Fonecta Verkkokauppa

 

Fonecta Verkkokauppa yritykselle

Onko yrityksesi todellinen vaihtoehto asiakkaalle – onko sinulla siis verkkokauppa?

Nyt ollaan tilanteessa, missä kotisivut eivät enää riitä. Yhä useampi nimittäin tekee mieluiten ostoksensa suoraan verkossa. Verkko-ostamisesta on tullut niin normaalia, että kuluttajat olettavat sen olevan mahdollista sinunkin kotisivuillasi. Jos se ei ole, he ostavat sieltä, missä se on mahdollista. Arvaat jo...niinpä, kilpailijalta.

Fonecta Verkkokauppa on mainio kokonaisuus: rakennamme verkkokaupan Fonecta-kotisivujesi yhteyteen yrityksesi näköiseksi ja sinun tarpeidesi mukaan. Verkkokauppa-alusta vastaa kaikkiin viimeisimpiin vaatimuksiin ja valmiin verkkokaupan ylläpito on sinulle helppoa. Kaiken huipuksi, mikäli ilmenee ongelmia tai kysyttävää, olemme aina apunasi.

Autamme sinut kiireesti mukaan menestyvien verkkokauppojen joukkoon. Nimittäin Tilastokeskuksen mukaan* vuonna 2020 jopa 54% 16-89-vuotiaista oli ostanut tavaroita tai palveluita verkon kautta viimeisten kolmen kuukauden aikana. Sama luku oli 34-44-vuotiaiden keskuudessa jopa 80%. Verkkokaupan suosio kiihtyy, hyppää mukaan!

* Lähde: Väestön tieto- ja viestintätekniikan käyttö - Tilastokeskus 2020

Huom. Fonecta Verkkokauppa on mahdollista tilata lisäpalveluna ainoastaan Fonectan kotisivupaketteihin.

Millainen on hyvä verkkokauppa?

Niin, mitä ominaisuuksia sinä myyjänä verkkokaupaltasi halajat? Me ajattelimme, että nämä alla olevat saattavat kolahtaa:

Helppo rakentaa ja käyttää.

Helppokäyttöisyys on verkkokaupan tärkeimpiä ominaisuuksia niin asiakkaalle kuin myyjälle. Uusien sivujen ja tuotteiden lisäämisen tulee olla helppoa eikä mitään rakettitiedettä. Jos päänsärky alkaa aina valmiiksi tykyttää ohimolla, kun sinun pitäisi koskea verkkokauppa-alustaan, valinta saattoi mennä pieleen.

 

Helppo päivittää, kaikilla laitteilla.

Sinun täytyy saada nopeasti päivitettyä tuotteita, hintoja ja varastosaldoja – myös mobiilissa, kun kiire pukkaa, mutta et pääse heti tietokoneelle. Vain tuotteiltaan, hinnoiltaan, tarjoamaltaan ja muilta tiedoiltaan ajantasainen verkkokauppa tarjoaa parhaan käyttökokemuksen asiakkaillesi.

Synkronoituu muiden verkon kanavien kanssa.

Anna asiakkaan ostaa siellä, missä se on hänelle luontevinta. Muuten hän poistuu kiireesti toiseen osoitteeseen. Verkkokauppasi tulee siis synkronoitua vaivatta nettisivuihin, sosiaalisen median kanaviin ja muihin verkon markkinapaikkoihin, kuten Amazoniin.

 

Näyttää yritykseltäsi.

Toden totta, verkkokaupan tulisi olla saumaton kokemus yrityksesi värimaailman, tone of voicen, nettisivujen ja yleensäkin brändin kanssa.

Oletko listan kanssa samaa mieltä? Hypätään seuraavaksi asiakkaan näkökulmaan.

Mitä asiakkaasi odottaa verkkokaupalta?

Olemme varmaan samaa mieltä siitä, että kaikkein tärkeintä verkkokaupassa on se, mitä asiakkaasi siltä odottaa vs. mitä asiakkaasi siltä saa. Näiden odotusten ja todellisuuden tulee osua yksiin, muuten harvemmin syntyy kauppoja, ellei asiakas ole todella päättäväisellä tuulella!

Me väitämme (aika monen vuoden kokemuksen ja ammattitaidon marinoimana), että asiakas arvostaa verkkokaupassa eniten näitä 9 asiaa:

1. Selkeyttä

Helppo navigointi auttaa asiakasta eteenpäin sivustollasi kohti varmempaa ostotapahtumaa.

