Fairchild Executive Search on suomalaisessa omistuksessa oleva vuonna 1999 perustettu yritysjohdon rekrytointiin erikoistunut yritys. Tarjoamme asiakkaillemme myös palveluja johtamisen kehittämiseen ja arviointiin sekä hallitustyöskentelyyn. Toimimme Suomessa ja kansainvälisen AltoPartners -verkoston kautta 34 maassa Euroopassa, Aasiassa, Lähi-Idässä ja Amerikassa. Vahva ammattitaitomme kattaa laajasti eri toimialat ja tehtävät.

Lisätietoa löydät kotisivuiltamme.

Fairchild Executive Search, Helsinki
Fairchild Executive Search, Helsinki

Kokemuksia yrityksestä Fairchild Executive Search

piilota/avaa sisältö
0.8
 / 5
(2)
Jari
05.09.2020
Yrittävät hyijata
Määräaikaishuollossa tehtiin tarvittavat huollot, mutta huollon mukaan olisi helat ovat välykselliset ja pyörän laakeri rikki, joten pitäisi vaihtaa. Tarjoutuivat tekemään 550€. Lisäksi pyörien tasapainoitus ei onnistunut, koska pyörät olivat kuluneet epätasaisiksi niin että ne vatkasivat tasapainoitus koneessa ja kuulemma renkaat ovat entiset. En tarttunut tarjoukseen ja menin muualle, koska epäilin huoltoa ja lipevää myyjää. Toisessa paikassa sanottiin että yhden renkaan runko on rikki ja helat eivät ole väljät. Laakeri vaihdettiin ja rikkinäisen renkaan tielle laitettiin uusi. En suosittele kyseistä huoltoa kenellekään enkä meinaa asioida siellä enää ikinä. Täyttä P#s%/@!

Paula Saarinen
18.12.2018
Myyntitaito ja asiakaspalvelu täysin hukassa
Mieheni on ostamassa, siis kauppakirjat tehty, Prugeot 5008 autoa, uutta. Myyjä oli maininnut, että tätämerkkiä on tilattu teille muutamia, syyskuussa, ennen veromuutoksia. Myyjä sanoi, että auto tulee marraskuun viimeisellä viikolla. Tuli marraskuun viimeinen viikko, eikä viimeistä edellisenä päivänä oltu otettu yhteyttä, jolloin mieheni soitti ja tiedusteli asiaa. Siellä myyntimies sanoi, katson tietokoneelta missä mennään, ja kuulema oli vasta silloin lähtenyt ranskasta, ja antoi arvion auton saapumisesta, että olisi 10.12. alkavalla viikolla jonain päivänä. Mieheni soitti perjantaina ip, kun mitään soittoa ei ollut kuulunut, myyjä sanoi taas katsovansa koneelta, ja kappas vain auto tulisikin la 15.12. Sitten mieheni sopi, että myyjä soittaa kun auto on pihassa noudettavissa. Soittoa ei tullut maanantaina, vaan tiistaina iltapäivällä myyjä soitti ja sanoi, että auto on nyt maahantuojan varastossa ja kun siihen asennetaan ne lisävarusteet ja talvirenkaat yms. niin siihen menee ainakin 3 päivää, ja kun tuo joulu on tässä ihan heti, niin toimitus menee ainakin joulun jälkeen arkipäivään. Seuraan mielenkiinnolla tätä mieheni autokauppaa, saako hän auton joulunjälkeen, vai meneekö ensivuoden puolelle. Se mitä toivoisin, näin itsekin yrittäjänä, että Mäkelän Autossa koulutettaisiin myyjät palvelemaan asiakkaita, ei vain myyntityöhön vaan koko toimituksen informoinnista asiakkaalle, eikä odoteta, että asiakas ottaa yhteyttä kun ei kuulu soittoa eikä auton toimitusta. Tässä tapauksessa minusta tuntuu, että miestäni on huijattu aikataulujen kanssa, ja mieleen juolahtaa, kukahan on saanut autonsa ennätysajassa, ohi muiden ostajien. Harmi kun tällaisissa kaupoissa ei voi laittaa viivästys-sakkoja, kuten rakennusurakoissa. Nykyjään pystyy seuraamaan postipaketinkin kulkua koneelta ja on realiajassa, miten teidän toimitusketjun kanssa on.