SMS(EemeliPro)

Fonecta EemeliPro

Palvelu on käyttöliittymä asiakkaan SMS viestinvälitykseen, ja asiakasrekisterin hallintaan. Palvelulla voidaan lähettää ajastetusti suuria määriä sms-viestejä kerralla esim. markkinointitarkoitukseen, sekä palvelussa voidaan hallinnoida asiakkaan omaa asiakasrekisteriä. Palvelulla saa lähettää viestejä vain asiakkaan omaan asiakasrekisteriin.

Sopimuskausi

Sopimus on voimassa tilauspäivästä 12 kuukautta kerrallaan, kunnes se irtisanotaan. Sopimuksen voi irtisanoa viimeistään kuukautta ennen uuden kauden alkua.

Laskutus

Palvelun kuukausimaksu laskutetaan kuukausittain kohdekuukauden alussa, kun palvelu on käyttövalmiudessa. Palvelun käytöstä aiheutuneet transaktio-maksut (lähetetyt SMS:t) laskutetaan kohdekuukauden jälkeen seuraavan kuukausimaksun yhteydessä

Palvelun hinnoittelu

Kuukausimaksu 250€/kk
0,07€/SMS Suomi
0,10€/SMS Ulkomaat

Palvelun käyttöönotto ja hallinnointi

Palvelun käyttöönotto

Tilauksen yhteydessä kanssasi sovitaan opastuspuhelun ajankohdasta. Opastuspuhelun aikana sinulle neuvotaan palvelun tärkeimmät työkalut. Opastuspuhelu tehdään ensisijaisesti Skype-neuvottelupuhelulla.

Palvelun hallinnointi

Voit hallinnoida palvelua osoitteessa www.eemeli.fi

Huomioitavaa palvelusta

  1. Viesteissä pitää aina olla mukana lähettäjän yhteystiedot, tai linkki yhteystietoihin
  2. Viesteissä pitää aina olla mukana tieto rekisterin pitäjästä.
  3. SMS markkinoinnin käyttö edellyttää aina asiakkaan lupaa.
    • Asiakas on antanut luvan mobiilimarkkinointiin.
    • Lomakkeissa asiakkaan pitää itse antaa markkinointilupa, ei oletuksena.
    • Ei-sähköisissä lomakkeissa asiakkaan pitää ”ruksia” markkinointilupa.
    • Asiakas on tehnyt oston viimeisen 2 vuoden aikana.
    • Asiakkaalla on velvollisuus Fonectan pyynnöstä osoittaa, että markkinointiluvat täyttävät nämä yllä luetellut ehdot.
  4. Palvelussa ei saa lähestyä henkilöitä
    • joista ei ole erillistä todistettavaa lupaa,
    • jotka on ostettu, lainattu tai vuokrattu kolmannelta osapuolelta,
    • numero on löydetty netistä tai muuten saatu ilman markkinointilupaa.
  5. Palvelusta ei saa lähettää viestejä jakelulistoille
  6. Asiakas on velvollinen monitoroimaan, korjaamaan ja viemään markkinointikiellot asiakasrekisteriinsä 5 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta. Asiakas on vastuussa markkinointikiellon helposta löydettävyydestä
  7. Mikäli asiakkaan kampanjoista tulee Fonectan näkemyksen mukaan keskivertoa enemmän asiakasvalituksia, on Fonectalla oikeus irtisanoa palvelu.
  8. Mikäli asiakas Fonectan näkemyksen mukaan rikkoo palvelukuvauksen ehtoja tai sääntöjä liittyen asiakasrekisterin, markkinointilupien tai sähköpostiviestien sisältöön, on Fonectalla oikeus välittömästi estää asiakkaan pääsy palveluun.