Rekry

Fonecta työnantajana

Yksi talo, monta mahdollisuutta

Haluamme, että työntekijät viihtyvät Fonectalla. Siksi ihmisiin panostetaan. Erilaiset koulutusohjelmat, henkilökunnan yhteiset tapahtumat sekä mahdollisuus itse vaikuttaa omaan työhön ja sen kehittämiseen toivat Fonectalle Great Place to Work -tunnustuksen vuonna 2018.

Kaiken tekemämme taustalla vaikuttavat fonectalaiset arvot: asiakaslähtöisyys, asiantuntijuus ja luotettavuus. Fonectalaisten yhdessä määrittämät arvot ohjaavat päivittäistä toimintaamme sekä näkyvät käytännön tekemisessä niin sisäisesti, kuin asiakkaidemme suuntaan.


3 hyvää syytä tulla töihin fonectalle

inspiroiva työyhteisö

Fonecta on väylä digitaalisen markkinoinnin näköalapaikalle. Innostava ilmapiiri, joustavuus, viimeisin tekniikka ja asiakkaidemme saama hyöty ja menestys luovat työpaikastamme ainutlaatuisen. Yhdessä luomme päivittäin jotakin uutta.

mahdollisuus kehittyä

Fonecta tarjoaa huippuosaajille väylän toteuttaa itseään ja uransa alkupolulla oleville hedelmällisen maaperän kasvaa. Jokaisessa tarjoamassamme työtehtävässä huomioidaan osaamisesi ja kiinnostuksesi kehittyä.

HYVINVOINTI KESKIÖSSÄ

Fonecta huolehtii työntekijöiden jaksamisesta, sekä kannustaa henkilökuntaa liikkumaan ja viihtymään yhdessä erilaisten tapahtumien ja tempausten avulla. Fonectalla saat olla oma itsesi ja muokata työstä oman näköisesi.

"Nautin suuresti, kun saan olla ihmisten kanssa tekemisissä ja pääsen auttamaan yrityksiä."

Jonna Nenonen, Account Manager, Turku

Työntekijämme kertovat

  • Tiina Takala kilpailee itsensä kanssa
    03.06.2019
    Mikä merkitys kisoilla ja kilpailuilla on myyjän työlle?

    Yksi myyntityöhön liitettävistä myyteistä on, että myyjät ovat kilpailuhenkisiä. Pitääkö väite paikkansa ja millainen rooli erilaisilla kilpailuilla on myyntityölle? Fonecta on tunnettu vahvasta myyntiorganisaatiostaan ja myyjiä kannustetaankin useilla eri tavoilla menestymään mahdollisimman hyvin työssään. Kysyimme kahdelta Fonectan huippumyyjältä, millainen vaikutus kilpailuilla ja muilla kannustimilla heidän työlleen on.

    Lue lisää
  • Katja Patojoki Fonectalta kiittelee myynnin koulutuksia
    16.04.2019 - Katja Patojoki
    Miksi myyntityössä jatkuva koulutus on niin tärkeää?

    Fonectalla oli suuri ilo toimia tänä vuonna Ammattikorkeakoulujen myynnin opiskelijoiden Best Seller Competitionin pääyhteistyökumppanina. Pääsimme yrityksenä seuraamaan aivan aitiopaikalta myynnin opiskelijoiden valmistautumista kilpailuun sekä luonnollisesti itse loppukilpailua. Omassa roolissani Fonectan henkilöstöjohtajana vastaan myös meidän henkilöstömme osaamistason ylläpitämisestä ja olikin ilo nähdä minkä valtavan työn opiskelijat kisaan valmistautuessaan ja Turussa kilpaillessaan tekivät ja millä omistautumisella he olivat liikkeellä. Samaa intoa näen päivittäin meidän omassa henkilökunnassamme.

    Lue lisää
  • Fonectalaisia
    28.11.2018 - Minna Tuum
    Miten Fonectalaisia kannustetaan kehittymään?

    Tämä artikkeli kuten https://www.fonecta.fi/info/tutustu-meihin/miten-f...


    Olen yli kuusivuotisen Fonecta-urani aikana oppinut pitämään erityisesti sitä, miten paljon meillä arvostetaan fonectalaisten omaa osaamista, ja miten paljon siihen ollaan myös valmiita panostamaan. Yksi tällainen panostus on vuonna 2017 käynnistynyt sisäinen Noste-valmennusohjelma, jonne vuosittain valitaan noin 20 talon asiantuntijaa. Tavoitteena on kehittää sekä ohjelmaan osallistujien omaa osaamista, että valjastaa kyseinen osaaminen talon hyödyksi erilaisten konkreettisten kehityshankkeiden muodossa.

    Noste-ohjelmaan osallistujat valitaan vuosittain esimiesten tekemien ehdotusten pohjalta. Ohjelma ei olekaan suunnattu esimiehille, vaan nimenomaan fonectalaisille asiantuntijoille eri puolilta taloa: myynnin, asiakaspalvelun, tuotannon ja tuotekehityksen sekä markkinoinnin tekijöille.


    Mistä siis on kysymys?

    Ohjelman käynnistyttyä toukokuussa olemme tavanneet nyt kolme kertaa, ja vielä ennen Noste-ohjelman päättymistä joulukuussa on meillä kaksi tapaamista jäljellä. Ensimmäisellä kerralla aiheenamme oli itsensä johtaminen, joten toisiimme tutustumisen lisäksi käänsimme katseet itseemme ja pohdimme. Tästä olemme seuraavilla kerroilla jatkaneet yritysstrategian ja asiakasarvon parissa. Tapaamisten pohjalta työstämme pienryhmissä johtoryhmälle konkreettisia ehdotuksia, joiden tavoitteena on koko yrityksemme toiminnan tehostaminen.

    Nosteessa näkyy arvostus asiantuntijuutta kohtaan


    Pitkän työurani aikana on tullut oltua monessa mukana, ja ainakin itselleni Noste on ollut melko ainutlaatuinen kokemus monestakin syystä. Ensinnäkin se kertoo siitä, miten korkealle meillä johtoporras arvostaa talon omaa väkeä, ja miten kiinnostuneita he ovat panostamaan meidän kehittymiseemme. Toisaalta se kertoo myös siitä, kuinka kiinnostunut talon johto on kuulemaan meidän mielipiteitämme ja kehitysehdotuksiamme. Useinhan johto johtaa ja tekijät tekevät, eikä tässä välillä välttämättä ole juurikaan dialogia. Mutta Noste kertoo myös siitä, että meillä ollaan halukkaita kaatamaan siiloja eri osastojen välillä lisäämällä yhteistyötä osastojen ja yksiköiden välillä. Yksi Nosteen parhaimmista puolista onkin ollut muihin fonectalaisiin tutustuminen ja heidän kanssaan työskentely – monien kanssa aivan ensimmäistä kertaa.


    Olemme nyt toinen Noste-ryhmä, ja jo nyt on nähtävillä, että Nosteessa esiin nousseita asioita tuodaan meillä talon arkeen ja viedään eteenpäin. Noste-ohjelmalla on siis todellista merkitystä paitsi oman työmme ja kehittymisemme näkökulmasta, myös talon liiketoiminnalle, mikä tietysti on ollut ohjelman tarkoituksenakin.

    Teksti: Minna Tuum


    Lue lisää