Tehosta toimintaasi konsultointipalveluilla

Hyödynnä asiakaspotentiaalisi ja kehitä liiketoimintaasi asiantuntevan kumppanin avulla

Asiantuntijapalvelut

Miksi?

Myynnille, markkinoinnille ja liiketoiminnan kehitykselle on tarjolla enemmän uusia kanavia, toimintamalleja ja teknologioita kuin koskaan. Samalla kansainvälinen kilpailu ja uudet digitaaliset liiketoimintamallit haastavat jokaisen yrityksen toimimaan tehokkaammin ja suuntaamaan resurssinsa älykkäämmin. Yrityksen hektisessä arjessa on kuitenkin vaikea löytää keinoja, resursseja ja aikaa suunnitteluun ja toteutukseen.

Mitä?

Tarjoamme analytiikkaosaamisemme ja asiakasymmärryksemme sekä laajat tietokantamme yrityksesi käyttöön. Autamme yritystäsi hyödyntämään asiakastietoa parhaalla mahdollisella tavalla, esimerkiksi viestinnän oikeaan kohdistamiseen kaikissa kanavissa. Olemme konsultoineet ja tukeneet kymmeniä suomalaisia yrityksiä auttaen heitä kehittämään markkinointiaan, myyntiään ja liiketoimintaansa, sekä hyödyntämään uutta teknologiaa ja uusia toimintamalleja markkinoinnin osa-ulkoistuksista laajoihin kehityshankkeisiin.

Tuotteet ja palvelut

Konsultointipalvelut

Kasvata asiakasymmärrystäsi ja kehitä liiketoimintaasi konsultointipalveluidemme avulla

  1. Käytännönläheistä apua yrityksesi tarpeista lähtien

    Asiantuntijamme tekevät käytännönläheistä, yrityksesi tarpeista lähtevää konsultointia, joka auttaa liiketoimintaasi kehittymään ja kasvamaan.

  2. Asiakasymmärryksesi kasvaa tietomme avulla

    Tarjoamme analytiikkaosaamisemme ja asiakasymmärryksemme sekä laajat tietokantamme yrityksesi käyttöön. Avullamme hyödynnät asiakastietoa parhaalla mahdollisella tavalla.

  3. Palvelumme ei pääty suunnitelman esittämiseen

    Me emme jätä sinua suunnitelman valmistuessa, vaan viemme suunnitelman myös käytäntöön. Asiantuntijamme toimivat apunasi ja tukenasi aina suunnittelusta toteutukseen sekä tulosten mittaamisesta toiminnan kehittämiseen.

Tyypillisiä toimeksiantoja ovat esimerkiksi käytännönläheisen asiakasymmärryksen rakentaminen analytiikan keinoin (kuten räätälöidyn segmentoinnin toteutus ja käyttöönotto), tai uusasiakashankinnan ja ristiinmyynnin tehostaminen (kuten potentiaalisimpien asiakkaiden tunnistaminen ja kohdennettu asiakashankinta sähköisissä kanavissa).

Konsultointiosaamisemme ydintä on myös asiakaspidon kehittäminen markkinoinnin automaation ja asiakkuusohjelmien avulla. Voimme esimerkiksi tunnistaa yrityksesi arvokkaimmat ja potentiaalisimmat nykyasiakkaat ja määritellä mitkä palvelut ja minkälainen viestintä puree kaikista parhaiten juuri näihin asiakkaisiin.

Konsultointihankkeet voivat olla joko itsenäisiä projekteja (esim. segmentoinnit) tai liittyä teknisen ratkaisun ja/tai jatkuvan palvelun sisältävään kokonaisuuteen (esim. markkinoinnin automaatiohankkeet).

Ota yhteyttä, niin keskustellaan tarkemmin, miten palvelumme hyödyttävät juuri sinun yritystäsi!

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä.

Yhteydenottopyynnön jättäminen ei sido sinua mihinkään.

Täyttämällä lomakkeen et sitoudu mihinkään, vaan annat Fonecta-konserniin kuuluville yhtiöille luvan olla sinuun yhteydessä.

Valitettavasti yhteydenottopyynnön lähettäminen epäonnistui. Yritäthän myöhemmin uudelleen!

Kiitos yhteydenottopyynnöstä!

Kiitos, olemme vastaanottaneet yhteydenottopyyntösi. Asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä.