digitaalisen kuluttajakäyttäytymisen muutosta ja minkälaista digitaalista disruptiota markkinassa jatkuvasti tapahtuu. Luovuus ja uuden tekeminen inspiroivat tätä musiikin harrastajaa.

Johannes Lindblom

Senior SEO-asiantuntija

Johannes on SEO-tiimin seniori, joka tykkää optimoida sisällöllä ja kahlata sivustojen teknisiä virheitä viikosta toiseen. Hyvät leffat ja tiukasti lajien mukaan rajattu penkkiurheilu innostavat häntä. Hänestä piti tulla NHL-kiekkoilija mutta sarjataso on tällä hetkellä KHL (Kupittaan harrasteliiga). Vapaa-ajalla Johannes ylläpitää myös viskiblogia englanniksi.

Jonna Nenonen

Account Manager

Jonna on myynnin ja markkinoinnin parissa työskentelevä nopeatempoinen ja iloinen diginatiivi, jolla on aito halu auttaa ympärillä olevia ihmisiä. Parasta arjessa on nähdä omien asiakkaiden menestyvän liiketoiminnassaan.

Tomi Pihlas

Avainasiakaspäällikkö

Tomi Pihlas työskentelee Fonectalla asiakasrajapinnassa. Hän näkee päivittäin kuinka paljon yrityksillä on hyödynnettävää digitalisaation tuomissa mahdollisuuksissa – ja toisaalta juuri siksi välillä unohdetaan perusasiat: Mitä-Kenelle-Miksi. Vastapainona työlle toimii itsensä haastaminen monipuolisen kuntoilun ja voimailun merkeissä.

Helena Somero

Johtaja, Myynti

Helena Somero vastaa Fonectan PK-ratkaisumyynnin kokonaisuudesta. Hänellä on pitkä kokemus myynnin johtamisesta ja liiketoiminnan kehittämisestä erityisesti mediatoimialalla, ja tutuksi ovat tulleet niin suurasiakas-, henkilöasiakas- kuin puhelinmyynninkin toiminnot. Luonteeltaan Helena on positiivinen ja tavoitteellinen optimisti, joka uskoo yhdessä tekemisen voimaan.

Antti Tukia

Myyntijohtaja

Minna Tuum

Sisältöpäällikkö

Minna on sisältömarkkinoinnin lippua heiluttava esteetikko, joka innostuu hyvistä tyypeistä ja positiivisesta asenteesta. Oikeinkirjoitus ja naseva viestintä ovat hänen sydäntään lähellä, puhuvat eläimet mainoksissa sen sijaan saavat hermon kiristymään. Sisältö ja markkinointi ovat Minnan alaa, erityisesti oikealla tavalla yhdistettynä.