 2. Turvallisuutta

Uskottavan tuntuinen ja uskaltaa jättää yhteystiedot ja maksutiedot.

3. Nopeutta

Nykyään ollaan kovin kärsimättömiä, jo 3 sekunnin jälkeen ollaan vaihtamassa kilpailijalle.

4. Miellyttävää ulkoasua

Miellyttävässä kaupassa asiakas viihtyy pidempään ja ostaa todennäköisemmin.

 5. Kattavaa tietoa

Ethän sinäkään halua ostaa sikaa säkissä. Kerro asiakkaalle tuotteista, palveluista ja toimitusehdoista.

6. Rehellisyyttä

Etenkin verkossa ostaessa on tärkeää että lopputulos (tuote tai palvelu) vastaa antamaasi mielikuvaa.

7. Maksuvaihtoehtoja

Asiakas haluaa päättää, miten maksaa. Kauppa voi hyvinkin tyssätä mieleisen maksuvaihtoehdon puuttumiseen.

 8. Hakutoimintoa

Auta asiakasta löytämään nopeasti hänen etsimänsä tuotteen luo. Luo oikopolku ja poista kaikki ostamisen esteet.

9. Toimivuutta mobiilissa

Yhä useammin tuotteen tai palvelun haku aloitetaan kännykällä. Ontuva käyttökokemus ei rohkaise jatkamaan kohti ostosta.

Olethan vielä mukana? Nyt siirrytään tarkastelemaan Fonecta Verkkokaupan ominaisuuksia. Pieni juonipaljastus tässä kohtaa: väitämme, että verkkokauppamme vastaa kaikkiin sekä myyjän, että ostajan tarpeisiin!

Verkkokaupan ominaisuudet

Fonectan verkkokauppa-alusta palvelee helppokäyttöisyydellään ja fiksuilla toiminnallisuuksillaan niin yrittäjää kuin asiakasta. Tässä kompakti lista sen tärkeimmistä ominaisuuksista, jotka tekevät tästä alustasta totta puhuen lyömättömän verrattuna muihin markkinoiden vaihtoehtoihin.

Rajoittamaton tallennustila & tuotekategoriat

Lue lisää

Kaikki ainekset myynnin kasvattamiseen

Lue lisää

Luottamusta kasvattavat toiminnallisuudet

Lue lisää

Turvallinen asiointi ja maksutapahtuma

Lue lisää

Voit myydä myös sähköisiä tuotteita ja palveluja

Lue lisää

Hallitset verkkokauppaasi helposti

Lue lisää

Kauppa toimii myös mobiilissa

Lue lisää

Miksi Fonecta Verkkokauppa?

Eli miksi hankkia verkkokauppa juuri Fonectalta. Tiedämme, että sinulla on oltava vankat perusteet valita tietty palveluntarjoaja ylitse muiden – onhan markkinoilla valtavasti tarjontaa, ja yhtenä vaihtoehtona on toki myös rakentaa verkkokauppa ihan itse. 

Pyydä tarjous

Jos parhaillaan punnitset eri vaihtoehtoja, tässä meidän näkemyksemme, miksi Fonectan verkkokauppa on sinulle kannattavin ja tehokkain ratkaisu:

Kansainvälisesti suosittu verkkokauppa-alusta

Lue lisää

Saat aina tukea verkkokaupan käyttöön, selvällä suomen kielellä

Lue lisää

Hoidamme teknisen ja visuaalisen näpräyksen sekä muut säädöt

Lue lisää

Ratkaisemme ongelmat puolestasi

Lue lisää

Toimit tunnetun suomalaisen yrityksen kanssa

Lue lisää

Meiltä saat saman katon alta muutkin digitaaliset palvelut

Lue lisää

Verkkokauppa - pakettien hinnat

Fonecta Verkkokauppa on jaettu kolmeen erilaiseen palvelukokonaisuuteen riippuen yrityksesi ja verkkokauppasi koosta ja yksilöllisistä tarpeistasi. Erot paketissa ovat mm. Tuotteiden enimmäismäärässä, lisäominaisuuksissa ja kieliversioissa.

