Varaa aika
Varaa aika
Lähetä viesti
Lähetä viesti

Digitaalisen asiakaspalvelun asiantuntija

Olemme toimittajariippumaton Contact Center-, Service Desk- ja CRM/CX-kehittämisen asiantuntijaorganisaatio. Olemme auttaneet useita kymmeniä asiakasyrityksiämme modernisoimaan ja digitalisoimaan asiakaspalveluaan: Esimerkiksi OP, Säästöpankki, LähiTapiola, S-ryhmä, Fortum ja Helsingin Kaupunki.

Me osaamme valjastaa eri asiakaspalveluratkaisut palvelemaan asiakaspalveluhenkilöstöäsi ja -prosessejasi, jotta sinun organisaatiosi voi tarjota asiakkaillesi vaivatonta palvelua mahdollisimman tehokkaasti eri kanavissa: Itsepalvelut verkossa ja mobiilissa 24/7, virtuaaliavustajat, puhe-, sähköposti-, chat- ja SoMe-kanavat ml. asiakastunnistus, verkkoneuvottelu ja/tai selaimenjako, ajanvarausjärjestelmät, työvuorosuunnittelu, analysointi- ja raportointipalvelut, prosessiautomaatio, jne.

Lisätietoja ja asiakaspalvelun kehittämiseen liittyviä blogikirjoituksiamme löydät verkkosivuiltamme www.firstgoal.fi.

First Goal Oy, Helsinki