Chat-myyjä palvelee asiakkaitasi verkossa

Käytössäsi on 270 Suomen parasta* chat-myynnin ja -asiakas­palvelun ammattilaista. Asiakkaallesi chat on parempaa palvelua.
Hoitamistamme keskusteluista keski­määrin 43 % päätyy yhteyden­otto- tai tarjous­pyyntöön tai muuhun liidiin.
Hoidamme päivittäin noin 30 000 asiakas­palvelu- tai myynti­kontaktia. Asiak­kai­namme on yrityksiä pien­yrityksistä suuriin toimijoihin.

Chat-myyjä nyt -55%!

Tarjous sisältää chat-ikkunan kotisivuillesi, käyttöönottopalaverin chat-asiantuntijasi kanssa, myyjiemme perehdyttämisen yrityksesi palvelukseen sekä chat-myyntipalvelun.

Kiinnostuitko? Jätä tietosi ja otamme sinuun pian yhteyttä.

Täyttämällä lomakkeen et sitoudu mihinkään, vaan annat Fonecta-konserniin kuuluville yhtiöille luvan olla sinuun yhteydessä.

Valitettavasti yhteydenottopyynnön lähettäminen epäonnistui. Yritäthän myöhemmin uudelleen!

Kiitos yhteydenottopyynnöstä!

Kiitos, olemme vastaanottaneet yhteydenottopyyntösi. Asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä.

Näin palvelu toimii

Palvelun käyttöönotto

Palvelun käyttöönoton yhteydessä asiantuntijamme käy kanssasi läpi yrityksesi tuotteet ja palvelut, joista toivot saavasi tarjouspyyntöjä tai liidejä, sekä yrityksesi kilpailuedut. Asiantuntija kartoittaa tarpeesi ja varmistaa, että myyjillä on kaikki tarvittavat tiedot onnistuneen liidin tai tarjouspyynnön saamiselle.

Kävijästä asiakkaaksi

Rakennamme chat-palvelun puolestasi ja hoidamme myynnin. Chat-myyjä huomioi jokaisen sivuillesi saapujan. Lisäksi chat-myyjä tarjoutuu juttusille erityisesti tärkeimpiä tuotteitasi ja palveluitasi katselevien asiakkaiden kanssa. Myyjä pyrkii tuottamaan sinulle mahdollisimman paljon liidejä ja tarjous­pyyntöjä.

Voit itse keskittyä kaupan tekoon

Liidit välitetään sinulle aina joko sähköpostilla tai tekstiviestillä. Lisäksi kaikki yhteydenotot ja chat-keskusteluista tehdyt yhteenvedot kirjataan maksuttomaan Oma Fonecta -palveluun, johon toimitamme sinulle tunnukset. Sinun tarvitsee keskittyä vain kauppojen tekemiseen!

Jos liidit ja tarjouspyynnöt eivät riitä

Saat meiltä myös Huippumyyjä-palvelun, joka tuntee asiakkaan verkko­käyttäytymisen, varmistaa suuremmat ostoskorit verkko­kaupassasi ja tekee kaupat puolestasi. Ota yhteyttä ja katsotaan yhdessä sopivin ratkaisu juuri sinun yrityksesi tarpeisiin.

Tyytyväisiä asiakkaitamme

Novosan

”4% kotisivujemme kävijöistä aloitti keskustelun chatissa ja näistä puolet johti yhteydenottopyyntöön.”

Hanno Airas, hallituksen puheenjohtaja, Novosan Oy

Veikon Kone

”On tapauksia joissa on käytetty pitkäänkin aikaa tuotteiden läpikäyntiin. Sitä kautta on löytynyt oikea tuote ja kaupat on saatu tehtyä.”

Kimmo Kuikka, verkkokauppapäällikkö, Veikon Kone

*020202 on valittu 6 kertaa peräkkäin Suomen parhaaksi puhelinpalveluksi.