 

Jokainen paketti sisältää kuitenkin Verkkokaupan ulkoasun ja käytettävyyden yrityksellesi räätälöitynä, ensimmäiset 5 tuotetta valmiiksi tuotettuina kaupassasi parhaiden käytäntöjen mukaisesti ja seuraavat 5 kanssasi tehtynä oppimisen helpottamiseksi.

 

Vertaile alta eri paketteja ja mieti, mikä sopii parhaiten tarpeisiisi. Vastaamme mielellämme kysymyksiin, jos haluat tietää lisää paketeista.

 

Muistathan, että Fonecta Verkkokauppa rakennetaan aina lisäosana Fonectan Kotisivupakettiin.

Fonecta Kotisivut verkkokaupalla (L-paketti)

Aloitusmaksu 2 200€

88 €/kk

+ ALV, 12 kk sopimus

Usein Kysytyt Kysymykset (FAQ)

Voinko yhdistää Fonecta Verkkokaupan mihin tahansa verkkosivuihin?

Lue lisää

Mitä laki edellyttää verkkokauppiaalta?

Lue lisää

Mikä on tietosuojaseloste?

Lue lisää

Mikä on GDPR?

Lue lisää

Miten tietosuojaseloste laaditaan?

Lue lisää

Mitä toimitusehdot ovat?

Lue lisää

Miten saan maksu- ja toimitustavat verkkokauppaani?

Lue lisää

Mitä maksutapoja minun tulee tarjota?

Lue lisää

Miten saan lisää asiakkaita verkkokauppaani?

Lue lisää

Testaa nykyiset kotisivusi

Selvitä maksutta, miten nykyiset kotisivusi toimivat toimialasi kotisivuihin verrattuna. Klikkaa sisään testiin, saat tulokset sähköpostiisi linkkinä.

Testaa kotisivut maksutta

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Fonecta Chat

Hinta alkaen

231

€/kk

+ alv

On tärkeää, että asiakkaasi saavat vastauksia kysymyksiinsä reaaliajassa. Fonecta Chat on toimiva lisämyynnin kanava toimistoaikojen ulkopuolella.

Lue lisää

Fonecta Kontakti

Hinta alkaen

49

€/kk

+ alv

Fonecta Kontaktin ansiosta yrityksesi tiedot ovat aina ajan tasalla ja saatavilla kaikissa verkon tärkeimmissä kanavissa.

Lue lisää

Google­-mainonta

Hinta alkaen

275

€/kk

+ alv

Tuloksekas Google-mainonta vaatii aikaa ja ammattitaitoa. Luomme tehokkaat kampanjat, joilla saavutatte tavoitteenne!

Lue lisää

Aiheeseen liittyvää tietoa

  • Arvostelujen merkitys yritykselle
    02.02.2022
    Markkinoijan kultakaivos – ota kaikki irti arvosteluista

    Arvosteluilla on suora yhteys yrityksesi maineeseen, ja asiakkaat etsivät niitä verkossa ennen ostopäätöksen tekemistä. Asiakkaiden arvostelujen voiman ymmärtäminen on siksi välttämätöntä kaikille markkinoijille ja yrittäjille. Tästä syystä arvostelujen hallinnan, keräämisen ja seuraamisen tulisi olla olennainen osa yrityksesi toimintaa.

    Lue lisää
  • 18.01.2022
    Tuotekehitystiimi varmistaa asiakkaan kyydissä pysymisen

    Jos joku asia jossakin Fonectan tarjoamassa tuotteessa tai palvelussa ei toimi halutulla tavalla, tuotekehitystiimi ryhtyy heti korjaaviin toimenpiteisiin. Kolikon kääntöpuolena tiimi katsoo suunnittelussa tulevaisuuteen ja reagoi nopeasti markkinoilla tapahtuviin muutoksiin.

    Lue lisää
  • Lataa kotisivuostajan opas yrittäjälle
    20.12.2021
    Lataa ilmainen kotisivuostajan opas

    Vaikka yrittäjät monesti ovat ja joutuvat olemaan eri alojen moniosaajia, verkkosivuston hankinnassa on hyvä luottaa ammattilaisiin ja heidän tuomaansa ulkopuoliseen näkökulmaan. Jos alustava päätös verkkosivujen hankinnasta kumppanilta on jo tehty, yrittäjän olisi hyvä valmistautua projektiin miettimällä valmiiksi muutamat perusasiat. Näin sekä oikean kumppanin valinta että onnistunut kotisivujen toteutus sujuvat sutjakkaammin.

    Lue lisää