Rekry

Fonecta työnantajana

Yksi talo, monta mahdollisuutta

Haluamme, että työntekijät viihtyvät Fonectalla. Siksi ihmisiin panostetaan. Erilaiset koulutusohjelmat, henkilökunnan yhteiset tapahtumat sekä mahdollisuus itse vaikuttaa omaan työhön ja sen kehittämiseen toivat Fonectalle Great Place to Work -tunnustuksen vuonna 2018.

Kaiken tekemämme taustalla vaikuttavat fonectalaiset arvot: asiakaslähtöisyys, asiantuntijuus ja luotettavuus. Fonectalaisten yhdessä määrittämät arvot ohjaavat päivittäistä toimintaamme sekä näkyvät käytännön tekemisessä niin sisäisesti, kuin asiakkaidemme suuntaan.

Vieraile urasivustollamme osoitteessa tyopaikat.fonecta.fi.

3 HYVÄÄ SYYTÄ TULLA TÖIHIN FONECTALLE

INSPIROIVA TYÖYHTEISÖ

Tiimeissä on hyvä meininki, huumoria riittää ja monesti tiimiläiset tapaavat toisiaan myös työajan ulkopuolella. Meillä esimiehemme saavat jatkuvasti huippuarviota tiimeiltään ja lähiesimiestyöhön meillä myös panostetaan. Tiiviit tiimit tekevät yhdessä töitä yhteisen päämäärän eteen.


tekemisen meininki

Fonectalla pääset tekemään merkityksellistä työtä mielenkiintoisissa työtehtävissä ja kehittämään yritysten liiketoimintaa markkinoinnin ja myynnin keinoin. Asiakkaidemme onnistuminen on meidän tärkein tavoitteemme, jonka eteen teemme töitä päivittäin.


kehitytään yhdessä

Meillä pääset johtamaan oman osaamisesi kehittämistä monipuolisesti modernien työkalujen avulla. Voit edistää työtehtävässä vaadittavaa ammattitaitoasi juuri omien mielenkiinnon kohteiden mukaan. Tarjoamme luonnollisesti myös kattavat perehdytyskoulutukset osana urasi menestystarinaa.

"Nautin suuresti, kun saan olla ihmisten kanssa tekemisissä ja pääsen auttamaan yrityksiä."

Jonna Nenonen, Account Manager, Turku

Työntekijämme kertovat

  • Miten asiakas kohdataan etätoimistolta
    19.03.2020
    Asiakkaan kohtaaminen asiakkaan ehdoilla – mutta etänä

    Asiakkaan kohtaamisessa tärkeintä on kohdata hänet siinä kanavassa, jonka asiakas itse valitsee. On tärkeää tunnistaa ja ymmärtää, onko asiakkaan suosima kanava yrityksen verkkosivujen chat, joku monista sosiaalisen median kanavista, sähköposti vai kenties perinteisempi puhelinsoitto. Yritykset, jotka pakottavat asiakkaat yrityksen valitsemiin kanaviin, saattavat luoda huomaamattaan huonon asiakaskokemuksen.

    Lue lisää
  • Porissa fonectalaiset liikkuvat ja viihtyvät yhdessä
    13.02.2020
    Töistä löydät sä ystävän

    Kun fonectalaisilta kysytään, miksi he viihtyvät meillä niin hyvin, nousee esiin yhtenä tärkeimpänä asiana hyvät työkaverit. Työssä viihtyvyys näkyy myös vuotuisessa Great Place to Work -kyselyssä. Hyvä yhteishenki on meillä Suomen parhaiden yritysten tasolla. Ja se myös näkyy.

    Lue lisää
  • Oskari opiskelee ja tekee samalla menestyksekkäästi myyntityötä Fonectalla
    31.01.2020
    Puhelin on tehokas työväline myynnissä

    Fonectalainen Oskari tietää jo, miltä kaupan tekemisen jälkeinen onnistuminen tuntuu, vaikka hän aloitti uudessa työssään B2B-myynnin parissa Fonectalla vasta muutamia viikkoja sitten.

    Lue lisää